divendres, 31 de gener del 2014

El "Gran joc" de trobar el Tresor

Companys,

He perdut un Tresor i necessito trobar-lo. El vaig veure una vegada però no recordo quan. No puc dir si fa quatre anys o si en fa un i mig (sóc fatal per les dates!)

I us preguntareu "Un tresor? Què és aquest tresor?"

Bé, és una forma una mica simbòlica de parlar. En realitat he perdut UN POST. Tot té una explicació. L'amic MAC va fer un enigma abans d'ahir que deia així:


Tan bon punt el vaig veure, vaig saber la resposta, però això no fou gràcies al meu gran enginy sinó a causa de que recordava haver fallat un enigma MOLT semblant a aquest en el mateix blog d'en MAC, fa temps. Llavors em vaig equivocar i ara recordava perfectament quina era la resposta encertada, per això l'he sabut, per memòria.

Ara bé, el curiós del cas és que el propi MAC diu que no recorda -i el llibre tampoc ho recorda- haver posat mai cap enigma semblant. Jo estic segura que sí (hehehe malgrat el Blog sigui d'en MAC confio totalment en la meva memòria)... però no li puc dir quan el va posar perquè no el trobo!!


M'ajudeu? Es tracta d'anar mirant posts del XAREL-10 fins que aparegui aquest, o buscar-ho d'alguna manera secreta que tingueu per trobar posts.

I ara bé el millor de tot: Aquest Joc NO TÉ PREMI! La qual cosa us permet participar tan sols pel plaer de fer una bona obra, d'ajudar-me a demostrar que recordo jo el Xarel-10 millor que els seus propis amos (en Mac i el Llibre) ;-)

Gràcies d'antuvi!!

11 comentaris:

  1. Hehehehe!! M'agrada molt aquest post i aquest joc del tresor. :-)))

    T'he de dir, com suposo que ja suposes, que jo ja l'he fet aquesta recerca al meu blog (encara que no tan exhaustiva com caldria, potser) i no n'he tret cap resultat; però que no dubto de la teva memòria i per això espero que algú en tregui l'entrellat. :-))

    Potser ajudaria si recordessis de què anava l'enigma, vull dir que segur que de vaques i cavalls com aquest de l'altre dia no era... o si?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, per què em passen aquestes coses tan rares? :-DDD

      Mira si era semblant, que jo diria que era gairebé igual, també hi havia animals, vaques, cavalls... I recordo que el vaig fallar, i tu em vas dir això, que per molt que els hi diguéssim d'una altre forma, els animals eren els que eren... i per això vaig respondre el que vaig respondre :-S

      Ara veig el comentari de la CARME i m'estic començant a espantar... Tindré poders? :-DD

      Elimina
  2. A veure, si aquest enigma perdut s'assemblava tant al nou... ha de dur l'etiqueta de lateral, no?

    Jo he buscat tots els enigmes per l'etiqueta lateral... i res de res...

    La teva memòria prodigiosa, no recordarà també el futur? :) :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, CARME, quina por... a veure si tinc visions de futur!!... El record el tinc claríssim... tan clar que m'hi jugaria la propera victòria del Barça, imagina!!...

      M'he d'espantar? :-DDD

      Elimina
  3. M'acabo de repassar un per un tots els enigmes amb l'etiqueta MENTALS i res... no ha sortit :-(

    ResponElimina
  4. A mi no em sorprèn la teva memòria perquè del meu blog sí que recordes els posts millor que jo! Si no heu trobat el post a can Mac i a ell tampoc li sona, deu ser perquè en realitat no existeix. Aporto una idea, no serà que algú va posar aquest enigma en aquell homenatge que vam fer a en Mac pel seu aniversari, i per relació d'idees tu vas interioritzar que era d'ell?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, benvolgut XEXU, penso que alguna cosa com la que tu proposes deu ser... ho deuria veure en algun altre lloc i, per algun motiu, ho vaig relacionar amb en MAC... Ai, la meva memòria ja no és el que era... Estava tan segura! De tota la conversa i tot! D'haver fallat en primera instància, de l'explicació...
      Em faig gran :-)

      Elimina
  5. Assumpta tothom ens fem grans i ai si no......doncs jo he estat cercant dins el Xarel-lo infructuosament ...potser té raó en XeXu....no sé

    ResponElimina
  6. Jo crec que estàs tan enganxada als enigmes d'en Mac que els somies i tot...

    ResponElimina
  7. Has cercat al Calendari d'Advent o potser a l'homenatge com han dit abans??

    Et senta molt bé el vermell ;)
    Aferradetes!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!