dimarts, 6 de març del 2012

Us presento un nou blog: Filats de mar.


Ahir per la tarda em van donar una sorpresa. Era a casa feia poc, doncs havia anat a comprar unes anelles pels Clauers-Júlia i passat pel Mercadona a buscar un parell de cosetes que feien falta, quan va començar a sonar el telèfon. Sí, ahir per la tarda vaig tenir moltes trucades:

1.- La primera, de Jazztel, m’estimen molt, cada dia em truquen i jo cada dia els dic que no m’interessa.
2.- Després la R. una amiga de la Parròquia.
3.- La tercera va ser la Cristina. La Cristina és la meva cunyada, la dona del meu germà.
4.- Després va trucar el meu sogre per preguntar-me una cosa.
5.- Finalment...

... Ui!! Que em passo de llarg!! El que jo volia explicar en aquest post és la trucada de la Cristina, però havia de posar una mica d’introducció, que si faig el post massa curt no semblarà meu :-) I és que el que em va dir la meva cunyada em va fer molta gràcia i molta il·lusió.

La Cristina i la seva germana, la Mari Carme, tenen molta traça en tot el que és decoració i manualitats (de fet, si jo em vaig aficionar a fer punt de creu, fa un munt d’anys, va ser perquè ella en feia i a la meva germana i a mi ens va agradar). Tot i que no tenen massa temps, els agrada tant que sempre que han pogut s’han apuntat a algun curset per aprendre alguna nova tècnica, quelcom nou que posen en pràctica fent alguna cosa per elles, els seus fills...


Fa uns dies es van adonar que, al llarg dels anys, han arribat a fer moltes coses i se’ls va ocórrer fer un blog per poder-les mostrar. I en la trucada d’ahir, la Cristina, tota contenta, m’ho explicava. Ella sap com m’agrada a mi el món dels blogs i, evidentment, jo li vaig dir que els hi dedicaria un post.

El seu blog, Filats de mar, és com una petita exposició dels diferents treballs que han fet amb el temps. A més, tenen una llarga llista d’objectes per anar posant, o sigui que el blog s’anirà actualitzant amb regularitat. Els agrada mostrar-ho i també tenir-ho així, posat, per elles mateixes, com el seu àlbum personal.

Les anireu a visitar? Si hi aneu, deixeu-los algun comentari, que estaran molt contentes (i jo també!) Gràcies!!

15 comentaris:

  1. Uaaaau! Aquesta exposició tintinaire és molt xula!

    Espero que s'ho passin bé en aquesta aventura blogaire. Va, vaig a fer la meva visita...

    ResponElimina
  2. Més feina Assumpta! Només per seguir tota la teva família ja es necessita estar molt al cas! Bé, no es pot dir que en Josep Lluís publiqui massa sovint, i la teva germana ni ho intenta! Però bé, que tinguin molta sort, que pel que he vist han fet cosetes molt maques.

    ResponElimina
  3. I tant que el seguiré! m'encanten els blogs de manualitats, ja ho saps! hehehe

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies per la teva introducció al nostre blog.
    La veritat és que estem molt il.lusionades i amb moltes ganes. Esperem tenir molts seguidors durant molt de temps.
    M.Carme

    ResponElimina
  5. Molt maques les seves coses i el blog també!

    Ara vinc d'allà, però hi tornaré per deixar-hi algun comentari

    ResponElimina
  6. Carai quina família més creativa i manetes que sou!!!
    Un plaer veure la seva feina. I benvingudes!!!

    ResponElimina
  7. MBOSCH.- Ei, moltes gràcies per passar-hi, MARCEL!! És molt maco quan es comença veure que la gent va passant, anima a seguir ;-))
    Per cert, que el meu nebot, amo d'aquests detalls tintinaires, és de la teva "quinta" :-DD


    XEXU.- Som una família molt comunicativa ;-))
    En JOSEP LLUÍS publica poquet... amb la meva germana ja estic a punt de dimitir, tan maco que és tenir blog (és de la raça "feisbuquiana") però ja veus que també ens estenem per la part col·lateral :-)


    RITS.- Estic contenta que t'agradi!! Sé que tens bon gust i que t'agrada tot això, així que espero que hi aniràs passant!! Gràcies !! ;-))


    M. CARME.- Amb mi ja podeu comptar segur, que ja saps que tot això m'agrada molt, a més, que hi teniu molta traça. Enhorabona pel blog, està fet amb molt de gust i hi poseu unes coses maquíssimes!! :-))


    CARME.- Em fa gràcia que s'hagin decidit a obrir aquest blog, les dues germanes són molt creatives i fa anys que fan coses, així que hi haurà molt per veure ;-))


    DAFNE.- M'ha fet molta il·lusió trobar un comentari teu al seu blog!! Sé que a elles els fa contentes i que ho preparen tot amb molta cura, així que moltíssimes gràcies!! :-))

    ResponElimina
  8. Por supuesto, comento aquí y voy y también dejaré comentario, siempre es lindo que nos den la bienvenida al mundo bloguero. Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  9. Ja he passat pel blog de la teva cunyada!!...Hi ha que tenir traça, bon gust i molta sensibilitat per aconseguir donar-li vida a totes les peces que han reutilitzat d'aquesta manera tan artística!!
    Les aniré seguint.

    ResponElimina
  10. I acabo d'anar. Un blog mol xulo amb coses molt xules! :-))

    ResponElimina
  11. Saps que jo tinc un Milú pràcicament igual al de la foto??? Tamany real!! Regal d'aquest Nadal!!!

    Ja saps la meva admiració per a tot el que sigui fer coses amb les manetes, així que, pel que he vist en una volteta ràpida... ja puc començar a emetre OOOH d'admiració!

    ResponElimina
  12. quines coses més maques, ara hi vaig a fer una ullada.

    ResponElimina
  13. Oh, quina gran notícia! Un altre bloc de manualitats en català! M'encanta! Hi vaig de seguida a fer un cop d'ull!

    ResponElimina
  14. em sembla que no em queda cap altre alternativa que fer un cop d'ull ràpid...

    ResponElimina
  15. TÍA ELSA.- Muchísimas gracias!! Sos un encanto! Ellas están muy contentas a cada visita y comentario! ;-) Un besazo!


    MONTSE.- Moltes gràcies maca!! ;-))
    Jo em quedo parada de veure quins resultats aconsegueixen a vegades amb una capsa comprada a un "Tot a cent" o amb un moble vell que converteixen en quelcom preciós ;-)


    McABEU.- Ja t'hi he vist!! ;-))
    De veritat que us agraeixo molt, molt sincerament a tots els que heu passat i deixat algun comentari. Les heu fet contentes a elles i a mi! :-)


    PORQUET.- Quina gràcia!! ;-))
    Ja recordo que ets molt "Tintinòfil" si no recordo malament (si ho llegeix en FERRAN s'espantarà, perquè no entén com puc recordar tots els posts de la catosfera hehe) ens en vas parlar perquè quan vas fer el Camí de Santiago, el Diari que vas escriure duia en Tintin, oi? (ostres, espero no estar ficant la pota!)
    Doncs sí, aquest gosset li vàrem regalar nosaltres :-DD


    JOMATEIXA.- Moltes gràcies per passar-hi!! Sempre fa molta il·lusió quan es comença un blog rebre els primers comentaris! ;-))


    NÚR.- I tant!, que tu també ets de les "artesanes" catosfèriques!! ;-))
    Espero que t'agradi molt!! :-)


    PONS.- Ja que parles de "cops d'ull", t'ha dit alguna vegada que tens un ull molt maco? :-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!