dilluns, 6 de juliol del 2020

Dues versions

Tenen raó aquells que diuen "mai no anirem a dormir sense saber una cosa més". Avui jo he descobert una cosa musical que no sabia (bé, crec que no la sabia, perquè, en cas de saber-la, no la recordava en absolut). És tracta d'una cançó que, quan va sortir (1982), m'agradava moltíssim i ara, passats els anys, la segueixo trobant preciosa: Heartbreaker... i ara jo hagués dit "És Heartbreaker de la Dionne Warwik" i, sí, però no.

El que he descobert avui és que la cançó la va interpretar primer ella, però els autors són, ni més ni menys que els Bee Gees (siiiiiii, clar, ara resulta que tots ho sabíeu, oi?). 

Anys després, els Bee Gees, en un àlbum recopilatori on repassaven tota la seva trajectòria (Their Greatest Hits: The Record, 2001), van incloure quatre temes que havien triomfat interpretats per altres artistes i un n'era aquest.



Quina de les dues us agrada més?

10 comentaris:

  1. Per si et serveix d'alguna cosa, jo tampoc ho sabia. ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que em serveix, fa que la meva autoestima es conservi una mica estable :-DD

      Tens alguna versió preferida?

      Elimina
  2. Tres coses:

    1- Jo tampoc ho sabia.
    2- M'agrada més la versió Dionne Warwick, potser perquè la conec més.
    3- He hagut de buscar-la en un altre video al You Tube, perquè aquest que has penjat m'ha dit que no estava disponible.

    Telegràficament, perquè escric al mòbil.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé!! hehehe jo que pensava que tothom ho sabria i jo aquí quedant en evidència... :-DD

      Què estrany! Les acabo de provar les dues i les dues s'han obert. Que no sigui cosa del mòbil...
      A mi potser també m'agradi més la de la Dionne Warwick, però no ho tinc clar del tot... les hauré de seguir escoltant ;-)

      Elimina
    2. Sí devia ser el mòbil, ara sí que se m'ha obert. Els aparells petits o grans sempre tenen les seves manies.

      Elimina
  3. Jo prefereixo la Dionne. Em fa venir ganes de cantar-la amb ella. Els sinyors de cabells arrissats... bé, potser hi ballaria, però cantar no.

    No et preocupis per l'autoestima. Voler saber coses és d'inquietes. Jo en soc molt.

    Petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet, la de la Dionne va ser la més coneguda... és tan bonica!!

      Doncs cantem, CANTIRETA, cantem, que anima molt i segur que ho fem força bé hehehe

      Petons!!

      Elimina
  4. És xula la cançó, la tinc sentida, però si ho hagués hagut de dir, no n'hauria sabut els autors, i mira que tinc molta memòria estúpida pel que fa a música. Però això passa molt, coneixem una cançó per algú que la interpreta i resulta que en realitat l'ha escrit algú altre. Hi ha molts artistes que componen per altra gent, o que senzillament componen i després els productors busquen qui l'interpreti. La indústria de la música és tot un món...

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que tu havies de ser molt petitó quan va sortir la versió de la Dionne Warwick, el què passa és que és d'aquelles cançons que no passen mai de moda i que sempre pots trobar que la posin en alguna emissora de ràdio, programa de TV.

      Hahahaha sempre m'has fet riure amb això de la "memòria estúpida" (jo també en tinc molta d'aquesta!! :-DD

      Elimina
  5. Per a mi els Bee Gees va ser un dels fantàstics grups que ens va portar la dècada dels 60's. Però hi havia els Beatles, els Stones, els Doors, els Who, els Credence, i molts d'altres que els feien la competència. Tots eren molt bons. Per al meu gust es Bee Gees es van espatllar una mica a partir del boom del "Fever night saturday". L'excés de veu en falset crec que no els beneficiava.

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!