dilluns, 1 de juliol del 2013

Hola, em presento!

Hola!

Em presento, sóc la Minnie Mouse, la filla petita de l'Assumpta. Fa uns minuts ha vingut un veí i s'ha endut el meu germà gran. Sembla ser que podria tenir més d'una malaltia però el veí és un bon metge i el curarà.


Jo sóc una petita Netbook d'un color vermell-grana preciós (tot i que a la foto es veu una mica més ataronjat)... Sí, sóc bonica :-)


Bé, al menys la mare em diu que sóc bonica... Sóc petitona i no peso res. En canvi la meva bateria dura una barbaritat. Més que la de molts portàtils! Així que sóc molt pràctica ;-)


Però tinc un problema... En ser petita (no sé per què) el Windows que porto instal·lat no té totes les eines que té el Windows del meu germà gran (i això que jo tinc el Windows-7 i ell el Windows Vista)... Una de les coses que no tinc és l'eina retalladora dels accessoris. Què hi farem!


Potser el meu germà no tornarà fins dijous i jo no em veig capaç de fer massa cosa, així que estaré "per aquí" però a un nivell baix.

Altre cosa és el correu, que no me l'han configurat, així que la mare només podrà consultar el correu a través de la web (les webs) i això és un pal, o sigui que aquests dies crec que serà millor no enviar mails :-)

Bé, ja està, ja he fet un post :-)

20 comentaris:

  1. Mmm... segur que no t'havies presentat ja Minnie? Jo ja et coneixia, i crec que els altres seguidors del blog també, mira que té memòria ta mare, però de vegades s'oblida de les coses, com aquell grup d'internet en que ella escrivia fa un temps...

    Doncs res, et toca pencar una mica, però també està bé que et treguin de la funda de tant en tant. Demostra que no tens res a envejar al germà gran.

    Records de la Luthien, per cert.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa XeXu!! Hola Luthien!! :-))

      Si, la mama va parlar de mi quan va explicar que havia comprat una coseta petita pel bluetooth, però fa temps :-)

      Tu vas ser dels primers humans que em va conèixer! ;-))

      Elimina
  2. dons molt de gust bonica
    i recorda que en el pot petit hi ha la bona confintura !!

    per cert...tens una retirada a n'en *mini* de casa meva ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa! Saluda en *mini* de part meva ;-))

      Tot això dels blogs és difícil, eh? :-)

      Què maco això del pot i la confitura... m'agrada!

      Elimina
  3. Doncs ho has fet molt bé, petita, aquest post està molt i molt bé!

    Segur que te'n surts de meravella!!! Jo crec que ja et coneixia també, al menys de nom, Minnie Mouse, i tant que sí... de foto no ho sé ben bé. Ets preciosa, petita. :DDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, senyora Carme! Quines coses més maques em diu vosté! :-)) (Ara m'he posat encara més vermella del que sóc hehehe)

      (La mama havia deixat les fotos a punt, com programades, des del meu germà, abans que se l'enduguessin) Espero que no li facin mal!!

      Elimina
  4. El teu germà tornarà aviat, ara tu tens la responsabilitat i sé que ho faràs molt, molt, bé. El meu estimat vaio, amic del teu germà, també està malaltó ... no sé si preguntar-li a la teva mami pel nom del metge per fer-li una visita. ;)
    Tens un color preciós que ja voldria jo per les meves galtes!! :)

    Molt bon dia Minnie!!
    Aferradetes per la teva mare, també. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja va tornar, ja... però ha necessitat uns dies per recuperar coses que havia perdut... oh, quins embolics!!
      El metge viu a Reus, eh? Hauries d'enviar el VAIO a Reus!! ;-))

      Elimina
  5. Mentre no torni el germà gran, segur que te'n sortiràs molt bé. És qüestió d'anar fent al ritme que puguis, tu no t'estressis i tot rutllarà com cal. No en tinc cap dubte. :-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per fer algun post petit o per entrar a comentar sí que em va anar bé, però no em vaig atrevir a fer cap post aquí! :-))

      Elimina
  6. Escolta, doncs sembla ben presumida la Minnie Mouse, i ben bonica que és. A veure si el seu germà gran, però, es pot curar dels seus mals!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que és bonica, pobreta... Està gairebé com nova perquè la faig servir poquet però, mira, en ocasions així va bé ;-))

      Elimina
  7. Jo també la trobo molt bonica.
    De vegades posa una mica nerviós quan vols fer coses i la cosa no rutlla prou bé. Com diu en Mc, cal fer-ho al pas que es pugui i segur que tot ba bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És molt pràctica, llàstima del teclat tan diminut... però mira, pobreta, ha fet la seva feina ;-))

      Elimina
  8. si que es maca! segur que el germà gran torna bo aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja va tornar... però li havien fet cirurgia i ha necessitat unes "actualitzacions" :-DDD

      Elimina
  9. Respostes
    1. I tant que n'hi ha! ;-)) No és nova la Minnie Mouse... ja té més de tres anys, això sí, la faig servir poquet perquè estic molt acostumada al teclat gran.
      L'ordinador gran ja feia mesos que necessitava un canvi de disc dur i ventilador però no ho hem pogut fer fins ara... i esperem que duri la reparació! ;-)

      Elimina
  10. Si que és bonica.
    I sembla molt ben educada.
    Desitjo que el seu germà gran torni aviat fet un gínjol!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!