dilluns, 13 de maig del 2013

Felicitats, CARME!!!

La fada madrina de la catosfera, la CARME, està de festa!! Celebra el seu post 2.002... tot i que a aquestes hores deu anar ja pel... ui, no em feu comptar!!

Aneu, mireu i ho veureu...




Cada 20 minuts una endevinalla tipus "Si fossis"!! Sí, sí, cada 20 minuts mitja hora, des de bon matí i durant tot el dia (mare meva, Carme, quina feinada hehehe)

Amb la participació de moltíssims blogaires... Si això funciona correctament, quan surti aquest post "el meu" SI FOSSIS ja portarà 60 minuts voltant pel món... ara mateix us l'enllaço mentre us convido a... un bitter amb olives i ametlles... :-DD

PER MOLTS POSTS, COL·LECCIÓ DE MOMENTS!!!

PER MOLTS ANYS, CARME!!!

10 comentaris:

  1. Jo ja he passat a felicitar-la a primera hora, 2000 posts i 6 anys de vida, poca broma, eh! Tota una institució.

    ResponElimina
  2. Uffff!!! I a mi que això dels números em mareja....... MOLTES FELICITATS per la Carme!!!

    ResponElimina
  3. Gràcies, gràcies, sense vosaltres la Col·lecció seria un avorriment!!!

    Ah! Un aclariment, els posts surten cada 30 minuts (excepte el nº 1 que s'ha ficat entre mig)

    Ja hi ha alguns encertants... però encara no els dic... esperaré unes quantes horetes més...

    ResponElimina
  4. Jo encara diria més. MOLTÍSSIMES FELICITATS, CARME!! :-))

    ResponElimina
  5. Avui "l'internette" va com vol, ja saps...de cap manera!!
    Vaig connectant així com puc o com em deixa, encara li hauré d'agrair que a primera hora si pogués treure el nas uns segons ... : (

    FELICITATS, des d'aquí, CARME!!

    Si us plau, unes olivetes Assumpta, perquè encara em queda hora i mitja llarga de feina!! .(

    Bessets!!

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats a la Carme, de tot cor, i jo que lamentablement vaig pillat de temps: en una estona surto cap a Munic, després vindrà Nuremberg, Dresden i tornada cap a Berlín, amb un grup de turistes. Buf!

    ResponElimina
  7. Felicitats doncs a una blocaire admirable i una les ànimes de la catosfera!

    ResponElimina
  8. m'havia despistat. Ara me n'hi vaig.

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats a la Carme! És molt de mèrit arribar a publicar tants posts! 2002?????? uff, em sembla una proesa impossible!
    Petons

    ResponElimina
  10. La fada madrina, o la nostra àvia catosfèrica preferida! Ah, i per mi té la categoria de porquerola, que és d'alt nivell!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!