dissabte, 4 de maig del 2013

El sorteig!!

Durant tota la tarda, els elfs domèstics del meu atelier han estat treballant sense descans per aconseguir un lot com cal pel sorteig que, si no estic mal informada, és a les 10 de la nit.

El lot estarà format per:

Tres polseres fetes amb la tècnica Kumihimo,
una en llana vermella, negra i fil daurat
dos en "cua de ratolí" una en colors càlids i l'altre freds.

Polsera masculina en fil de cotó negre.
trenat i amb nusos.
Tanca amb nus corredís.

Dos clauers amb trenat Kumihimo
Un en colors blau i grana i un altre gris i blau.

Una novetat a la meva botigueta!!
Conjunt de vuit posa-vasos en foamy (Goma-eva)

Punt de llibre estelada
Fons foamy i aplicacions feltre

Espero que us agradi!! :-))

Molta sort!!

15 comentaris:

  1. ole ole visca tu i els teus elfs....jo em dic Elfrelang de fet en honor a ells elfs+free+lang pel director de cine .....ui a veure si em toca! quina emoció!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! ;-) Els elfs estan molt contents, els acabo de donar un donut a cada un perquè han treballat de valent...
      Sort!!

      Elimina
  2. Mira que són maques les polseres masculines de nusos, tot i que trobo que totes, totes, les podem portar tant dones com homes.

    Les 22:00 ...jejje he arribat a punt!! SORT a tothom!!

    Aferradetes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, jo també crec que totes les podem portar tots... De fet en vaig fer una de tres colorinos en llana que se la posa en Josep Lluís ;-) i també en té una de negre... però les porta les dues.

      Aaaaai, estic connectant amb la web de Loteria de Catalunya i encara surt el darrer sorteig!! Espero que no ens facin patir massa :-D

      Elimina
    2. Me'n vaig a sopar, després trec el cap!! :)

      Elimina
    3. Hehehe que és maca ;-)

      Sopa tranquil·la que aquesta gent de la web em sembla que s'han adormit.

      Elimina
  3. ostres doncs jo ja vindré demà al matí .....quina emoció....bé esperaré uns minuts abans de sopar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sincerament, crec que no pot tardar gens... Ufff quins nervis :-))

      Elimina
  4. Ja està!!! Ja ha sortit!!... Ara faig el post!! :-)))

    ResponElimina
  5. Renoi, quin lot més xulo!
    Quina sort la guanyadora!!!

    ResponElimina
  6. Ah, i felicitats també a l'artesana, que és una artistassa!

    ResponElimina
  7. Vaig una mica tard, però estic de Festa Major i estic una mica adormida. Felicitats a la guanyadora! i a tu també Assumpta, que fas unes coses molt xules.

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!