divendres, 26 de desembre del 2014

La solució al Joc

Doncs, bona gent, no m'ha durat ni tres pistes! Hauré de pensar una altre cosa... De moment, aquí us deixo les fotos que tenia preparades com a pistes súper fàcils per si la cosa no sortia. En XEXU i en McABEU no les han necessitat i, després de dir-ho ells, la MIREIA també ha sabut localitzar al personatge en els vídeos. Sou uns cracks!

El personatge sorpresa és un gran economista i polític català, un d'aquells que et fa pensar que no tots son corruptes i que n'hi ha molts que treballen. Un dels eurodiputats més pencaires del Parlament Europeu. Sí, amics i amigues, estic parlant del meu admirat RAMON TREMOSA!!



La coral Vivace és una de les tres que té el Cercle Catòlic de Gràcia. Les altres dos són: La coral infantil Picarols i la de noies Cantabile, que va quedar en segon lloc a la segona edició d'Oh, happy day de TV3.

A mi, com m'encanta la música, tot tipus de música, he seguit aquest programa (tot i no estar d'acord moltes vegades amb el jurat) i m'agrada que el meu país, Catalunya, sigui un lloc on tantes i tantes corals tenen la seva existència.

15 comentaris:

  1. Ep, que jo no he buscat informació enlloc més, eh? He mirat el segon vídeo i tot i que la definició no era massa alta, he vist un paio que m'ha recordat a en Tremosa, i ho he vist clar. Assumpta-Tremosa win-win. Perquè podia estar equivocat, però un altre no podia ser, ja que si realment hi havia en Tremosa, a tu no t'hauria passat inadvertit.

    Com sempre dic, sigui competitiu o no, a en Mac no se'l pot guanyar, com a molt, empatar-hi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, doncs ets molt fisonomista! Et felicito dues vegades! hehehe
      Sincerament, vestit de monja ja pensava que despistaria molt... i, com tu dius, la definició dels vídeos no és massa bona i pensava que us costaria mes :-))

      Elimina
  2. Aquesta vegada li cedeixo l'encert a en XEXU sense problemes que jo, ben conscientment, no he donat cap nom en el meu primer comentari. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, però has dit "el polític" i EL LLIBRE diu que quan s'ha d'encertar un polític i algú diu "EL POLÍTIC" és perquè ho ha trobat...
      Noi, jo no mano, el LLIBRE ha dit que havíeu de compartir el rètol vermell hehehe

      (Sí, sí... no sabies que EL LLIBRE a vegades es comunica telepàticament amb mi?...)

      Elimina
    2. No ho sabia però no m'estranya gens, el LLIBRE és molt de fer sempre el que li sembla ;-DD

      Elimina
  3. Jooooooooo, ja puc esperar un nou post per les pistes!!
    Catxis amb aquests dos!! ;) Felicitats!!

    I aferradetes per a tots :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pensa que fa molts anys que s'entrenen a fer jocs catosfèrics :-)))

      Elimina
  4. Què xulo, que tornin els jocs a ca l'Assumpta! encara que vagi tard, com sempre! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, què ets maca!! Em fas venir ganes de posar un altre joc immediatament :-DDD

      Elimina
  5. Felicitats als que ho han encertat. Jo no hi havia trobat ningú conegut, i això que sé qui és en Tremosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. S'ha de reconèixer que, tal com estava, em sembla que era difícil... però noi... en aquesta catosfera hi ha molts cracks! ;-))

      Elimina
  6. Arribo a misses dites o a Tremosa dit...

    Llàstima , no hi era aquests dies... Enhorabona als cracks...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has vist els vídeos? Hehehe em fan gràcia... Mai m'hauria imaginat en Tremosa vestit de monja :-)
      Bones corals les del Cercle Catòlic de Gràcia! ;-)

      Elimina
  7. Felicitats al guanyador!
    Ah, i fer constar que jo tampoc estic d'acord en moltes decisions del jurat de "Oh, Happy day"

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!