dijous, 11 de novembre del 2010

Quasi que em fa vergonya...

Aviat farà dos anys... no sé la data exacta, però falta poc... Era finals de novembre, primers de desembre com a molt. En regal avançat del meu aniversari, la meva estimada germana, coneixedora de la meva gran afició a fer mitja i com m’agraden els jerseis de punt, em va portar a El Corte Inglés per triar llanes de colors, per comprar-ne unes quantes i que em pogués fer un jersei de ratlles (feia temps que tenia il•lusió per un així)...



El vaig començar ben aviat... La llana no és massa gruixuda, així que anava fent tranquil•lament... Era el meu primer hivern de blog i l'estona que passava a Internet em feia avançar poc a poc ja que disposava de menys temps... diguem-n’hi... “lliure”. Va arribar la calor i el vaig deixar (fer mitja amb cabdells de llana a l’estiu no és massa agradable), tot pensant, que “a la tardor l’acabaré i el podré estrenar amb el primer fred del 2009.”

Així estava en un post que vaig fer el 3 de febrer de 2009


Doncs, com diu el títol del post, m’hauria de fer vergonya, ja que vaig incomplir totalment els meus propòsits i la qüestió és que el jersei encara està per acabar... Tinc fets el davant, el darrera i les mànigues... falta cosir-ho i fer el coll (que el faig tot d’una peça amb una “agulla rodona”)... si m’ho prengués seriosament, el podria estrenar d’aquí quatre dies, una setmana com a molt. Veurem... I ara ho poso aquí per “obligar-me” a acabar-lo d’una vegada!


Així està a data d'avui


35 comentaris:

  1. No et faci vergonya dona tard o d'hora l'acabaràs...jo no en se de fer jerseis i t'admiro per això, és clar culpa del canvi climàtic...i dels blocs....ara que hem vist el que tens fet au a acabar-ho! i has de penjar la foto del jersei acabat aquí que el volem veure aviat!!!!

    ResponElimina
  2. Cada dia que et fem comentari et direm.....i el jersei que, eh?

    ResponElimina
  3. Ostres, què xulo quedarà, Assumpta; què bonic!!

    ResponElimina
  4. Hehe, molt dolentot, en Garbí. Però mira, ara que ho diu... ;-)

    ResponElimina
  5. Ostres, doncs això no pot ser, si estàs a punt d'acabar-lo! Ara mateix faré un post per distreure't, que si no ho tindràs massa fàcil! Apa, aquesta nit, tothom a publicar!

    ResponElimina
  6. Sembla bonic, alegre. La propera foto... acabat.

    ResponElimina
  7. Haha!! Quan vol, en XeXu és pèrfid... fins i tot des de l'estranger!

    ResponElimina
  8. ELFREELANG.- Jo el vull estrenar aviat, que això ja passa de mida!!
    I estic segura que a fer mitja aprendries aviat, això tot és el mateix punt, només es tracta d'anar canviant de color i ja està, és moooolt fàcil :-))


    GARBI24.- Hahaha ja ho pots fer, ja que sinó és així... ostres, és que estic mandrosa, eh? :-))


    FERRAN, primer i segon comentaris.- Sí, és que és maco... m'agraden molt de ratlles de colors. Vaig veure una noia que en duia un i en vaig voler un d'igual... corrent a comprar la llana, ma germana que m'avança el regal i... mira!!
    No, no, ja podeu fer el que diu en Garbi, sí :-))


    XEXU.- Homeeeeeeee hahaha així, què? Es tracta d'ajudar-me o de distreure'm perquè no el pugui acabar mai?
    Ah!! Saps de de la llana vermella i blava d'aquest jersei van sortir les canelleres de la font? :-DDD


    KWEILAN.- Això espero!! Quan ma germana el vegi acabat no s'ho podrà creure ;-))


    NOVESFLORS.- Moltíssimes gràcies!! això sí que són ànims de veritat :-))


    FERRAN, tercer comentari.- En XEXU és pèrfid sempre!! Sigui on sigui... :-P

    ResponElimina
  9. Ei! que jo me'n recordo d'aquest jersei! :)

    Ja el vaig trobar bonic aleshores i el continuo trobant bonic ara. Ara més, perquè n'hi ha més!

    M'apunto a la idea del Garbí, je, je je...

    ResponElimina
  10. jajajjajajja, es que no tens vergonya, com li fas aixo a la teva germana, has pensat amb les ganes que te ella de veure´l acabat? i tu? tu que? enganxada al blog sense acabar-lo, aixo no es serios, no esta be, es molt lleig, lleig lleig.....jo d´ella no et regalaria mes llanes...t´ho juro!!! apa vaaaaa a veure si ens deixes veure´t amb el nou/vell jersei, tots ho estem esperant.!!!!! vinga, anim !!!!
    un petonasssssssssssssss

    ResponElimina
  11. Jo en vull un igual!! El meu aniversari va ser fa més bé poc (10/10)...El meu somni (i no és broma) és tenir un jersei de llana fet a mà!

    Salutacions i...acaba'l ja, no?
    :)

    ResponElimina
  12. CARME.- Hehehe durant un temps el vaig tenir a la barra lateral per posar la seva evolució... fins que, dissimuladament, el vaig treure :-))
    Ai, ai, que si tots us apunteu a la idea d'en Garbi l'hauré d'acabar aviat :-)


    M.TERESA.- Calla, calla... que si et sóc sincera crec que no se'n recorda hehehe... ha passat tant de temps que el dia que me'l vegi posat és capaç de preguntar-me on l'he comprat!! ;-))


    OLGUEN DALMASAS.- Mira, com estic a l'atur, doncs havia pensat dedicar-me a fer algun tipus de manualitat, vendre-ho per Internet i a veure si guanyava alguns calerons, però em sembla que si tardo dos anys per un jersei no tindré massa clients :-))
    Ara bé, si pagues bé, jo aniré més ràpid, eh? ;-))
    Ai, sí, sí, que l'he d'acabar :-)

    ResponElimina
  13. Va dona, que només et falta embastar. Una empenteta més. Aprofita que el fred de debó començarà aviat!

    ResponElimina
  14. "A poc a poc i bona mitja"

    (xiiiiiiiiiiiist)

    *Sànset*

    ResponElimina
  15. Ahir el temps de TV3 va anunciar una baixada de les temperatures per dilluns així que tens tot el cap de setmana.
    I no vull excuses!!. :-DD
    A més, pensa que (segons he vist a can FERRAN) per la setmana que ve tens altres "ocupacions". :-))

    ResponElimina
  16. Dec haver arribat al teu blog perquè el fred ja treu el nas i he ensumat un jersei calentó.

    Té molt bona pinta... però a veure si l'enllestim eh?

    No faràs com aquella que teixia de dia i desteixia de nit?

    ResponElimina
  17. Has de pensar en el plaer que sentiras quan et possis un jersei que has fet tu, que has trigat tant de temps en fer-lo i que t'escalfa els dies freds d'hivern. Et pots considerar com una compositora de musica, amb la seva partitura i que un cop sona la canço es meravellos.

    ResponElimina
  18. Molta sort i ànims!! Tu pots fer-ho!! La Banyera en ple està amb tu! I sinó, jersei sense coll i santes pasqües!!

    ResponElimina
  19. jajajaja... si t'ensenyés jo els meus projectes inacabats... te'n faries creus!!! És normal, dona...
    Va, ara que t'hi has posat acaba'l i estrena'l ben aviat, que si no la fred marxarà, jajaja
    Petooons

    PS: i no, no és un arbre de nadal, jeje... vas mooolt despistada!
    :-***

    ResponElimina
  20. Vaig ara mateix a xivar-me a ta germana :)

    ResponElimina
  21. Ets un cas, Assumpta i has triat la millor estratègia per acabar-lo: tota aquesta colla de lectors et farem un seguiment dolç del procès.Me l´imagino amb uns pantalons negres, bonic,bonic.

    ResponElimina
  22. JOAN.- Hehehe embastar i cosir... i fer el coll... Sí, diuen que la setmana que ve les temperatures poden baixar 10 graus!!


    SÀNSET.- Molt simpàtic el xist!! T'he he imaginat passant el dit pel vidre de les ulleres i tot :-DD


    McABEU.- Sí, sí, i ara ho han tornat a dir!! Em volen coaccionar! :-DD
    Eeeeei, què jugaràs? Que faràs un post (amb o sense enigma hehe) amb un petit Mac? ;-))


    Mr.MISSIS.- Ei, com que em sobrarà llana, vols que et faci una bufandeta? ;-))
    No, no, només desfaig quan m'equivoco, que la veritat és que passa poques vegades, que aquest jersei és fàcil de fer :-))


    CROMLEC.- Ostreeees, això és animar-me amb paraules poètiques i tot! Gràcies :-))


    JORDI de la Banyera.- Ostres, m'has fet riure de bona gana amb l'opció "Jersei sense coll" :-))
    Gràcies a la Banyera pel suport incondicional ;-)


    KUDIFAMILY.- Calla, calla, que jo tinc un munt de coses de punt de creu per acabar... això sí que fa vergonya!! Començades i abandonades a mig fer!! :-))
    No és un arbre? I vaig despistada? Val... seguiré pensant hehehe... M'agrada jugar!!


    ÒSCAR.- Noooooooooooo!!
    Hahaha no, no, dóna'm una mica de temps!!


    MONTSERRATQP.- Hehehe és que així em pressionareu una mica perquè jo a mi mateixa no em faig cas ;-))
    Val, me'l posaré amb pantalons negres ;-)

    ResponElimina
  23. No pateixis per aquest petit retard. N'hi ha uns que es van passar molt més de temps per a retallar-nos un Estatut i encara els van apludir quan van cabar la seva "obra".

    ResponElimina
  24. com va? ja el tens muntat? i el coll? Vaaaaa

    ResponElimina
  25. Encara no està, això?. Que jo he de marxar! :-DD

    En quant a la teva pregunta, doncs no n'estic gaire convençut i potser esperaré al teu post amb les "normes" abans de fer el post o no. De moment, només he escanejat les dues fotos que hi posaré. ;-))

    ResponElimina
  26. va, te'l vull veure posat la setmana vinent!!!! ànims!!!! i lo guapa que estaràs! no t'anima a posar-t'hi?

    ResponElimina
  27. Está precioso y me encanta la combinación de los colores. Besos y a terminarlo, tía Elsa.

    ResponElimina
  28. Deixeu-la treballar i que es posi mans a la "obra" aviat, per que si no es passarà el jersei dos anys més damunt la taula.:)

    ResponElimina
  29. Ei, en Mc s'hi apuntarà; ole ole!! (no sé què em passa últimament, amb aquesta expressió; tic fatal?)

    I res d'una "bufandeta" per Mr. Missis, amb la llana que et sobri; que a Berlin hi fa més fred!!! :-))

    ResponElimina
  30. Que bonic Assumpta, t'hauria de fer vergonya tenir-ho a mitges!! (xiiist, això d'en sànset s'enganxa...¬¬)

    Bromes a part, a mi sempre em passa això, amb mil i una coses! sembla que si ho tens per acabar hi continues disfrutant... Això sí, si passegem pel Viena de Reus i portes el jersei, no tens escapatòria!

    Un petonàss
    bona nit

    Utnoa

    ResponElimina
  31. De mica en mica s'omple la pica. Si vols, el temps que perds visitant el meu bloc el pots dedicar a això, jeje.
    Adéu!

    ResponElimina
  32. Jo estic igual que tu però amb un quadre de punt de creu... temps, temps i temps... això necessito!!!

    Salut!!!

    ResponElimina
  33. Volem foto del jersei acabat i posat!! Com una desfilada de models!
    Els colors són molt bonics, va, afanya't que ja el pots estrenar!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!