dimarts, 23 de gener del 2018

El verset 20...


Copiat del Facebook de Josep Laplana Puy, Director del Museu de Montserrat. 

De fet, jo no sóc gens ni mica "feisbuquera", és una xarxa que no m'agrada, no entenc gaire i no m'hi sé moure bé, però m'han enviat el retall al Whatsapp, a través de la còpia d'una piulada que ha fet al seu Twitter (hahahaha si el meu pare llegís això pensaria que parlem en xinès) n'Albert Velasco, conservador del Museu de Lleida, i he volgut compartir-ho aquí.

(I ja he fet el segon post de l'any!!)

5 comentaris:

  1. Ningú s'hauria d'avenir amb els tribunals que inventen delictes en nom de la llei però n'hi ha que ho fan perquè es pensen que aquests tribunals els van a favor. No s'adonen que que quan la justícia deixa de ser justa i es dedica a trepitjar la democràcia, tots hi perdem sense importar el que pensem.

    PS: I una vegada fet el segon post de l'any, ara toca el tercer...

    ResponElimina
  2. Els que inventen delictes, algun dia hauran de retre comptes al tribunal de drets humans.

    ResponElimina
  3. M'afegiria a aquestes mirades de reull! Assumpta, cap el 3r post!

    ResponElimina
  4. Ostres! Es veu que aquests tribunals corromputs que s'inventen delictes són més ells que el cagar ajupit...
    Impossible no afegir-se al mateix pensament dels frares! Ia les mirades de reüll.

    Ànims! I per molts posts, aquest any!

    ResponElimina
  5. Inventar-se delictes en els tribunals no es nou d'ara, per exemple la inquisició també ho feia.

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!