dimecres, 23 de setembre del 2020

Relat d'estiu de la Carme fet a la tardor

La Carme, al seu blog, ens proposa fer un relat sobre aquesta imatge... 

Aquesta és la meva aportació...

Cúpula de la Fortalesa de Sant Julià de Ramis (Gironès)

Em miro al mirall i la meva cara fa tota la llàstima del món. Un ull morat (el dret) i un bon bony al cap. El braç esquerre em fa mal tot ell, però el morat és purament al colze. Als genolls i l’esquena no hi tinc mostres visibles de la trompada ni cap mena de ferida, però estic ben escruixida.

 I, au, ara he quedat amb aquella panda de snobs... Què els hi dic quan em preguntin amb les seves estudiades veus “Uiii, nenaaa, què t’ha passat?” “Doncs res, que em vaig despertar per la nit per anar al lavabo, mig adormida vaig relliscar amb les sabatilles i me’n vaig anar de cap per terra?” Es moriran de riure i jo de vergonya. No puc dir la veritat...

 - Hola, gent, què tal?

- Uiii, nenaaa, què t’ha passat?

- Com? De què?

- Filla, ets plena de morats!

- Ah, si, -rialleta traient importància al fet- res, que vaig anar a la "Cúpula dels Sentits"® i al final les sensacions són una mica fortes... però és una experiència brutal, brutal... us la recomano de tot cor!!

- Donaaaa, jo no sé si...

- Res, res, sense manies, és magnífic... Per cert. No em podré quedar gaire estona, tinc cita al Centre d’Investigacions CiberBiòniques... (a veure si m’implanten alguna mena de mini-radar, que estic farta de pegar-me trompades contra tot) per uns estudis...

9 comentaris:

  1. Molt bo, Assumpta. He, he, he... tota una experta en dissimular, aquesta noia! S'ha escapolit dels esnobs de la millor manera! He, he, he...

    Gràcies per participar. Ja saps que m'encanten les complicitats i per tant m'agrada molt que facis referència als a i s blocaires i posis els enllaços dels seus relats, Un aplaudiment.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, guapíssima!!

      Des de que vaig llegir el relat d'en MAC que volia fer alguna cosa que hi tingués relació... però no sabia ben bé com fer-ho. En llegir el relat d'en XEXU pim, pam, em va venir la idea global :-DD

      Elimina
  2. Digues als esnobs aquests que, si diuen que vénen recomanats per tu, els farem un descompte per entrar a la «Cúpula dels Sentits»® i també rebran una atenció especial per part dels nostres empleats a la segona part de l'experiència multisensorial... bé, això últim, si vols, no cal que els hi diguis. :-DD

    Un relat molt ben trobat. Com a la Carme, a mi també m'encanten aquestes complicitats blogaires. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Des de que vaig llegir el teu relat que tenia ganes de fer alguna cosa així 😀😀... al final va sortir!!!

      Els snobs no s'acaben de decidir 😂😂😂😂

      Elimina
  3. Sort que la teva protagonista era seguidora dels Relats Conjunts, així ha pogut sortir del pas amb històries del tot versemblants, ningú podria dubtar de la seva veracitat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'he il·luminat després! De Relats Conjunts no, dels relats de la Carme!

      Elimina
    2. Sí, menys mal!!! Ella segueix molt els blogs, tot i que no intervé massa, i en veure aquests dos relats "d'estiu de la Carme" tan reals, tan creïbles, es va sentir salvada 😁😁

      Elimina
  4. Veig que gairebé no publiques i he pensat, passaré a saludar-la i a desitjar-li un bon dia i un bon 2021.

    Salut i força!
    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
  5. Holaaaaaaaaaaa macaaaaa!!

    Ostres, no ho veig fins ara!!!

    Entro poquet, sí... i, a més, no sé que s'ha espatllat que ja no m'envia per correu els comentaris, així que he entrat per casualitat!

    Has tornat?? :-DD

    Ara vaig a dinar després m'ho miro!! :-DD

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!