dijous, 27 d’agost del 2009

Núvols amb música de Rod Stewart


Hi ha moltes cançons interpretades per ROD STEWART que m’agraden, i When I need you n’és una. Tota la cançó és preciosa i ell en fa una versió magnífica. Però el final, amb aquests tocs de Gospel ja és una passada. Dura 4 minuts i 50 segons, no és curta, però val la pena sentir-la tota... M’encanta!!



I, clar, em va genial com a excusa per a poder posar més fotos de núvols. Concretament, aquests que s’estimen molt i es van apropant fins que es fan un petonet :-)





Fotos, 2 d'agost de 2009



WHEN I NEED YOU (Albert Hammond and Carole Bayer Sager)


When I need you
I just close my eyes and Im with you
And all that I so want to give you
Its only a heartbeat away

When I need love
I hold out my hands and I touch love
I never knew there was so much love
Keeping me warm night and day

Miles and miles of empty space in between us
The telephone cant take the place of your smile
But you know I wont be travelin forever
Its cold out, but hold out, and do I like I do
When I need you
I just close my eyes and Im with you
And all that I so wanna give you babe
Its only a heartbeat away

Its not easy when the road is your driver
Honey thats a heavy load that we bear
But you know I wont be traveling a lifetime
Its cold out but hold out and do like I do
Oh, I need you

When I need love
I hold out my hands and I touch love
I never knew there was so much love
Keeping me warm night and day

When I need you
I just close my eyes
And youre right here by my side
Keeping me warm night and day

I just hold out my hands
I just hold out my hand
And Im with you darlin
Yes, Im with you darlin
All I wanna give you
Its only a heartbeat away
Oh I need you darling

La versió de LEO SAYER



I, per descomptat, la del seu autor, ALBERT HAMMOND

14 comentaris:

  1. Traducción al castellano:

    "NUBES CON MÚSICA DE ROD STEWART"

    Hay muchas canciones interpretadas por Rod Stewart que me gustan y "When I need you" es una de ellas. Toda la canción es preciosa y su versión es magnífica, pero el final, con los toques Gospel ya es una pasada. Dura 4 minutos y 50 segundos, no es corta, pero vale la pena escucharla entera... Me encanta!!

    Y, por supuesto, me va genial como excusa para poder poner más fotos de nubes. Concretamente, estas, que se quieren mucho y se van acercando hasta darse un besito :-)

    Pongo también la versión de la misma canción por Leo Sayer y, por supuesto, la del propio autor, Albert Hammond.

    Las fotos de las nubes son del pasado día 2 del presente mes de agosto.

    ResponElimina
  2. A mi aquesta canço m'encanta i me la poso molts vegades també. Aquesta meravella de núvols que s'estimen ës d'allò més bonic. Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Hola Assumpta!
    Som molts els que intentem endevinar figures i gestos en els moviments dels núvols.
    Salutacions
    sílvia

    ResponElimina
  4. KWEILAN M'ha costat un munt trobar-la perquè no recordava el títol exacte!! Al final he hagut d'anar a buscar un CD i llavors m'he recordat (i mira que era ben fàcil!!)
    M'alegra que t'agradin ;-))
    Petons!!!


    SÍLVIA És maco veure com es van movent, van canviant, avancen, es desfàn...
    Petons!!!


    JORDI CASANOVAS Ja quasi he oblidat què vol dir la paraula "ploure" amb aquest estiu tan terrible que estem passant.
    Les fotos són del dia 2 d'agost, fa quasi un més, però m'hi jugo el que fos a que no va ploure :-))
    Abraçades!!!

    ResponElimina
  5. Amb això dels dos núvols que es fan un petonet m'has fet començar el dia amb un somriure :-D, i això està molt bé que ahir vaig anar a dormir sabent que havia perdut el mòbil. :-(

    ResponElimina
  6. McABEU Tu sí que m'has fet començar el dia amb un somriure i t'asseguro que em va genial, perquè aquesta terrible calor em té mig morta. Vaig a tancar el blog fins que això millori... quan passi, tornaré :-))
    Em sap greu que hagis perdut el mòbil. És molt curiós, justament ahir jo pensava que tinc una quantitat molt gran de números que no tinc guardada enlloc més que a la pròpia memòria del mòbil. Si el perdès, em sabria més greu per això que per l'aparell mateix. Però no estiguis trist... segueix somrient, eh? :-))
    Una gran abraçada!!!

    ResponElimina
  7. És clar que hem de seguir somrient i ànims que aquesta calor s'acabarà segur ben aviat. :-))
    Seguint el teu exemple he fet una foto a l'enigma dels triangles i els escuradents per contestar al teu comentari, quan puguis passa a veure-la :-DD

    ResponElimina
  8. Assumpta! no tanques! que sinó serà pitjor la calorada :) Deixa una miqueta obert perquè entre l'aire :)
    Saps que jo t'entenc i que tampoc aguanto la calor, però hem d'aguantar! jajaja.
    Tinc gana i la falta de reg al cervell no me deixava entendre lo missatge dels núvols :S

    ResponElimina
  9. McABEU Ja he vist la foto jejeje però he estat incapaç d'endevinar què són els palets grocs... encara seran spaghettis!! :-))
    Ai, sí... hem de mirar de somriure. Jo sempre dic que si ens hi esforcem, al final aconseguim un somriure de veritat :-))
    Abraçades!!!


    BAJOQUETA Jajaja "falta de rec al cervell" :-))
    Vols dir que aquest problema no el tenim sempre nosaltres?
    Sí... ja m'he adonat que tancat encara feia més calor!!
    Saps alguna mena de dansa de la pluja? ;-))
    Petons!!!

    ResponElimina
  10. Gracias a tus fotos iremos todos mirando el cielo a ver si las nubes que nos tocan son tan bonitas como las que tu fotografias.

    ResponElimina
  11. VERO Mentre no ens caiguem per un forat per anar mirant cap amunt ;-)) jejeje
    Moltes gràcies :-)
    Petons!!!

    ResponElimina
  12. Ai, si haguessis vist els núvols dels Highlands... molts cops em quedava embadalit mirant per la finestra del cotxe el gran espectacle. La veritat és que no en vaig fotografiar cap, però eren espectaculars.

    ResponElimina
  13. XEXU Es nota que has tornat carregat de magnifics records i que t'ha agradat moltíssim el que has vist :-)
    Núvols escocesos!! Ja podies haver-ne fet unes quantes fotos... deuen ser uns núvols fantàstics!!
    Per cert, que en Rod Stewart ("banda sonora" d'aquest post) és escocès :-))
    Abraçades!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!