diumenge, 11 de juny del 2017

Deixeu-me posar una medalla...

Ja fa més de tres anys que es va posar de moda el que ha estat un dels èxits més rotunds del Club Súper 3 (potser només superat per la cançó d'aniversari "Anys i anys per molts anys"). Tan bon punt la vaig sentir em va fer pensar en el procés del nostre país cap a la Independència (ho poso en majúscula conscientment hehe). Llavors, el 30 d'octubre de 2013, vaig posar aquest tuit, que no va tenir massa èxit, tot s'ha de dir


Passava el temps, volíem fer referèndum, ens deien que no... El 15 de març del 14 vaig tornar a posar-ho, fent broma amb tot allò que ens deien de l'adoctrinament...


I llavors, per si algú no coneixia la cançó, la vaig enllaçar:



Ara, en saber la data pel referèndum, resulta que 1-O (1 d'octubre) sona igual que Uh, Oh!... i molta gent ha recordat la cançó!

Fins i tot en JORDI CALVIS, ha fet un disseny que PRODUCTES DE LA TERRA ha convertit en samarreta






Cantem!!! Cantem!!!




Ser valents és molt millor que tenir força!!!
1-O
No tenim por!!!

Ni Soraya ni Rajoy!
1-O
No tinc por!!

10 comentaris:

  1. Doncs molt bé, Assumpta!!!

    Ara amb aquest 1 O, ha auedat la cançó del Supertres del tot lligada al procés d'Independència!
    Les samarretes d'en Calvís son molt xules pels nens sobretot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'imaginas la propera mani de l'onze de setembre tots cantant Uh, oh, no tinc por? :-DD

      Les samarretes són xulíssimes! Jo me'n posaria una sense importar l'edat :-))

      Elimina
  2. La Lila ho diu clar i català:
    "...No tinc por de res,
    ser valenta és molt millor
    que tenir força.
    Sé que he de lluitar
    per no deixar escapar
    tot el que la vida em porta..."
    L'1 d'octubre tots serem súpers.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe sí, tots serem súpers!! :-)

      Bromes a part, jo també crec que aquesta frase té un missatge profund i autèntic: "ser valent és millor que tenir força"... ;-))

      Elimina
  3. S'ha de reconèixer que està molt ben trobat, vas tenir una bona idea.
    I és clar que no tenim por, tenim esperança i il·lusió per tirar endavant. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, sí, jo en tinc unes ganes!! :-))

      Som molts, i d'alguna manera ho farem... i tant que sí!!!

      Elimina
  4. El Calvís és molt crack, però és cupaire, eh! Hahaha. Sí, sembla que els del Súper3 van tenir una visió quan van fer aquesta canç, a l'octubre la cantarem tots junts.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, no sabia que fos cupaire... En tot cas, ja saps, jo crec que la CUP és molt diversa i hi ha gent amb la que es pot parlar, com en David Fernández, per exemple, i gent que, per mi, són una colla de gamberros.

      En tot cas, amb en CALVIS ens seguim mútuament al Twitter i no li recordo cap comentari ni res que m'hagi resultat ofensiu, al contrari, sempre el trobo molt enginyós ;-))

      Elimina
  5. Una mica gran per seguir el Club Super 3, no?

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!