dimarts, 10 de juliol del 2018

Ehem...

A vegades m'han encarregat punts de llibre com a petit record d'una trobada, d'una festa, per un fi de curs... Aquests són un encàrrec d'una persona que col·lecciona punts perquè li agraden i li fa gràcia tenir-ne de tot tipus, des de publicitaris a punts fets a mà, amb el seu nom, amb algun disseny especial, de diferents materials...


... i vaig tenir la idea de fer-ne uns amb materials senzills, però amb frases sobre la lectura. De fet, aquests haurien de ser els punts ideals per a aquelles persones que sempre tenen un llibre entre mans... Vaig agafar un full de paper verjurat i el vaig ruixar amb un petit spray tinta distress Ranger d'un color teula i vaig esperar a que s'assequés. Unes gotes van quedar més grosses, altres molt petitones...


Un cop el full va ser sec, el vaig posar a la impressora i hi vaig imprimir les quatre frases que havia triat. Després vaig retallar-ho en tires amb una cisalla no gaire esmolada perquè em deixés els costats, les vores, amb el paper una mica com si fos estripat.
Llavors amb tintes distress Ranger i l'espongeta vaig envellir totes els costats.


Llavors, amb un paper de textura en un color beix torradet vaig tallar quatre rectangles una mica més grossos i hi vaig enganxar el paper verjurat amb cinta de doble cara... i tatxiiiiiiiiin!!
He posat foto dels punts a Instagram i crec que mai havia tingut tants comentaris bonics, o sigui que han tingut molt d'èxit!

Ja sabeu, per recordatoris, per regalar a col·leccionistes, per completar el regal d'un llibre... Si voleu punts, jo us els faig: Amb cartolines, tintes, feltre, goma eva, roba, brodats, pintats...

També podeu demanar-me polseres, arracades, llibretetes, estoigs, bufandes, pitets brodats... El que volgueu. Penseu que tot és fet a mà i que això li dóna un valor afegit :-))



10 comentaris:

  1. No m'estranya que a instagram hagis triomfat amb les fotos d'aquests punts de llibre, realment són molt macos. Has fet una molt bona feina... com sempre. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, triomfar, el que es diu triomfar, potser seria un pèl exagerat... la veritat és que la gent normalment posa un like i passa de dir res bonic i aquesta vegada he tingut tres o quatre comentaris bonics hehehe

      Elimina
  2. Punts de llibre engrescadors... vaig a llegir un llibre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben fet!! ;-))
      I si necessites algun punt... ja ho saps!

      Elimina
  3. T'ho vaig dir a Instagram i t'h0 dic aquí: què bonics!!!. La meva filla i jo em fem col·lecció, així que m'apunto la idea que a vegades com a complement d'un regal son ideals ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per Instagram ens veiem tot sovint! ;-))
      A veure si sóc capaçde retornar al món dels blogs...
      Em faria moltíssima il·lusió si em fessis alguna comanda... ja em diràs el què :-))

      Elimina
  4. Són realment bonics, no m'estranya que recullin elogis. A més, amb aquestes frases els fan molt adients. La de Martin la coneixia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em va fer gràcia fer punts que parlessin del llegir hehehe
      A mi m'agrada molt la de Jeremy Collier.

      Elimina
  5. A mi m'agrada molt la de l'Emily Dickinson!
    Son xulíssims els punts de llibre.
    I saps, a instagram llueixen molt, però aquí, explicat com els has fet, encara llueixen més.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!
      Instagram està bé... però no hi ha res com els blogs. És un espai nostre on podem posar el què volem, com volem... A veure si ens reenganxem!! :-DD

      Elimina

...i moltes gràcies per la visita!!