dimecres, 1 de maig del 2013

S'ha acabat el termini...

Sí, ja som arribats al mes de maig, que ha començat amb una tempesta nocturna de llamps i trons per donar pas a un dia preciós ;-))

I, amb l'arribada del maig, informar-vos que s'ha acabat el termini per fer-se "seguidors" del millor blog jurídic de la catosfera i, per tant, participar en el sorteig d'un fantàstic lot de productes de la botigueta virtual "Assumpta-artesania" ;-)

Gràcies! Mil milions de gràcies a tots els que heu volgut participar en aquesta petita "operació de promoció" ;-) Els vostres avatars, amb les seves imatges i colors, il·luminen la barra lateral del "Blog-despatx" i fa molt de goig!


Hi ha vint-i-cinc seguidors. Una dels quals sóc jo, que no participaré al sorteig, és clar i, per tant, en queden vint-i-quatre. El número va fantàstic per poder repartir dues butlletes a cada participant i en sobrarà una (el "49") que esperem que no surti i, si surt, doncs passarà al sorteig següent. Bé, no anem tan ràpid... El sorteig al que em refereixo és al de la Lotto 6/49 (Loteria de la Generalitat) i el número que determinarà el guanyador serà el "COMPLEMENTARI"


Els sorteigs de la Lotto 6/49 són dimecres i dissabte i, després dels números de la combinació guanyadora en treuen un més "complementari" que és un número que va de l'1 al 49 (després treuen més coses però ja no sé com va) Doncs aquest COMPLEMENTARI és el que ens interessa ;-)

Casualment, avui és dimecres, però AVUI no juguem encara perquè em falta alguna coseta per posar al "Lot"... El sorteig que ens interessa és el del DISSABTE, 4 de MAIG. Si l'atzar volgués que el complementari fos el 49, doncs res, tot igual pel següent sorteig (dimecres 8 de maig) i així anar fent ;-)

Els números els he atorgat segons l'ordre en que us anàveu fent seguidors i són aquests:

01 i 25.... SA LLUNA
02 i 26.... CARME ROSANAS
03 i 27.... LLUÏSA
04 i 28.... ALBA
05 i 29.... XEXU
06 i 30.... FERRAN
07 i 31.... RAMON
08 i 32.... GLO.BOS.BLOG
09 i 33.... MONTSE SUBIRATS
10 i 34.... McABEU
11 i 35.... SALVADOR MACIP
12 i 36.... THERA
13 i 37.... JOMATEIXA
14 i 38.... MARTA
15 i 39.... EL PORQUET
16 i 40.... MIREIA
17 i 41.... MARIA
18 i 42.... MARGARIDA
19 i 43.... MONTSERRAT Q.P.
20 i 44.... RITS
21 i 45.... ELFREELANG
22 i 46.... ANNA
23 i 47.... VERO
24 i 48.... AIGUA

Bé doncs, gràcies de nou a tots i sort!!! ;-)


25 comentaris:

  1. Com sempre, un sorteig molt ben muntat, hi tens molta traça. A veure què surt.

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Hehehe aconseguiu que tot sembli important! Gràcies ;-))

      Elimina
  3. Sóc una despistada, ja no m'enrecordava! Que hi hagi sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que han passat molts dies des de que ho vaig anunciar ;-))

      Elimina
  4. Esperem la sort... a veure, a veure... :)

    02 i 26... em cauen bé!

    ResponElimina
  5. A mi també m'agraden els que m'han tocat, però el que m'agrada més és veure't somriure. :)

    Dia 4?? Ja hi som!!
    Aferradetes i sort a tothom!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què ets maca!! (M'has fet riure molt amb la teva bona voluntat al Petit Blog... i la teva "promesa") ;-))

      Elimina
  6. Moltes gràcies, Assumpta :) PS: el 6 és el "meu" número!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res! ;-)) Ostres, tots esteu contents amb els "vostres" números... a veure què passarà :-DD

      Elimina
  7. M'encanten aquests "tinglados" que organitzes. Clars, ben muntats, ben explicats. Genial! Per cert, hi ha un avatar d'un paio amb ulleres que és tremendo!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo m'ho passo pipa fent-ho... I estic molt contenta quan jugueu ;-))

      Ep, que has de dir d'aquest personatge de les ulleres? Si és la mar de maco!! ;-)))

      Elimina
  8. Doncs esperarem el sorteig, a veure si hi ha sort. :-))
    I per dir-te si m'agraden els números que m'han tocat també et faré esperar. T'ho diré el diumenge 5 de maig. :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu, per principi en tens força de sort... veurem que tal es porten el 10 i el 34 ;-))))

      Elimina
  9. a veure si fas trampes i aconsegueixes que em toqui a mi :P

    ResponElimina
  10. Respostes
    1. És divertit gràcies a vosaltres! ;-)) Imagina aquest sorteig amb tres o quatre participants... En canvi sou vint-i-quatre!! Uaaaaaaaau :-DDD

      Elimina
  11. Veig que ho tens tot ben lligat!!!!
    A veure si tinc sort, que ja m'agradaria. ja, tenir alguna coseta feta amb tan bones mans!!!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!