dimarts, 4 d’agost del 2009

M'agradaria ser-hi



27 comentaris:

  1. Traducción al castellano:

    Me gustaría estar allí...

    ResponElimina
  2. Doncs si falten 70730 minuts per la tardor, pensa que per l'hivern n'has d'afegir alguns més ;-))
    La xafogor és molt pesada però estar coberts de neu no sé si és millor :-P
    I aquesta cançó si que l'he escoltat (ho faig mentre escric això);-DDD

    ResponElimina
  3. Hola Assumpta!
    uf! Portem una mica malament aquest estiu...
    Salutacions i paciència.
    Sílvia

    ResponElimina
  4. Ni me'n parlis, acabo de tornar de córrer una estona ara mateix, i et pots imaginar com estic suant... que malalt, miro l'ordinador abans de dutxar-me... ara hi vaig, tinc un gat llepant-me el cap que li agrada el gustet...

    Bonica cançó en alemany.

    ResponElimina
  5. Oh, que bé! Amb aquest vídeo gairebé no em cal aire condicionat!

    ResponElimina
  6. Potser massa fresca, agafarem una galipàndria. Deu ser gel condicionat.
    No m'ha donat la veu... em feia falta. Anton.

    ResponElimina
  7. molts ànims! tot arribarà!!!! i l'assaborirem!

    l'únic moment bo és el capvespre amb una miqueeeeta de marinada.

    ResponElimina
  8. veig que l'estiu encara t'afecta més que a mi!!!! ah si sapiguéssis les vegades que he dit 'emigraré al Canadà!' 'vull anar a viure el Québec!!' jjejejejeje... i després penso en Cicely i Alaska i ja no sé on anar jajajaja

    (el comentari d'en Xexu... boníssim!!!)

    ResponElimina
  9. Avui em sentia tanmateix com si hi fos al Canadà!!!
    A la feina, l'aire condicionat estava massa exagerat, feia un fred...
    Calla, calla no el cridis que ja arribarà l'hivern tot "solet".
    je,je
    ;)

    ResponElimina
  10. Ich vermisse den Winter in Deutschland :(
    Aitx, perdó, que m'he deixat endur per la música!, jiji... Deia que trobo a faltar l'hivern d'Alemanya; bé, el d'Alemanya i el de Catalunya, i el de tot arreu, Assumpta: jo també vull que s'acabi la calor!

    No puc esperar a tornar a Berlin, d'aquí a no res, a respirar una mica d'àire fresc! :-)

    ResponElimina
  11. Sento fer-te un xic d'enveja, jo he anat al Quebec, bé, ja fa sis anyets, i era al'estiu, però és senzillament meravellós, si pots, si trobes un vol baratet, allà els albergs estan molt bé i bé de preu també. I a més és una experiència que et reconcilia amb la natura, tanta inmensitat...


    Petons, guapa!

    ResponElimina
  12. Estic en un ordinador que no és el meu... i torno a verue la papallona, i en canvi no veig la foto o video o el que sigui... però veig que va d'hivern...

    L'estiu també té coses boniques, no? dona-li una oportunitat ... la tardor la vindrà i l'hivern també... uf! quines presses!

    ResponElimina
  13. Jo em planto a la tardo i tu tires una miqueta més enllà,eh Assumpta? ;)

    ResponElimina
  14. Gràcies a tots... Aquesta tarda he arribat a un punt que ja no sabia si estava a punt de desfer-me totalment...

    He meditat seriosament l'opció de treure tots els prestatges de la nevera i ficar-m'hi una estoneta a dins...

    Finalment el meu maridet m'ha convençut per "celebrar" el primer dia de vacances (per ell és avui) d'una manera una miqueta especial i hem anat a sopar a fora :-)

    Hem anat a un lloc que m'agrada molt, es diu Vinatxo i pots menjar de manera molt original i sense gastar massa, la veritat :-))

    El preu pot pujar una mica segons el vi que demanis, però nosaltres no demanem vi :-) Jo m'estimo més una Estrella ben fresqueta i ell beu aigua ;-)

    Més info aquí

    Cap a les 10 del vespre costa molt trobar taula, però nosaltres hem arribat que encara faltaven 10 minuts per les 9 i hem pogut triar lloc perquè encara hi havia poca gent. No fan reserves.

    Aquí no es menja tipus: primer plat, segon plat... sinó que fan amanides, cassoletes, torrades... i un demana el que vol i en l'ordre que vol... Hem demanat dos cassoletes cada un i les hem compartit les quatre :-))

    I la temperatura... oooooooh!!! Quan hem arribat dic "la taula on s'estigui més fresquet" i hem estat genials, genials.

    Un postre, un cafetó i cap a caseta tot fent un passeig :-))

    Crec que he reviscolat una mica, el nivell d'angoixa s'ha reduït notablement jejeje

    ResponElimina
  15. McABEU.- Prefereixo estar coberta de neu que la xafogor... Què donaria ara jo per anar abrigadeta amb guants, bufanda i gorret passejant per un lloc nevat :-))
    Ara 70.481 minuts jeje :-)
    Jejeje així m'agrada, que escoltis la musiqueta que poso :-))
    Abraçades!!!


    SÍLVIA.- Jo fatal, fatal... és que no em trobo bé. No és que "em molesti la calor", és que em va fatal :-(
    Petons!!!


    XEXU.- Jajajaja
    Però, a veure... què és això de "Tinc un gat...", has de dir "Tinc en Bamboo, o "Tinc en Blog" que aquí ja els coneixem... si, li deu agradar el saladet :-))
    Bah!! Jo també estic malalta, arribo a casa i engego el PC abans de posar-me les sabatilles :-))
    Oi que és xula la cançó? :-)
    Abraçades!!!


    P-CFACSBC2V.- Oi que si el mires fixament i et concentres quasi bé sembla que arriba una mica de fresqueta? :-))
    Abraçades!!!


    REBAIXES.- Anton, agafem una manta, una bufanda, el que tu vulguis :-) però aquesta calor a mi em mata, no la puc sofrir, m'ofego...
    Abraçades!!!


    RITS.- Aaaaai la marinada de la meva Barcelonaaaaaaa!! Aquí no hi ha marinada ni res de res... aquí o fa un Mestral que tomba els arbres o t'asfixies.
    Però gràcies pels ànims, xiqueta :-)))
    Records a l'Amadeu jiji
    Petons!!!


    ELUR.- A mi m'afecta de veritat, en el sentit "físic" de la paraula: m'ofego, em canso molt, estic més tristona, se m'inflen molt els turmells, em fan més mal les articulacions... No puc amb la calor.
    Emigrem? Tu vas a Alaska a buscar el moreno del cabell llarg i jo vaig al Quebec però m'emporto "el meu" moreno particular jajaja
    Ai!! Que m'oblidava... el comentari d'en XeXu boníssim, com molt bé dius :-))
    Petons!!!


    -ASSUMPTA-.- És el que vull, que faci fred!! :-))
    Què més voldria jo que estar a un lloc que hagués de portar jaqueta... Amb lo boniques que són les jaquetes, amb els seus dibuixos jaquard, les seves mànigues llargues... tan afavoridores que són :-))
    Petons!!!


    FERRAN.- Ostreeees!! Cantes molt bé!! :-))
    Jo trobo a faltar l'hivern, sigui d'on sigui.
    I'm dreaming of a white Christmas.
    Just like the ones I used to know,
    Where the treetops glisten,
    and children listen,
    To hear sleigh bells in the snow
    ...
    Jejeje
    Respira una mica d'aire fresc de part meva, si us plau!!
    Abraçades!!!


    ZEL.- No, no pateixis, no em fas enveja :-))
    La veritat és que la meva economia no està per vacances i ho tinc molt assumit. El problema és que faci una xafogor tan elevada, perquè si no, jo sóc de molt bon conformar :-)) Sortir a fer un geladet, anar a la piscina... a llegir una estoneta al Viena amb l'aire condicionat jeje... però el que em mata és la calor... ufff
    Petons!!!


    CARME.- Aaaaai, la meva papallona!! ;-)) Tan bonica que és!!
    Llàstima que no trobi un punter-papallonil que sigui adaptable al Firefox, ostres!! :-))
    L'estiu té coses boniques? Uhmmm... On? jajaja
    Petons!!!


    TRINI.- Jo amb la tardor ja sóc feliç!! De fet és la meva estació preferida, m'encanta!! :-))
    Però ara necessitava neu i fred per reaccionar del meu estat de semi-inconsciència :-))
    Petons!!!

    ResponElimina
  16. Una mica de fresca ens aniria bé, però potser no tanta :))))

    ResponElimina
  17. ho sento, però sóc molt més d'estiu, m'agrada més l'estiu que l'hivern, no soporto passar fred!!! Però clar, el paisatge és preciós el que ens presentes!!

    ResponElimina
  18. Quina musiqueta més "happy" :)jo estic tot el dia remullant-me amb l'aigua de l'aixeta, que he de deixar corre una estona perqué surt calenta :)
    petonets fresquets .)

    ResponElimina
  19. Un besazoooooooooo

    Espero que no esten sufriendo mucho el calorrrr

    una brisaaaaaaa de frescorrrr


    muas muas ;)

    ResponElimina
  20. jo hi vaig ser al novembre i ni gota de neu, canvi climatic??

    ResponElimina
  21. ANGLE Entre morir de calor (i, a sobre, lentament, com una tortura) i passar fred prefereixo passar fred :-))
    Abraçades!!!



    INSTINTS Dona, no ho sentis, jajaja hi ha d'haver gustos per tot, els "fans" de l'estiu també teniu dret a equivocar-vos :-))
    És preciós un paisatge nevat ;-)
    Petons!!!


    AIGUA Aquesta matinada jo també m'he hagut d'aixecar per remullar-me perquè em faltava l'aire ufff
    Què bons, petons fresquets!! jeje
    Els meus no sé com arribaran, potser mig desfets i tot, però jo ho intento :-))
    Petons!!!


    FLORCHI Si tenemos en cuenta que he intentado trasladar mi domicilio a un frigorífico industrial, te harás a la idea de como estoy... uffff
    Qué buenaaaa la brisaaa fresca!! :-))
    Besos!!!


    DDRIVER Oh!!! doncs potser sí que és canvi climàtic!! Però al menys no deuries passar calor :-)))
    Abraçades!!!

    ResponElimina
  22. No tienes que ir tan lejos, ya sabes. Mientras te escribo este mensaje estoy con los calcetines de punto puestos -tenía los pies helados-, y una mantita fina sobre las piernas.
    Un beso, fresco, fresco.

    ResponElimina
  23. val...val...que vingui l'hivern. pero podria esser despres de que jo fes les vacances??
    porffaaaaaaaaaaaaa
    ;)

    ResponElimina
  24. TERESA CAMESELLE Eres una mujer afortunada :-))
    ¡Qué a gustito me sentiría yo ahora como estás tu! :-))
    Gracias por el beso fresquito, guapa :-))
    Besos!!!


    SARGANTANA Fes vacances, guapa, fes, si jo no vull pas que treballis... vols anar a una estació d'esquí? :-)))
    Petons!!!

    ResponElimina
  25. Jo vull un lloc que s'estigue a -30 graus :):):)

    ResponElimina
  26. BAJOQUETA Jajajaja exageraaaadaaa :-)))
    Petons!!!

    ResponElimina
  27. Jajajajajjaja si fosim en aquest ambient vldiem calor... mai estem a gust amb el que tenim !!!!!
    petonsssss bonica.
    Gracies per les imatges refrescants... son molt boniques.

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!