dimecres, 18 d’octubre del 2017

Una idea que m'ha arribat al cor...


Jo ho penso fer!!!

11 comentaris:

  1. Jo també ho he trobat bona idea, també he pensat que ho faria... després he pensat, potser els atabalarem i tot!

    Emdavant, Assumpta.

    ResponElimina
  2. Ara hi ha qui fa córrer que això no ho ha dit l'ANC i que si enviem cartes ens agafaran l'adreça i tal...

    1r.- Jo ho he copiat de l'adreça AUTÈNTICA de twitter d'ANC Girona
    2n.- Suposo que ningú serà tan innocent d'enviar cartes amb la seva adreça complerta com a remitent. Millor enviar postals o cartes amb un remitent tipus "Anna, Manresa"

    En fi, que no costa res enviar una mica de suport :-)

    ResponElimina
  3. Tot plegat ben complicat.
    També el vaig rebre i també vaig rebre després l'avís que no es fes. Tanmateix, també havia pensat lo de l'anonimat.

    Complicats els dies que vivim. Potser es poden també enviar a l'ANC i que ells els facin arribar, no trobes?

    ResponElimina
  4. Acabo de veure que no fem cas d'aquesta idea que corre, que no ha estat promoguda inicialment per 'gent de bé'. Tot i que sembla una bona idea i s'està amplificant, però jo no hi confiaria massa. Feu el que cregueu, és clar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'han arribat les dues versions... però és que la que anima a escriure bé directament de l'ANC de Girona...
      Vols dir que a ells també els han enganyat fent-los creure que venia d'algun acord general? M'estranyaria molt...
      Tot és molt misteriós.

      Elimina
  5. I com podeu saber si els arribara a ells? Les coses han arribat a un estat que fa uns dies ningú l'haguera cregut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs això també em va passar pel cap... Igual ho envies i ho llencen... Però la RITS ha tingut una idea molt bona. Enviar-ho a l'ANC i a OMNIUM i ells segur que els hi poden fer arribar.

      Elimina
  6. Jo no els hi enviaré una carta, els hi enviaré un pastís (amb edulcorant artificial per suposat) amb una llima a dins, es un pla infal·lible! Sóc un geni!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahahaha PONS!! M'has fet riure de bona gana!!
      I tant que ets un geni!! :-DDD

      Elimina
  7. periodista Albert Om des de l'Ara els escrivia una carta que els enviarà també per correu , pensem una mica si volen saber qui som ho faran de totes les maneres , pense que dins la presó obren totes les cartes i les llegeixen i censuren o bé directament no les entreguen tanmateix si almenys aconseguim emplenar de correspondència , els darem feina extra als de la presó si més no per que se n'adonin ( encara que ja he perdut cap esperança que els unionistes vulguin ser conscients de res) una bona idea seria enviar el contingut de la carta també en obert als blogs, a les redaccions dels diaris ( millor estrangers) i a twitter

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!