dilluns, 9 de desembre del 2019

La casa torta...

"Crooked house" (La casa torta)

Agatha Christie té una novel·la amb aquest títol, però crec que aquest edifici polonès no té res a veure amb el llibre de la gran escriptora anglesa.
Està situat a Sopot i data de l'any 2004. Els arquitectes Szotyński i Zaleski es van inspirar en il·lustracions de contes de fades.




Holaaaaa!!

Vaig començar a fer aquest post el 10 de juny de 2015... Fa una mica més de quatre anys. Es va guardar automàticament a les 19:59.

Volia fer-lo més llarg i posar altres cases "rares", però es va quedar així...

Ara, que es torna a acabar un any (sempre se m'acaben els anys... se m'escapa el temps... ) i em reafirmo una i mil vegades més en que no vull tancar el blog, que tan sols és que les circumstàncies no em deixen ser activa. I, per demostrar-ho, he anat a buscar aquest vell post per donar-li vida.

Segueixo essent bloguera... I us segueixo recordant a totes i tots!!!!

10 comentaris:

  1. Si algun dia hi hagués un terratrèmol a Sopot, potser es redrecen.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe després del terratrèmol, totes les cases ben posades en línies rectes :-DD

      Elimina
  2. Quan he vist el títol del post a la barra lateral del meu blog, he pensat de seguida en la novel·la de Madame Agatha. He recordat que farà un parell d'anys en van fer una adaptació cinematogràfica i aleshores vaig pensar que estaria bé llegir la novel·la i veure la pel·lícula. He de dir que a hores d'ara encara no he fet ni una cosa ni l'altra però això no vol dir que algun dia em decideixi i m'hi posi.

    Com tu, que has decidit recuperar aquest post i ens has ensenyat aquestes cases tortes ara tan bé com ho haguessis fet fa quatre anys. Els blogs són així i permeten aquestes coses sense cap problema i al ritme que ens convingui més, per això m'agraden (ens agraden) tant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mac!! L'hauríem de llegir! I fer-ne un post al blog silenciós... pobret blog silenciós... menys mal que els blogs tenen un sisè sentit i mai se senten abandonats, ells saben que els estimem encara que passi moooooooooooolt de temps que no els afegim noves paraules...

      Cap blog no hauria de morir mai... :-)

      Elimina
  3. Ei! Ben tornada, encara que sigui amb un post reciclat del 2015... he, he, he... l'Assumpta bloguera sempre torna! I n'estem encantats.

    Aquesta casa és ben curiosa. No sé pas si m'agradaria gaire tenir-la de veïna de davant, trobo que desendreça una mica, el carrer o potser el cervell...

    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Estimada Carme!! :-))

    Jo crec que si visqués prop d'una casa així, hauria d'anar molt concentrada quan passés per davant perquè sinó em rodaria el cap!

    Una vegada, fa MOOOOOOOOOOOOLTS anys, a Barcelona, a la Gran Via, prop de Passeig de Gràcia, hi havia una botiga de roba (potser encara hi és... si no és un hotel o un paqui, hehe)... era de luxe, un aparador molt gran... i van fer reformes i l'aparador es movia. Era com si tingués dos pisos (com un decorat de teatre)... tu veies un aparador i, de cop, el que tu veies pujava lentament i, com del soterrani, pujava un segon aparador, que també estava uns minuts... després feia el moviment invers: els aparadors tornaven a baixar i tornava a quedar visible el primer. (Ho estic explicant fatal, però crec que s'entén)

    Doncs jo no sabia això dels aparadors mòbils, i un dia anava per la Gran via, direcció Hospitalet, cap a Passeig de Gràcia, i gairebé caic rodona a terra... En passar per davant de l'aparador, just llavors li va donar per pujar o baixar i jo vaig pensar que era el meu cap que em rodava... la sensació va ser horrible i gairebé vaig tenir un rodament de cap autèntic...

    Doncs bé, amb aquesta casa em passaria igual... :-P

    ResponElimina
  5. La mania d'alguns arquitectes de fer els plànols a mà alçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha... Bona, Jotapé!!! :-DD

      (I els que segueixen els plànols són mooooolt fidels hehehe)

      Elimina
  6. Podries fer recerca de més cases semblants, en trobaries de molt curioses. Ara per ara me'n vénen algunes altres al cap, a Praga i a Viena com a mínim.

    Va dona, algun post de tant en tant segur que pots fer per mantenir-te activa, no cal imposar-se cap ritme!

    ResponElimina
  7. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!