dimarts, 9 de juliol del 2013

Disculpi... i altres contes.- Editorial: Aferradetes.- Sa Lluna de Mallorca.


****** DISCULPI ******

- Disculpi... què té hoooggg...


- Martaaaaaaaaaaa!
- ...ooogggg... hora? Deixi'm! Què faaaaaa?
- Marta?... uff... perdó... Les ulleres... graduació... 




****** ALEGRIA ******

- Papaaaaaaaaaaaa siiiiiiiii!!!


- Siiiiiiiiii? Enhorabona!! Filla meva!! La meva nena ja és Llicenciada!!




****** CONDOL ******

- Em sap molt de greu, Susanna, t'acompanyo en el sentiment.


- Gràcies, Miquel... gra... gràcies.


Tot això és culpa de "Sa Lluna", que consti...

12 comentaris:

  1. Uns micro contes molt variats!!! :DDD

    Una bona edició!!! Tots són divertits, però m'ha encantat el segon!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!! :-))
      És que tots havíeu fet ja tantes opcions que no sabia què posar... aquesta "metxa" de cabell blanc del noi m'ha fet pensar que potser era el pare ;-)))

      Elimina
  2. Molt bons tots tres!!
    Del primer encara no puc deixar de riure!! :)

    Moltes gràcies per tot!!
    Abans d'anar a sopar, et deixo unes aferradetes!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Era difícil perquè havíeu tractat tants temes!! :-))

      Aferradetes també per a tu!!

      Elimina
  3. Molt bo, molt bo! M'ha agradat molt Assumpta! Una aferradeta!

    ResponElimina
  4. Bona excusa la de les ulleres!
    Estan molt bé tots tres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehehehe... pot ser el principi d'una història... ;-))

      Elimina
  5. Has fet hat trick tu, molt bé. Una mica trobant l'essència de cadascuna de les abraçades, força ben vist.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són tres abraçades ben diferents, oi?

      Ehem... hat trick... que enyores "alguna cosa" :-)))

      Elimina
  6. Unes aferradetes que donen per molt. :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. La segona la vaig fer amb il·lusió especial hehehe... mira, em vaig posar sentimental ;-))

      Elimina

...i moltes gràcies per la visita!!