dijous, 6 d’agost del 2009

Vacances "austríaques" o el tema de la Ludo-teca


El passat 22 de juliol, mostrava la Biblioteca de la meva preciosa i fresqueta Segona Residència estival: Amb el nom de la capital d’Austria, el Viena (ciutat que no conec, per cert) és el lloc on reviscolo :-)

Avui, mostraré com també pot fer les funcions de Ludo-teca, posant unes fotos on una servidora està fent punt de creu amb el corresponent escampall de fils, revista, tisoretes, etc. Tot i ser diferents dies porto la mateixa samarreta... Ostres!! és que és tan còmoda que me la poso tot sovint. Un altre dia estaré més atenta a aquests petits detalls!!




Aquí estava fent un punt de llibre que va quedar així un cop acabat i muntat:



I aquí a sota estic fent el que serà la part central d’un posa-vasos i que no explico més perquè quan els tingui acabats (són quatre) els hi faré un post especial -que ja aviso que anirà dedicat a la meva amiga Vero-, que va ser qui em va donar la sorpresa de portar-me el material (en un viatge que va fer als Estats Units fa pocs mesos) perquè sabia que aquest tipus de posa-vasos em feia molta gràcia... De moment, no dic res més jeje



El que llegeix i no para de prendre notes a la llibreta és en Josep Lluís :-)



Per cert, per si algú dubta del que dic que, de 4 a 6.30 de la tarda allò és el lloc més tranquil del món i que, a vegades, fins i tot estem sols, deixo unes fotos de “prova”... Oi que és una segona residència molt maca? :-)




31 comentaris:

  1. Traducción al castellano:

    "Vacaciones 'austríacas' o el tema de la Ludo-teca"

    El pasado 22 de julio, mostraba la Biblioteca de mi preciosa y fresquita Segunda Residencia estival. Con el nombre de la capital de Austria, el Viena (ciudad que no conozco, por cierto) es el lugar donde me reanimo del calor :-)

    Hoy, mostraré como también puede hacer las funciones de Ludo-teca, poniendo unas fotos donde una servidora está haciendo punto de cruz con el correspondiente desorden de hilos, revista, tijeritas, etc. A pesar de ser diferentes días llevo la misma camiseta... Ostras! es que es tan cómoda que me la pongo a menudo. Otro día estaré más atenta a estos pequeños detalles!!

    Aquí estaba haciendo un punto de libro que quedó así una vez terminado y montado.

    Y aquí estoy haciendo lo que será la parte central de un posa-vasos y que no cuento más porque cuando los tenga acabados (son cuatro) les haré un post especial -que ya aviso que irá dedicado a mi amiga Vero-, que es quien me dio la sorpresa de traerme el material de un viaje que hizo a Estados Unidos hace pocos meses, ya que sabía que este tipo de posa-vasos me gustaba ... De momento, no digo nada más jeje

    Por cierto, por si alguien duda de lo que digo que, de 4 a 6.30 de la tarde, aquello es el lugar más tranquilo del mundo y que, a veces, incluso estamos solos, dejo dos fotos de "prueba" ... ¿Verdad que es bonito? :-)

    ResponElimina
  2. Doncs sí que és un lloc bonic i molt acollidor. Quasi serà com la teua segona casa -tercera si contem l'estival- ;)

    Salut Assumpta!

    ResponElimina
  3. Sí que és bonic el Viena, però encara més els treballs manuals que fas!

    ResponElimina
  4. Hola Assumpta,

    Segur que et fan pagar doble per l'escampall que fas.

    M'han agafat ganes de fer costura, dona gust veure el desplegament.

    Una abraçada

    Bon estiu

    ResponElimina
  5. Això sembla la taula d'un artista.
    Ja es veu que estàs millor que a casa
    que és molt dir.
    Aquests treballs ressusciten mitjançant unes mans i dits hàbils...
    Son bonicois, noia, ets destra amb això del treball de fil i agulla. M'alegra veure que saps passar el temps delicadament. Anton.

    ResponElimina
  6. Hola Assumpta!
    Una segona residència perfecta. Bona part dels hobbies reunits. Només falten uns tocs blaugrana :)
    Salutacions
    sílvia

    ResponElimina
  7. TONI Si jo no tinc residència estival, què més voldria! :-))
    El Viena (amb el seu aire condicionat i la música de fons, amb les dues hores de calma i relax que ofereix de 4 a 6 de la tarda) és la meva segona residència :-))
    Abraçades!!!


    P-CFACSBC2V Aquest comentari sembla un dels teus posts: Breu però magnífic :-)
    Moltíssimes gràcies :-))
    Abraçades!!!


    HORABAIXA Jejeje a vegades tinc por que ens diguin alguna cosa, però hi ha una noia també alguns dies que s'asseu a una taula i no para d'escriure a una llibreta gran... i s'està un munt d'estona!! No fa escampall, però amortitza bé el que pren, com nosaltres!! :-))
    Vinga doncs, a cosir! ;-)
    Petons!!!


    REBAIXES Jo sóc una persona que passa molta estona a casa, i sempre hi estic bé jajaja però els dies de màxima calor de l'estiu els passo fatal... uffff i t'asseguro que allí em reanimo :-))
    M'agraden molt les manualitats :-))
    Abraçades!!!


    SÍLVIA Jajaja... Ostres!! ja deia jo que li faltava algun "toc" per arribar a la perfecció!! :-)))
    Petons!!!

    ResponElimina
  8. mirala ella....jajaja saps?
    m'has fet pensar amb el meu home, quan diu...
    - nena, aquest any pasarem l'estiu a la costa brava...

    pobriso meu...jajajajja com l'hivern i la tardor...ja veus!
    pero aviam qui li treu el gust
    molts paguen per aquest privilegi
    dons som-hi...
    vosaltres a viena i nosaltres a la costa brava
    ens enviem unes postals?? jajajaj

    petons

    ResponElimina
  9. Muy hacendosa! espero las fotos con los posavasos, besotes tía Elsa.

    ResponElimina
  10. Està molt ben pensat com a solució alternativa a la calor, és qüestió de fotre-li una mica de morro. Però segur que els treballadors d'allà us miren estranyats, i deuen parlar de vosaltres. Pel que veig, sou els únics que heu tingut una pensada així.

    Kafka a la platja? Molt interessant. Si llegeix gaire Murakami t'asseguro que no pararà de prendre notes.

    ResponElimina
  11. Ai, perdó, ho havia llegit malament. És d'hora al matí i tinc molta son. No és el llibre que deia, és Kafka Kafka de veritat. Però és igual, amb aquest segur que també ha de prendre moltes notes.

    ResponElimina
  12. Jo crec que després dels publi-reportajes que li fas al Viena t'haurien de pagar lo menú d'una setmana lo menos jajaja.

    O també te podrien posar un sillonet ben còmode per poder cosir més a gust, i amb una tele petiteta :)

    Osti jo les fiambreres que tu tens los filets jo les tinc de menjar jeje.

    Per cert, has vist a Renata? ;)

    ResponElimina
  13. El primer que he pensat, avui i l'altre dia, és que als del Viena potser els sap greu que els ocupeu tanta estona la taula però vista l'ocupació penso que encara els hi feu un favor ;-)

    Llàstima que aquesta segona residència tanqui de nits, que segur que aquí no s'arriba als 30º :-DD

    ResponElimina
  14. I que sàpigues que he rebut el teu missatge "esborrat", és exactament el que jo havia suposat i t'entenc perfectament. Costa una mica controlar qui té accés a les nostres dades i tota prudència és poca.
    Petons!

    ResponElimina
  15. jajajaja... que bò! Ostres! Si mai vaig a un Viena i veig tot aquest escampall sobre una taula, ániré a veure si ets tu :))
    Aps! Jo tinc un joc de carmanyoles idèntic a la que fas servir per desar les madeixetes de fil. Devem comprar a la mateixa cadena de supermercats jejejeje...

    ResponElimina
  16. i que s'assembla al que et vaig dir xò amb moooolta més llum!!!!

    ànims que diuen que baixen les temperatures!!!!!

    ResponElimina
  17. SARGANTANA Jajaja ens mou la fantasia i la il·lusió!! :-))
    Enviem-nos, doncs, postals virtuals dels nostres respectius llocs de descans jeje
    Nosaltres la setmana que ve anirem uns dies a Barcelona (jo sóc barcelonina i anem a casa ma mare: on vaig viure fins que em vaig casar) doncs dic el mateix:
    Oi que hi ha gent que paga un "pastón" per uns dies de vacances a Barcelona? Doncs, apa! jo hi aniré també :-))
    Petons!!!


    TÍA ELSA Ya ves jajaja de vacaciones en la hamburguesería :-))
    ¡Pondré las fotos de los posavasos, seguro! pero voy despacito... Pero ¡garantizado! :-))
    Besos!!!


    XEXU Jajajaja a mi no em costa gens "fotre morro" en coses així :-)) Diferent seria que hi hagués gent esperant... però tot aquell magnífic espai tan desaprofitat jajaja
    Ah!! i el personal no diu res perquè no ens veu quasi ningú :-)
    El local té dos pisos. Les caixes, la cuina i tot és abaix. Al pis superior (el nostre) només hi puja el personal de neteja de tant en tant a recollir les taules... però si no hi ha ningú que deixi res (perquè no hi ha clients!) doncs la calma és total i absoluta :-))
    Ah!! No som els únics. A vegades hi ha una noia que va sola que escriu molt... hores i hores, en una llibreta tamany foli, li diem "l'escriptora" :-)
    El llibre és una biografia de Kafka, pero "Kafka a la platja" també l'ha llegit (hi ha un gat que parla, oi? jejeje)
    Abraçades!!!


    BAJOQUETA Jo penso el mateix!! :-))
    - Menjar bo.
    - Temperatura ideal.
    - Música de fons.
    - Calma i silenci.
    - Màxim comfort.
    Creus que el proper dia ens conviden? :-))
    No, no, la tele no... millor un portàtil jajaja
    És que tu tens "filets" de carn i jo "filets" de cosir jiji.
    La Renata va passar ahir per aquí i després es va fer invisible :-))
    Petons!!!


    McABEU Clar :-)) Si hi hagués gent esperant no ho faria!! :-))
    A més, les fotos han quedat xules, eh? :-) És que és molt maco aquest Viena!!
    Saps què? El proper dia que hi vagi m'emporto el termòmetre a la bossa!! De veritat!! jejeje
    Abraçades!!!


    TRINI Jajaja són del Mercadona!! :-)) Anaven tres de juntes i totes han tingut usos així similars :-))
    Doncs ja saps... si vas pel Viena i veus una amb samarreta ratllada a tons gris i negre i fent el número, sóc jo!! :-)))
    Petons!!!


    RITS Les fotos del local les vaig posar pensant en tu!! t'ho prometo!! jejeje
    Recordava que t'havia xocat molt que hi hagues unes hores en que estés buit, i em va fer gràcia poder-ho posar :-))
    Oi que és bonic? A mi m'encanta!! jajaja
    Qualsevol dia ens emportem un plegatín! :-))
    Petons!!!

    ResponElimina
  18. La cosa està clara, benvolguda Assumpta: biblio- o ludo- és el de menys; l'important és que hi hagi -TECA! Si ets que sou uns golafres, segur, com si us veiés! :-)

    Veig que la teva segona residència se sembla molt, moltíssim a una altra segona residència d'algú, també de nom "Viena", del carrer Pelai de Barcelona; deuen ser tots igual, suposo. Això sí, la vostra segona residència sense dubte és mooolt més tranquil·la que la de Pelai. Bé per vosaltres!

    Bon cap de setmana... més fresquet!

    ResponElimina
  19. Retales de una bonita tarde. Me encantan las fotos, una pena visitarte tarde porque al ver la fanta naranja me han entrado unas ganas irrefrenables de tomar alguna fresquita, a ver si mañana me acuerdo y cojo alguna en honor a tu entrada.

    ResponElimina
  20. jo estic amb la bajo, despres de les fotos i la propaganda que els fas, ja podrien cascar-te un parell de menús per la patilla cada setmana... què menys...

    ResponElimina
  21. jo tb hi anava, al viena quan vivia a reus... m'agradava molt, però a les hores que hi podia estar (fora de l'horari infantil que em tenia a classe) mai l'havia vist tan buit...

    per cert, quines floretes més boniques!!! fa dies que em barallo amb una mini postaleta de punt de creu i no hi ha manera, i mira que n'havia fet i dificil... deu ser que la vista ja no és el que era...
    felicitats...

    ResponElimina
  22. Aquesta Ludoteca també sembla interessant... O sigui que amb la BiblioTeca ja tens 3 residències...??? :)

    ResponElimina
  23. FERRAN Jajaja, molt bo!! :-))
    Bé, la teca és un element important però, concretament, aquests dies, el que és vital és poder respirar :-))
    No diguis que el meu decorador d'interiors ha seguit el mateix model en altres residències!! Amb la quantitat de diners que em va cobrar!! Ja hi parlaré, ja...
    Bon cap de setmana :-))
    Abraçades!!!


    CROQUIS Creo que en la nevera hay alguna Fanta :-) ahora te la traigo jeje la mereces por tus simpáticos comentarios :-)
    Besos!!!


    MONTSE Jajaja a mi ja m'agradaria,ja!!
    És més, em comprometo a parlar bé de qualsevol Restaurant, Cafè, Bar, etc. que ens convidi a menjar :-))
    Jo tampoc entenc com és que queda tan buit en aquesta franja de temps. Tu que ho conèixes, saps que tenen una terrassa molt gran a la Plaça Prim. Suposo que molta gent s'asseu a fora (cosa que jo mai faria, per la simple comparació de temperatures jaja) però el fet és que a les 3:30 allò es comença a buidar i fins les 6:30 som quatre o cinc persones. I un dia totalment sols jeje.
    Això sí, a la planta baixa sempre hi ha algú :-) jo parlo del pis superior :-)
    En quant al punt de creu... si jo t'he vist coses precioses al blog!! Segur que te'n surts, dona :-))
    Petons!!!


    MA-POC Jajaja la Ludo i la Biblio són la mateixa :-)) És una residència tan gran que dóna per moltes aplicacions :-))
    Oi que és xulo? M'agraden les taules, les cadires, el terra, les columnes... la temperatura!! :-)
    Abraçades!!!

    ResponElimina
  24. Que bé que t'ho estàs muntant,no?? Molt ben fet!!
    Salut!

    ResponElimina
  25. Ostres ademes s´hi deu estar fresquet !!!!..... que treballadora estas aquest estiu.. eb tot l´any, ets com una formigueta sempre treballant !!!.... algun di afaras un curset per els que et seguim ?...jejeje no estaria malament !!!!
    muakissssss

    ResponElimina
  26. Muy lindo tu punto cruz,te quedo prolijo.
    Me gusta ir a los bares a tomar un rico cafe o algun jugo fresco en verano.
    Besos

    ResponElimina
  27. CONSUELO Com diu el refrany "a grandes males, grandes remedios" jeje o en català "qui no es conforma és perquè no vol" :-))
    I, a més, és que s'hi està tan bé!! :-))
    Petons!!!


    M.TERESA Aquesta és la gràcia principal jeje que s'hi està fresquet i bé. Es com reviure! :-))
    Però això no és treballar, xiqueta, això és hobby :-)) I el punt de creu és tan fàcil, tan fàcil que no necessita cap curset, ho preguntes a una botiga i en dos minuts en saps jeje
    Petons!!!


    JORGELINA Muchísimas gracias, guapa!! :-)
    A mi me gustaría estar en invierno, como ustedes... ufff no soporto el calor!!
    Besos!!!

    ResponElimina
  28. Ostres, a mi no m'agrada anar precisament per la gentada i el soroll que hi ha sempre, em mareja!Ja veig que no encerto l'hora perquè reconec que el lloc te un encant especial :)....potser un dia vaig d'incògnit a fer una visita, jo també vaig sempre al pis de dalt, les poques vegades que he anat :)

    Qui s'avorreix es perquè vol oi Assumpta :)

    ResponElimina
  29. AIGUA T'entenc perfectament. Jo també recordo moments insuportables amb nanos cridant (no "parlant fort", no, cridant histèricament) saltant i corrent amb els famosos globus i un soroll generalitzat que no és gens agradable... Però es veu que a l'estiu, a determinades hores, allò queda així... i la terrassa de fora plena de gent, amb el termòmetre de la Plaça Prim marcant ben amunt, per cert. La gent és masoca, però a mi ja em va bé :-))
    Si hi vas, no ho facis d'incognit, dona :-))
    Petons!!!

    ResponElimina
  30. Ja saps que a mi tambe m'agrada molt aquest lloc. Es cert que es molt tranquil a certes hores i m'agrada la idea que aprofitis per fer cosetes d'aquestes.
    El punt de llibre es molt maco, espero veure aviat els posa vasos (com es en catala?) Em costa posar-me al dia amb el teu blog, eh? deixa d'escriure una estona, sisplau...

    ResponElimina
  31. VERO Jajajaja m'ha encantat aquest comentari!! Aquest "deixa d'escriure una estona, sisplau" del final és boníssim!! :-))
    Però tu també actualitzes molt, eh? Sempre amb coses maquíssimes per mostrar!! ;-)
    El punt de llibre era per un regal d'aniversari i el vaig acabar una setmana tard... ja veus com vaig jeje (menys mal que a la interessada li va agradar!!) i els posa-vasos (jo ho dic així en català també, suposo que es pot dir) estan una mica més avançat que a les fotos però poc. Crec que quan els vegis acabats t'agradaran jeje (i no dic més...)
    Petons!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!