dimarts, 11 d’agost del 2009

Uns dies a Barcelona... Blog del Dia!!... i una amanida estiuenca.


Ara fa cosa d'un any, deixava un post en que deia que marxava uns dies a Barcelona. Aquest any també hi vaig, però serà diferent. Ni podrem anar a veure el Gamper, ni farem de guies turístics. I és una llàstima perquè tinc el total convenciment de que l’any passat, el fet que jo estigués al Camp Nou, va portar sort al Barça i per això varem guanyar el Triplet (a veure, si tinc poders, tampoc cal que ho amagui, no? jeje)

En el moment en que vaig sentir en Pep Guardiola dient allò de “Persistirem...” vaig enviar un pensament mega-energètic-positiu a tots els jugadors i... els resultats ja els sabem :-)

Aquesta temporada hauré de mirar alguna altre manera de canalitzar el meu poder mental perquè jo vull més títols!!


Però bé, ara vull explicar una cosa que em fa molta il•lusió :-)

El passat dia 3 d’agost el meu blog va sortir com a “Blog del dia” al 3cat24.cat!!


Això va ser possible gràcies a una recomanació feta totalment per sorpresa per “l’altre Assumpta”, la del blog “Des d’on neixen tots els somnis” :-)

Al tenir les dues el mateix nom, hi va haver un error de canvi de cognoms. Quan en Víctor Pàmies em va avisar que havia sortit (jo no en tenia ni idea!) ho vaig anar a mirar i, en veure la confusió vaig escriure per saber si era veritablement el meu blog el que sortia allí o era el de l'Assumpta Pijuan i, quan em van respondre que era el meu, la meva explicació va ser tan embolicada que vaig provocar un segon error (culpa meva!!) :-P

Afortunadament, la persona encarregada de les relacions amb els lectors, la Karma, té una gran paciència i sentit de l’humor i va anar retocant noms i cognoms quantes vegades va caldre. Ahir finalment ja va sortir bé i ara em fa molta il•lusió compartir-ho amb tots vosaltres:

- Moltes gràcies –assumpta- per la proposta!! No en tenia ni idea i em va emocionar.
- Gràcies Víctor per avisar-me!!
- Gràcies Karma per ser tan simpàtica, amable i tenir tanta paciència!!
- Gràcies al 3cat24.cat per parlar de blogs en català!
- I moltíssimes gràcies a tots vosaltres per passar a llegir aquest “calaix de sastre” que és el meu blog! Gràcies de cor!!

I, per acabar, en la meva absència, deixo una AMANIDA DE LLEGUM que està boníssima i és molt fàcil de fer:


Ingredients per a dues persones:
200 gr de mongetes.
200 gr de cigrons.
200 gr de llenties.
Dos tomàquets madurs.
Una llauna de tonyina.
Uns pessics de bacallà esqueixat (remullat i dessalat, és clar!!)
Un ou dur tallat petit (opcional)

Elaboració:
Tot barrejat amb una mica d'oli i sal i ja està.

Bon profit!!!


49 comentaris:

  1. Traducción al castellano:

    "UNOS DÍAS EN BARCELONA... BLOG DEL DÍA!!... I ENSALADA VERANIEGA"

    Hace cosa de un año, escribía un post en que decía que nos íbamos unos días en Barcelona. Este año también voy, pero será diferente. Ni podremos ir a ver el Trofeo Gamper, ni haremos de guías turísticos. Y es una lástima porque tengo el total convencimiento de que el año pasado, el hecho de que yo estuviera en el Camp Nou, trajo suerte al Barça y por eso ganamos el Triplete (a ver, si tengo poderes, tampoco es necesario que lo esconda , ¿no? jeje)

    En el momento en que escuché a Pep Guardiola diciendo aquello de "Persistiremos..." envié un pensamiento mega-energético-positivo a todos los jugadores y... los resultados ya los sabemos :-)

    Esta temporada tendré que estudiar alguna otra manera de canalizar mi poder mental porque yo quiero más títulos!

    Pero bueno, ahora quiero explicar algo que me hace mucha ilusión:-)

    El pasado día 3 de agosto mi blog salió como "Blog del día" en el 3cat24.cat! (Portal Informativo de Televisió de Catalunya y Catalunya Radio)

    Esto fue posible gracias a una recomendación hecha totalmente por sorpresa por "la otra Assumpta", la del blog “Des d’on nèixen tots els somnis” (Desde donde nacen todos los sueños) :-)

    Al tener las dos el mismo nombre, hubo una pequeña confusión de apellidos. Cuando Víctor Pàmies me avisó de que había salido (¡yo no tenía ni idea!) Fui a mirar en la web y, al ver la confusión escribí para saber si era verdaderamente mi blog al que se referían o era el de Assumpta Pijuan y, cuando me respondieron que era el mío, mi explicación sobre el tema de los apellidos fue tan confusa que provocó un segundo error (culpa mía!):-P

    Afortunadamente, la persona encargada de las relaciones con los lectores, Karma, tiene una gran paciencia y sentido del humor y fue retocando nombres y apellidos cuantas veces fue necesario. Ayer finalmente ya salió bien y ahora me hace mucha ilusión compartirlo con todos vosotros:

    - Muchas gracias-Assumpta-por la propuesta! No tenía ni idea y me emocionó.
    - Gracias Víctor para avisarme!!
    - Gracias Karma por ser tan simpática, amable y tener tanta paciencia! jajaja
    - Gracias al 3cat24.cat por hablar de los blogs en catalán!
    - Y muchísimas gracias a todos vosotros para pasar a leer este "cajón de sastre" que es mi blog! Gracias de corazón!

    Y, para terminar, en mi ausencia, (mientras estoy en Barcelona no actualizaré el blog pero trataré de ir pasando en algún momento por los vuestros) dejo una ENSALADA de legumbres que está buenísima y es muy fácil de hacer:

    Ingredientes para dos personas:
    200 gr de judías.
    200 gr de garbanzos.
    200 gr de lucernas.
    Dos tomates maduros.
    Una lata de atún.
    Unos pellizcos de bacalao desmigado (remojado y desalado, claro!)
    Un huevo duro cortado pequeño (opcional)

    Elaboración:
    Todo mezclado y ya está.

    ¡Buen provecho!

    ResponElimina
  2. Si puc triar, em quedo amb el pessic de bacallà dessalat. :-)

    Has vist? Ja ets mediàtica! :-)

    ResponElimina
  3. Aviam, anem a pams...

    o sigui que si aquest any hi ha 'fiasco' serà culpa teva???? ai Assumpta, que jo no em vull pas enfadar amb tu, è? va! ves al Gamper!!!!! jejejeje

    Enhorabona per això del bloc!!!!!!!!!!
    Al final es va aclarir l'assumpte entre l'Assumpta i l'Assumpta, veus que bé? ;P

    Ohhhh... quina pinta té aquesta amanida!!!!!! ha de ser espaterrant de bona!!

    una abraçada!

    ResponElimina
  4. Mmm… Quina bona pinta, l'amanida! Provaré de fer passar la forquilla per l'ordinador, a veure si n'atrapo una mica…

    Que vagin bé els dies per Barcelona!

    ResponElimina
  5. Assumptaaa!!!
    Que gaudeixis molt i molt d'aquests dies de vacances a la nostra estimada Barcelona.
    Je,je, ja ha quedat tot ben entés no?.
    Mira, aquesta amanida fa molt bona pinta, o sigui que en prenc bona nota.
    També aquests dies "trampejo" molt i gairebé ni puc connectar-me.
    Ens trobem a la tornada, guapa!!!
    Petons!
    ;)

    ResponElimina
  6. Mira què bé: l'Assumpta de Barcelona/Reus ja ha viscut els seus X minuts de glòria, que digué aquell. Enhorabona per donar-te a conèixer, més, entre els teus potencials lectors; s'ho passaran de fàbula, garantit!

    ResponElimina
  7. Passa-t'ho molt bé a la teva altra ciutat i no pateixis pel Barça, els teus poders no necessiten que estiguis dins del Camp Nou per actuar amb tota la seva potència :-DD

    Me n'alegro que s'hagi aclarit correctament el mini-embolic de la presència del teu blog al 3cat24.cat per fi et puc FELICITAR de tot cor, encara que ja saps que no necessito veure el teu blog en cap llista per saber que m'agrada molt.

    I encara que no t'ho creguis, avui he dinat una amanida de llenties (per cert, repassa la traducció a l'espanyol que en lloc de "lentejas" hi diu "lucernas")

    Així que gaudeix d'aquests dies de descans, que n'hi ha que encara ens en falten uns quants per poder "tancar per vacances" :-)))

    ResponElimina
  8. Ostres .... que fort !!! anem per pams..... espero en primer lloc que aixo que dius del barça no sigui una malidiccio i que el teu pensament arribi on ha d´arribar.
    Segon punt... felicitats ni que sigui per poc temps pero, per mi hauria estat un premi merescut pero no ha estat possible.
    I tercer punt, prenc nota de l´amanida te un pinta sensacional, la provare.
    perons bonica i bones vacances a la meva ciutat, pasa-ho be
    petonsssssssssss

    ResponElimina
  9. Felicitats, Assumpta, per haver estat escollida com a "Blog del dia" al 3cat24.cat el 3 d'agost. Fa unes setmanes un fragment d'un post meu va sortir al "Paraula de blog" del suplement cultural de l'Avui i també em va fer molta gràcia.

    Salutacions i bon estiu,
    S.

    ResponElimina
  10. moltes felicitats!

    I per cert, l'amanida fa molt bona pinta

    ResponElimina
  11. molts crec que ens hauriem equivocat en sentir el nom, cap a on anem? Si ho heu aclarit... fa goig que et diguin que ten fan cas i que l'altra que es diu com tu n'és la "culpable"...
    Això del Barça, no fotem que no passi qualsevol desgavell, eh? Que ara elsdelllençol blanc han afilat dents i ungles i no ens xafin la guardiola.Fes el màxim i si convé hores extres.
    De l'amanida... Per mi no havent-hi enciam, perfecta, ara, potser al vespre haurem de guardar la com postura no sigui que els gasos vulguin fer de la colònia.
    Gaudeix tot el que puguis que quan passa és quan s'ha de collir i fer l'agost. Una abraçada per que et recordis del Barça, que també tenim enemics. Anton.

    ResponElimina
  12. Jo me pregunto... per quan el blog de cuina?? jajaja. Molt fresqueta i molt saludable :)

    Que vaiguen bé estos dies per Barcelona! Fes moltes fotos per poder ensenyar-mos-les

    ResponElimina
  13. Que maco que et recomanin com a blog del dia, oi? T'ho mereixes. Ja he vist que tu has recomanat el 365 contes, que també em sembla una gran recomanació.

    I ostres, quina amanida, fins i tot jo la sabria fer, i m'ha obert la gana ara a mitja tarda! Quina bona pinta.

    Ves al Gamper!!

    ResponElimina
  14. Huola!. Felicitats pel blog del dia i gràcies per la recepta, m'has solucionat un gran dubte: "Què coi sopo?". I que no et volia prendre el mèrit de l'endevinalla del McAbeu, però és que ho he vist tan clar ... Em perdones oi? jejeje ;)

    ResponElimina
  15. D'això que ha passat al meu blog, i que comenta l'ASIMETRICH, també assumeixo la meva part de culpa. He estat jo qui he canviat les regles del joc a mig jugar, però és que volia "revitalitzar" l'endevinalla per tant (i no ho faig perquè em perdonis que ja sé que ja ho has fet, no? :-D) demà quedarà ben patent que has estat la primera a encertar l'endevinalla. ;-))

    ResponElimina
  16. estiguis al camp nou o no, estaràs al gamper, i ja pots anar entrenant aquests poders!!!!

    felicitats per ser el blog del dia!!!

    de l'amanida, la podria fer un dia de llenties, un altre de mongetes i un altre de cigrons?? és que diga'm tiquismiquis però no m'agrada això de barrejar llegums....
    una altra amanida boníssima amb llegums i molt fàcil: rúcula, tomàquet a talls petits (o tomàquets cicerols), mongeta blanca cuita i tonyina. Tot ben barrejadet i amb sal i oli (jo en aquesta no li poso vinagre, xò ho pots fer, esclar)

    ResponElimina
  17. Felicitats, maca! I bona estada a Barcelona! Que ja sé que disfrutaràs de la teva ciutat!

    ResponElimina
  18. jajaja! bueno pasame algo de tus poderes para que gane River Plate y darle un poco de felicidad a Franco que es un sufriente fan de ese club.
    Que pasees muy lindo y te felicito por lo del blog, es maravilloso!!! Besos tia Elsa.

    ResponElimina
  19. Blog del dia, caram! però es queda curt, et mereixes, al menys, el de la setmana :)))
    D'amanides d'aquestes en menjo moltes a l'estiu, amb totes les variants possibles de llegums i verdures, tant crues com cuinades, la teva sembla deliciosa :)

    ResponElimina
  20. Sí que té bona pinta l'amanida!
    Ja provarem de fer-la ;)

    ResponElimina
  21. Enhorabona, reina, t'ho ben mereixes!!!!

    Provaré l'amanida, ja ho crec que si, potser avui mateix.
    Un petonàs!

    ResponElimina
  22. Enhorabona Assumpta per sortir al 3cat24.cat el teu treball s'ho mareix.
    Molt bé¡¡¡
    salut

    ResponElimina
  23. Que ho passis molt be!!!

    Ja li donarem forces al Barça d'altra manera. I m'alegro molt que surtis al 3cat24 perque el teu blog es molt maco i tens molt seguidors del teu calaix de sastre. En aquest post, ja veiem una idea del teu blog: dinar, Barça i altres tot junt amb oli i sal. Com el punt de creu i el cafe i les pastetes del post anterior.

    Si vaig a Barcelona ja t'ho dire.

    Petonets

    ResponElimina
  24. Quanta informació! :)
    A veure:
    1) Això dels Barça has mirat de fer-ho a través de la televisió mitjançant les ones electromagnètiques que emana en Pep? Segur que els portarà sort també aquest any ;)
    2) Felicitats per la teva aparició en aquest espai!!!
    3) I gràcies per la recepta, que ara que fa tanta calor segur que anirà molt bé fer-la...

    ResponElimina
  25. Moltes felicitats noia, si sii soc jo, estic viu, ja us explicaré més endevant.
    Una forta abraçada

    ResponElimina
  26. moltíssimes felicitats assumpta per l'aparició al 3cat24. merescudíssima ja que, a més de tenir un blog addictiu, acollidor i generador de bones vibracions, tens, en definitiva, un MOLT BON BLOG.

    ResponElimina
  27. Ei, felicitats!!! Quina il·lusió poder trobar-te al "Blog del Dia!!!
    Barcelona... jo no la conec molt perquè no vaig molt sovint però captiva...
    Petons!!!

    ResponElimina
  28. Assumpta:
    He passat una bona estona llegint el teu blog...Per molts anys...per la companyia que ens fas a tots i a mi el plaer de veure què ens expliques.
    Bon estiu i bona calor.

    ResponElimina
  29. Et felicito per la publicació i per la súper amanida!!! Fa molt bona pinta tot plegat. T'hauria de felicitar per tantes coses, perquè sempre hi ets i sempre tens detalls per tothom.
    Naltros ahir vem fer bistec amb salsa de ceps i va quedar boníssim. És un plat molt i molt fàcil i molt i molt bo.
    Jo estic mirant de comprar l'entrada al meu pare per la supercopa, aviam si tinc sort!!!

    Petonets!!!

    ResponElimina
  30. Felicitats!!!!!!!!!!! Ostres quin post més carregat de tot i bo!! Saps, avui m'han enviat un correu els de La Vanguardia, que inclouran el meu bloc a l'apartat digital.... i encara flipo! Enhorabona, bon estiu, i a l'amanida li trauré les mongetes blanques que no m'agraden, d'acord? Un petó Assumpta!!

    ResponElimina
  31. Apa quina ilu!!!! sempre fa gràcia això de veure reconeixement pel teu blog :) felicitats :)
    Que passis uns bons dies per Barcelona!!!! petonets

    ResponElimina
  32. Enhorabona per això del bloc del dia!
    Espero que et vagi tot bé per Barcelona. No et preocupis que el Barça tornarà a guanyar títols, encara que ja saps que penso que repetir un any com el passat és impossible.

    Adéu!

    ResponElimina
  33. Et trobaré a faltar... Moltíssimes felititats... M'encanta! Avui n'he fet a dinar, però només amb cigrons.

    ;-)

    ResponElimina
  34. Hola Assumpta!
    Enhorabona :) Una menció ben merescuda.
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina
  35. Moltíssimes gràcies a tots pels comentaris!! :-))

    Sóc a Barcelona. Ja sabia que aquests dies em podria connectar menys, però no pensava que fos tan poc!! Resulta que l'ordinador de ma germana està mig espatllat i li costa moltíssim engegar. De fet, moltes vegades NO engega. Ja ho pots intentar durant mitja hora, que res... comença, i s'atura sol, torna a començar i es torna a aturar.
    Ahir a la nit va aconseguir que engegués i va estar copiant uns documents i unes fotos en un llapis de memòria i uns CDs per si un cas l'ordinador acaba de morir, doncs no perdre-ho tot... i ara, per fi, ha engegat de nou i entro a deixar aquest comentari :-))

    Que ningú pateixi pel Barça!! :-))
    No puc anar al Gamper per les dades d'aquest any, però aquesta tarda...

    HE FET REALITAT LA MEVA PROMESA DE POSAR CANELLERES BLAUGRANES A LA MEVA FONT!! :-))

    Sí, sí, he posat canelleres a la font de Gran Via / Passeig de Gràcia!! jeje

    Tinc fotos!! Quan torni a Reus, les posaré
    ;-))

    ResponElimina
  36. Hola Assumpta!
    promesa complerta :)
    ben fet.
    Salutacions
    sílvia

    ResponElimina
  37. Moltes Felicitats, Assumpta!!!
    Que gaudeixis força del dia d'avui!
    ;)))

    ResponElimina
  38. Esperem les fotos!! Passa-ho molt bé guapa, un petó :)

    ResponElimina
  39. FELICITAAAAAAATS!!!!!!i mooooolts petons que passis un bon dia del teu sant Assumpta!!!!!!! :)

    ResponElimina
  40. de Assumpta a Assumpta!
    genial, val la pena la recomanació!

    bloc més amanida, quin goig!

    ResponElimina
  41. És veritat que les Assumptes celebren la seva diada! Per mooolts anys!!!
    (Faig extensiva la felicitació a l'- assumpta -)

    ResponElimina
  42. Ai que se m'havia olvidat! Felicitats!! Quan serà la festa?? :)

    ResponElimina
  43. Esa ensalada debe ser muy sabrosa!!
    Te dejo un beso enorme.

    ResponElimina
  44. Sabeu quina il·lusió tan gran fa tornar i trobar-se tantíssims comentaris? Moltes, moltes gràcies a tots per les vostres paraules!!

    Gràcies per alegrar-vos amb mi perquè aquest blog hagi estat mencionat al 3cat24 a proposta de l-assumpta-!!

    Gràcies per dir coses maques de l'amanida jeje

    I gràcies també a tots els que vareu atinar en que dissabte era el meu sant i vareu deixar una felicitació!! :-)) Tan de bo us pogués convidar a tots a un tall de pastís i una copeta de cava jejeje

    Ara posaré el post de les canelleres blaugranes :-)

    ResponElimina
  45. Per cert, Trini... molt bo el vídeo ;-))

    ResponElimina
  46. TONI Fa molta ilu!! :-)) Et sents com si fossis algú molt important per unes hores jajaja
    Abraçades!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!