dilluns, 18 de març del 2019

Bon dia!


Aquest vespre, al programa "El cotxe" han entrevistat als Pets. Cada vegada que els veig em ve una anècdota al cap... anècdota que potser té uns vint anyets.

Segons fonts ben informades, la cançó "Bon dia" és de 1997 (això de posar l'any començant per un 1 i un 9 m'agrada... em sento més ubicada... el 2 i el 0 no m'agraden i al 2 i l'1 no hi penso pas arribar)

Bé doncs, que pot ser perfectament que parli de fa uns vint anys... 

En Josep Lluís i jo som a Barcelona passant el cap de setmana a casa els meus pares, és dissabte o diumenge... i ell, que es desperta de bon humor, es dirigeix al menjador per esmorzar tot cantant "Bon dia, ningú m'ho ha demanat però fa un bon dia"... i tot cantussejant la cançó, la meva mare li pregunta si se l'ha inventat ell!!

Adorable la meva marona ;-))

Us imagineu que el meu Josep Lluís fos l'autor del Bon Dia!!... Que en tindríem de calers!! :-DD

12 comentaris:

  1. Quina sortida, la de la teva mare. :-))
    Però sí, hauria estat bé que se l'hagués inventat en Josep Lluís que aquesta cançó és tot un hit del grup de Constantí.

    Nota: Veig que ets ràpida complint les promeses. :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que en Josep Lluís té molta imaginació en tema musical... Agafa qualsevol cançó coneguda i, en un moment, et fa quatre rimes en broma amb un tema qualsevol, així doncs la meva mare tampoc deia res tan "estrany" :-DD

      El fet és que ella no coneixia la cançó, clar... si l'hagués sentit alguna vegada per la ràdio segur que ja no hauria pensat que el seu gendre era el compositor!! hahahaha

      Nota: A veure si puc mantenir una miqueta de ritme hehe

      Elimina
  2. Quin luxe tornar-te a trobar! Que maca l'anècdota! M'ho imagino, per què no podria haver-la inventat ell? Estaria molt i molt bé!

    Tot un referent, aquesta cançó! Encara recordo la gràcia que em va fer aquesta frase, la primera egafa que la vaig sentir. "Ningú ho ha demanat, però fa bon dia!"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, maca!!! :-DD

      El cert és que a casa tots tenim alguna cançó dedicada (en broma, clar!!) per en Josep Lluís, amb un parell de rimes per riure... Llàstima de no haver-s'hi dedicat! hehehe

      A mi aquesta cançó em dóna moooooolt bon rotllo, és d'aquelles que "anima".

      Elimina
  3. Doncs mira, jo te n'explicaré una altra que m'has fet pensar amb la teva! Resulta que estàvem en un restaurant, érem quatre, i no sé per què, suposo que perquè era un japonès i la cançó passa a Japó, tres de nosaltres ens vam posar a 'recitar' una cançó dels Amics de les Arts com si estiguéssim parlant entre nosaltres: "Saps? Hi ha una empresa japonesa que té un prototip de màquina capaç d'esborrar-te els records." "Jo vaig veure-hi la manera i vaig escriure per participar a les proves pilot'. Ens anàvem contestant l'un a l'altre, com si parléssim, però el quart amic no coneixia la cançó i estava flipant, però què dieu, de què va això? Va ser molt divertit, la veritat. Pobre, al principi no entenia res, i nosaltres vinga a recitar... quines coses passen amb la música.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe m'has fet anar a buscar la lletra :-DD

      Una empresa japonesa,
      té un prototip de màquina capaç
      d'esborrar-te els records.
      Jo vaig veure-hi la manera
      i vaig escriure per participar
      a les proves pilot.

      M'ha vingut al cap mentre volava
      un diumenge al llit
      ens despertàvem
      mirant-nos els peus,
      comparant-nos els dits
      i se m'ha escapat mitja rialla
      ens he vist amb nens,
      i amb tantes ganes.
      Mai vam sospitar
      que acabaríem així.

      M'han posat en un hotel,
      una suite descomunal
      es veu Tòquio des d'el cel,
      m'ha semblat un bon final.

      Avui he fet una visita prèvia
      i he vist les instal·lacions
      m'han presentat els responsables
      que són la creme de la creme
      tot súper maco, reien molt
      "arigató, arigató"
      i el que m'ha fet de traductor
      m'ha vist un pel acollonit
      i ha dit "hi ha una part positiva"
      Que, pelis discos llibres llocs,
      que donarien molts per tornar a
      viure'ls com el primer dia.

      Però mirant els leds
      i els electrodes
      m'he vist panxa amunt
      un llit amb rodes
      mentre van passant
      les llums d'un passadís
      i he entès que demà
      serà una altra vida
      que viuré feliç,
      una mentida
      però per perdonar-te
      calia arribar aquí.

      Arribaré a l'aeroport,
      no portaré cap record,
      tu no em deixis preguntar
      digues "hola, hem de marxar"
      porta-ho tot al cotxe a punt,
      fes-me cas, tots dos ben lluny.

      Fugir, tornar a començar
      en un poblet,
      que tingui un nom que
      no puguem ni pronunciar.

      A vegades potser estaria bé... o no... perquè entremig de coses tristes que volem esborrar potser perdríem mil detalls bonics... :-DD

      Una anècdota ben divertida, sobre tot si els tres que sabíeu la cançó parlàveu amb naturalitat... ;-))

      Elimina
  4. Una gran cançó la del "Bon dia". Casualment el solo de trompa que sona a la meitat de la cançó original la tocava un cosí germà meu.
    Sóc un seguidor dels Pets des d'abans del "Calla i balla". És una sort que artistes com ells estiguin al costat de la justícia i en contra dels que volen acabar amb el nostre país.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oooooh!! Fa il·lusió quan pots relacionar quelcom que tanta gent coneix amb alguna persona propera :-DD

      Els Pets tenen algunes cançons que són tan, tan nostres que formen part de la nostra història, dels nostres records més especials... i, sí, tens tota la raó, avui en dia, amb tot el que estem vivint, és una sort que hi hagi gent que doni la cara, que sigui valenta... ;-)

      Elimina
  5. i no se us acudit demanar drets de coautors? hehehe un munt de calerons sí

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que amb els drets d'aquesta sola cançó ja s'acabarien els maldecaps econòmics per sempre més :-DD

      Ara bé... no sé com demanar aquests drets hehehe

      Elimina
  6. Reflexió:

    Això de pensar en poder cobrar uns drets per autoria de cançons, m'ha agradat :-DD

    De fet, què bé que aniria!!!

    Que, amb tot el que estem vivint, el Col·legi d'advocats, durant tot el mes de març, no ha pagat ni un punyetero euru del torn d'ofici... res. Zero.

    Suposo que representa que hem de viure de l'aire...

    Us imagineu que arriba "final de mes", els que teniu un sou, i us diuen "avui no cobres, cobraràs el dia 8... però tampoc cobres... el 13 es farà la transferència... i tampoc... i som a 28 i no hem vist ni un cèntim"... ???


    Em sap greu quan sento que hi ha funcionaris que encara se'ls deu alguna paga extra... però, per començar, els autònoms no sabem ni què vol dir "paga extra" perquè no en tenim mai cap. Els autònoms comencem els mesos PAGANT... i si no pagues la quota no pots treballar... i el torn d'ofici no és la nostra paga extra, és el nostre SOU.

    No hi ha dret.

    ResponElimina
  7. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!