dissabte, 18 de maig del 2013

Fora mandra!!

Abans que vingui en Wert i s'apoderi per Decret dels PREMIS C@TS passant a anomenar-los "Premios Ancha es Castilla y más que quisiera serlo. Premios para Cuadernos en Castellano, lengua que todos debemos amar" us aconsellaria que passéssiu pel Blog corresponent per ajudar una mica, ja que participar en qualsevol iniciativa per fer cada vegada més visible la llengua i la cultura catalanes a la xarxa, també és fer país, eh?

Sí, sí, els C@ts són una estructura d'Estat... Au, Fora mandra i a dir la vostra... sigui quina sigui la vostra!!




Estructures d'Estat

21 comentaris:

  1. No sé si són estructura d'estat però el que sí penso és que són un projecte que val la pena conservar.
    I per això demanem la vostra implicació, a veure si entre tots aconseguim idees per simplificar els premis, fer-los més fàcils de gestionar i així poder arribar a més gent i durant força temps més.
    Ja veurem si ho aconseguim però crec que almenys s'ha d'intentar.
    Gràcies per la propaganda!! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que són Estructura d'Estat!! ;-))

      De moment tinc un munt d'idees per donar-vos MÉS feina, però sembla que això no és precisament el que es busca, eh? hehehe... Bé, ja he trobat com suprimir TRES categories...

      Gràcies a vosaltres per intentar seguir endavant amb el projecte!! ;-))

      Elimina
  2. Quina gràcia, no hauria pensat mai que c@ts podia ser una estructura d'estat. Gràcies Assumpta per la teva col·laboració, necessitem que ens expresseu les vostres opinions per fer uns premis més justos, fàcil i que no sigui tan complicat de gestionar. Una bona pila d'ulls segur que hi veuen més que no pas els nostres quatre ulls cansats. A veure si molta gent et fa cas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encantaria que la gent anés "en massa" a donar la seva opinió... però la gent normalment és mandrosa. Jo no m'explico com, a vegades, després d'un mes insistint en que, si us plau, es vagi a votar, sempre hi ha qui diu "ai, se'm va passar"!

      És un projecte que té com a base la LLENGUA CATALANA, és per a blogs en la nostra llengua i, per tant, hauriem d'estimar-lo i protegir-lo... però ja veurem quanta gent anirà a dir la seva ;-)

      Elimina
  3. Calla calla que estic que m'encendré!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No dona, el que has de fer és fer-ne broma i pensar que si aquesta llei és pel Curs 2014/15, a nosaltres ja no ens ha de preocupar ;-)))

      Elimina
  4. c@ts és simpàtic, és genial i amb canvis o sense ja forma part de mi i de tants blogs.....ja he anat a dir alguna cosa ,estructures d'estat perquè no? a la catosfera el català és molt nombrós i important , gràcies Assumpta per recordar-nos que ens hem de traure la son de les orelles i la mandra.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu ets de les que mai falla, ELFRI. No tan sols participes sinó que fas posts animant a la gent a fer-ho i això està molt bé... Hem de fer més i més visible el català a la xarxa cada dia!! ;-))

      Elimina
  5. Ara hi vaig!
    I no ens espantis més, Assumpta, que prou que ho estem!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Era un truc ;-)) Es tractava que anéssiu ràpidament als C@ts per donar-los-hi força i suport, abans que vinguin "els dolents" i ens ho vulguin prendre ;-)))

      Elimina
  6. Hi penso però... gràcies pel recordatori!!

    Nanit nina!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va, que segur que tu tens molt bones idees!! No en tinc cap dubte!! ;-))

      Elimina
  7. Tinc entès que el català és una de les llengües més actives de la blogesfera. Tindran feina a fer-nos fora!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, jo també ho he sentit a dir! ;-)) El cert és que som molt actius... No sé si som molts "proporcionalment" o "a lo bruto" però sí, sí, jo també ho havia sentit. Si tu ho confirmes, genial!!! ;-))

      Elimina
  8. Em sembla que estan perfectes com estan, però està clar que donen molta feina... hi pensaré.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això, pensa, pensa... que aquest projecte no pot morir!! :-))

      Elimina
  9. He, he, he... m'encanta la teva manera de dir-ho... estructura d'estat...

    La veritat és que jo tampoc no sé massa què dir... però m'esforçaré una mica més. Ja vaig rumiar el dia que va sortir el post... continuaré.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe és que s'ha de dir "ben grossa" o la gent no fa cas, eh? Tothom té molta mandra, que ja ho sé jo :-P

      Rumia, rumia, que el més important, ara, és anar fent propostes per, després, veure com queda ;-))

      Elimina
  10. ja ho has vist que no cal que m'ho diguin dos vegades perquè doni la meva opinió :P

    ResponElimina
  11. El que diu Wert, te al darrera un sol interès,
    despistar al seu electorat amb atacs a la llengua,
    per crear un enemic, que no deixi pensar,
    el que fan els governants de la dreta
    amb els diners del contribuent.
    Tot quedarà en res, ja ho veuràs.
    Tampoc els hi permetérem.

    ResponElimina
  12. Ja he vist que estàs molt activa en propostes i m'agrada. De fet, encara no hi he dit res, però moltes de les propostes que fas les trobo encertades. A veure si en Wert et censurarà...

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!