dilluns, 1 de gener del 2018

Comencem 2018!!

Començarem el nou any amb un ànim ben positiu a veure si oblidem ràpid el 2017, any amb molts nervis, sense llista de llibres, gairebé sense posts i gairebé sense intervencions en blogs amics (tot i que el fet que no comenti no vol dir que no entri gens...)

Tant de bo el 2018 sigui, de veritat, el de el renaixement d'aquest Blog... que ja té més de 10 anys d'antiguitat i ni me'n vaig adonar... Ara anirem a post per dia!! ;-)


Bon any, blogaires catosfèrics!!!

16 comentaris:

  1. Bon any, Assumpta i a omplir l'onzè any del Blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! De moment no porto massa ritme... a veure si agafo empenta! ;-))

      Elimina
  2. Començar amb ànim positiu és la millor manera de començar. Feliç 2018!! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tenia ànim positiu... però ja som a dia 22 i mira... però res, res... que jo aconseguiré sortir del forat!! (Pitjor està el Madrid, per molt que avui ho hagi dissimulat una mica hehehe)

      Elimina
  3. Això és una bona notícia. M'agrada veure't per la xarxa, i ens trobem a d'altres llocs, però ja saps que el meu preferit és aquest. Aqui als blogs.

    Per cert que si ara surts a post per dia, aquestbmes de gener un dia n"hauràs de fer dos, perquè tenim la trobada del Roda el món. No t'oblidis que hi estàs apuntada!! 😜😜😜

    Bon any 2018 i molts ànims per a viure'l intensament.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa!! Jo també crec que com els blogs no hi ha res... el que passa és que si ho fas, ho has de fer bé, i jo ara visc en un forat fosc i em costa tant!!

      Vaig reservar data pel dijous, però ara no sé com entrar al post reservat... Crec que aquell blog no em deu tenir apuntada per poder entrar des de dins :-((

      Elimina
  4. Bentornda! Bon any! Felicitats pels 10 anys! Upps quantes coses en una línea

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehehe m'has fet riure!! Ets ben bé "la meva complementària", o sigui, que som totalment oposades... jo m'enrotllo com una persiana per dir una cosa i tu amb una sola línia fas quatre comentaris!!
      Gràcies, maca!! :-DD

      Elimina
  5. dooona que bé que tornis al blog ens tenies molt abandonades i abandonats eeep pots publicar la llista de llibres llegits ara al gener no?

    molt bon any!!!!! eep el teu blog en farà 11? quina passada! el meu crec que tindrà 9 anyets enguany

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahir estava responent els comentaris i la connexió anava a pas de tortuga... a veure si ara puc seguir.

      El meu blog va néixer el novembre de 2007, però va estar uns mesos a la incubadora (això que té en comú amb la República catalana) i me'l vaig endur cap a caseta a finals de maig del 2008, més o menys, per això mai sé quan he de celebrar l'aniversari :-DD

      Els llibres són tan poquets que fa vergonya...

      Elimina
  6. Molt bon any nou, Assumpta!!!
    Endavant amb el resorgir del blog! jo tb m'ho proposo per al meu.

    Petonets!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si ho aconseguim!!! T'asseguro que en tinc ganes! :-))
      Petonets!!

      Elimina
  7. A post per dia? Això és una amenaça? Seria una bona notícia si tornes a una activitat regular al blog, però això va molt lligat a com va la vida per darrere del blog. Així que espero que tot et vagi millor que l'any passat, i que ens ho puguis anar explicant. Bon 2018!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja ja veus que, de moment, res de post per dia... M'hauria encantat, però visc en una dimensió paral·lela on el temps va d'una forma molt rara...

      Gràcies pels bons desigs, maco!! :-))

      Elimina

...i moltes gràcies per la visita!!