dijous, 28 de maig del 2020

Relats Conjunts: "El jueu errant"


- És aquiiiiií... S’apropaaaa nooooo... noooooooo

La Clàudia deixa anar un crit i es desperta de cop. S’asseu al llit respirant angoixada.
Al mateix temps, al seu costat, el seu marit també ha fet un bot sobresaltat. Obre els ulls i se la queda mirant amb la poca claror de la lluna que es cola per la finestra.

- Quin crit, Clàudia… què tens? Estàs bé?... Un malson?

Ella obre la llum de la tauleta de nit. Poc a poc, va normalitzant la seva respiració i diu:

- He tornat a somiar amb morts. Cadàvers per terra, per tot arreu, sang... Un home caminava entremig d’ells, amb cara aterrida.
- Ja sé que no t’agrada que t’ho digui però ja saps què en penso de tot això que et passa...
- Quin esglai, Jaume, quina por...
- Si em fessis cas...
- Sí, ara esbronca’m... No saps el que pateixo amb aquests somnis...
- Doncs noia, fes el que vulguis. Quedar-se fins a quarts de tres de la matinada mirant Bones al canal Divinity és el que té. Tu mateixa. Però despertar-me cada dia amb un crit esverat a les cinc de la matinada no és massa agradable, eh?

Escrit a proposta de RELATS CONJUNTS

8 comentaris:

  1. Això, amb les telenovel·les de la migdiada no passa. :-D

    M'ha agradat el final, no me l'esperava gens. Molt bo!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe això, això, de la migdiada perquè, segons com jo em clapo 😁😁

      M'ha fet molta il·lusió que t'hagi agradat el final. Ja saps que sóc súper mega fan dels teus relats i, les sorpreses que sempre hi poses m'agraden molt! Això és com rebre una bona nota del mestre 😁😁

      Elimina
  2. Hi ha sèries que no s'han de mirar abans d'anar a dormir!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són coses del confinament hehe... És una sèrie que no havia mirat mai (ni tan sols m'atreia) però una tarda, fent zapping vaig enganxar aquest canal que en feien una marató (un capítol rere l'altre) i com són curtets, em vaig enganxar!!!
      Ara sóc fan d'en Hodgins 😂😂😂

      Elimina
  3. Li deu agradar força la sèrie ...perquè veig que repeteix la experiència cada nit !... "Sarna con gusto, no pica !" heheheh
    Salut ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Està enganxada, pobre, com els capítols són curtets, diu "va, un altre" i se li fan les tantes... i, clar, després somia el que somia!! 😉😉

      Elimina
  4. Jo crec que hi ha sèries que no s'haurien de mirar mai. Ni abans d'anar a dormir ni a cap altra hora. Però ja es veu que hi ha gustos per tot. Ara bé, jo trobo que això és motiu de divorci... he, he, he... o potser abans llençar la tele... Jo visc molt bé sense.

    Bon relat, Assumpta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Josep Lluís a vegades ho mira amb mi, però moltes vegades se'n va a llegir a una altra habitació perquè diu que es passen de fastigosos... 😂😂😂
      Ja fas bé de no mirar tele... és una opció molt intel·ligent... clar que tu tens jardí (crec)... jo estic en un pis i el confinament... (excuses hehe) 😘😘

      Elimina

...i moltes gràcies per la visita!!