dilluns, 21 d’abril del 2014

A punt per vendre...

Si demà al migdia us passegeu pel centre de Reus potser em veureu i és que estaré per allí, per la Plaça Prim, la Plaça Mercadal... intentant vendre els meus punts de llibre de Sant Jordi. Tots són fets a mà. Retallats, pintats, enganxats... amb els seus detalls de segells, collages, cintes de Senyera...

Per si, juntament amb el llibre que regaleu, hi voleu afegir un punt. O, per vosaltres, tant per fer-los servir com si en col·leccioneu.

Aquests són els darrers que he fet.


Si voleu més informació, podeu mirar AQUÍ.

12 comentaris:

  1. Són xulos. Espero que en venguis molts... i que el dia t'acompanyi per fer-ho que, almenys de moment, per aquí plou. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també espero vendre'n... a veure com anirà :-) De moment, a casa. També plou!!...

      Elimina
  2. jo també espero que en venguis moolts! segons les previsions el dia de sant Jordi no plourà .....ànims sort i molt bona diada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De moment està plovent... a veure si aquesta tarda puc sortir a vendre (i tinc sort!!) ;-)

      Elimina
  3. Em sembla que no seré per Reus aquests dies, però espero que tinguin molt èxit, ja que són molt bonics. Sort.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja m'agradaria, ja, que tinguessin èxit :-) veurem com va. De moment, plou... Ai!!

      Elimina
  4. Com ha anat la venta? Ja ets rica?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Calla, calla, Pons, que el primer dia en vaig vendre un... va ser depriment.
      Sortosament, el segon dia la cosa va millorar força (clar que, amb el preu que tenen, no són coses que et facis rica hahaha) a veure avui, St. Jordi, si en venc algun altre ;-)

      Elimina
  5. Espero que n'hagis venut molts, perquè són molt alegres i molt macos!
    Jo aquests dies també he estat fent manualitats, que és una cosa que m'agrada molt. He fet la gallina de la Mona, perquè sabia com la volia i estava segura que no la trobaria enlloc. Així que si vols estar ben servit...!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nena, he vist la gallina de la teva Mona i, xiqueta, tu et mereixes un premi! ;-)
      Si algú llegeix aquest comentari, que passi pel teu blog i sabrà de què parlem... Ets una artista! :-))
      Avui (ahir... dimarts) vaig tenir una venda bastant acceptable, però és que dilluns va ser frustrant, en vaig vendre un... gairebé "em retiro"... menys mal que les coses van millorar ;-)

      Elimina
  6. Necessito la teva adreça per enviar-te el premi!!

    ResponElimina
  7. espero que hagis pogut vendre molt, perque son molt macos!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!