diumenge, 28 de desembre del 2014

Propòsit pel 2015

Mare meva!! Heu vist això?


Una mica patètic, no?

Sí, una mica patètic. Al menys a mi no m'agrada gens. I, per tant, declaro que em proposo millorar -i molt!- aquests números en el 2015. On s'és vist això? A veure si encara vindrà en Víctor Pàmies a dir-me que tinc el blog inactiu i que ell ja s'ho veia a venir que aquest moment arribaria (Ei, Víctor, és broma, eh? hehehe)

I com això és el meu Súper Blog Gran, no s'hi val a publicar i que això surti així, amb mida "caqueta de post miniaturitzat", per tant, afegiré unes llanes:


Oi que són xules? Són un dels meus regals d'aniversari, que va ser fa poc. Feia segles que no em teixia un jersei així, d'aquests gruixudots, clàssic a més no poder, així:


Au, ja està, ara sí que ja es pot donar per acabat :-D

Noooo, el jersei no es pot donar per acabat, si tot just porto un pam! El post és el que es dóna per acabat.

35 comentaris:

  1. Doncs també jo m'hauré de fer el propòsit a fi d'esmenar la devallada, perquè et guanyo per golejada! :)
    Desitjo que hagis tingut un bon nadal!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies maca!
      Som molts que ens hauríem de posar les piles, amb uns blogs tan xulos com tenim! T'apuntes al repte de fer reviscolar aquests espais nostres? ;-))

      Elimina
  2. T'està quedant xulíssim. Jo també n'he començat un, ja veurem si l'acabo abans de l'estiu ;D
    De vegades els blocs afluixen una mica, però l'important son les ganes i que no afluixin del tot. I tu de ganes sempre en tens i segur que si et proposes fer més post te'n surts sense problema. Aquí estarem per anar-te visitant, encara que de vegades menys sovint del que voldria.
    Bon any!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha bona la proposta d'acabar el jersei abans de l'estiu! :-DD
      A vegades, no sé per què, s'eternitzen... però aquest la veritat és que la llana dóna bastant de sí i crec que encara el podré estrenar aquesta temporada (posem un parell de mesos, tampoc cal exagerar hehe)

      Els teus blogs tenen força bona salut! ;-) A veure si n'aprenc una mica hehehe

      Elimina
  3. Ben fet! Si els números t'han de servir per adonar-te que has publicat força menys, benvinguts siguin! Nosaltres ja ho sabíem, però com que et mantens activa a la catos, no és preocupant (estic esperant en Pàmies amb una escopeta retallada). A veure si el 2015 recuperes números, i no només aquí, també al Petit Blog, que se'l troba a faltar! De moment ja tens feina, ens has d'ensenyar aquest jersei acabat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet, fer-me callar del tot seria difícil :-))
      Però quan he vist la diferència de números m'he quedat esmaperduda i garratibada: "Això no es pot permitir!" :-DD

      El pobre Petit... va, li donaré unes vitamines a veure si es reactiva :-DD

      Elimina
  4. És un bon propòsit que estic segur que, si t'hi poses, no et costarà de complir. ;-)

    Molt maco el jersei... bé, almenys aquest primer pam. :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha crec que és la primera vegada que em feliciten amb aquestes paraules "maco el primer pam de jersei" :-DD

      Necessito algú que em digui "no podràs pas" perquè, automàticament, el meu esperit de contradicció vulgui demostrar que puc fer tants posts com vulgui :-DD

      Elimina
    2. Això és fàcil doncs, tot sigui per veure't més sovint per aquí, així que aquí ho tens:

      He vist que en la teva resposta a la CARME et marques un mínim de 100 posts per l'any que ve... treu-t'ho del cap, no podràs pas!!

      ;-DDD

      Elimina
    3. Home... ja sé que és molt... potser sí que no podré... ja ho veurem... Ho voldria provar... però... no sé...

      (Ostres!! Però... Com em pot dir això en MAC? Ja ho veurà si no podré! No tan sols hi arribaré sinó que els superaré clarament!... HA!!)

      :-DDDD

      Elimina
  5. Respostes
    1. És que a vegades em venen idees per posts, però m'agafa com una maaaaaaaandraaa... i n'hi ha molts que es queden al cervell i prou. Doncs no pot ser! Lluitarem pels posts! ;-)

      A veure si aconsegueixo que al final quedi bé ;-))

      Elimina
  6. El 2015, quan acabis el jersei, podràs fer una bufanda amb la llana que et sobri.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu creus que en sobrarà? Tinc "tonelades" de restes de llanes de jerseis i altres coses fetes... el problema és que no són totes del mateix gruix, i llavors és difícil combinar-ho, però no estaria gens malament poder-me fer una bufandeta i un gorro ;-))

      Elimina
  7. ui, nosaltres voldriem els teus números. En portem 32! sí ja ho sé. Jo no confio massa en millorar però tu sí, eh?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ep!!!
      Per aquí no s'hi val això de no confiar en millorar eh?... Mira, et vaig a fer una triple proposta per l'any 2015 que has de complir obligatòriament (hehehe)

      1.- Menjar més fruita
      2.- Fer un mínim de 50 posts i, d'aquests, com a mínim 7 han d'anar de coses de manualitats que vagis fent, Ok? ;-))

      Elimina
    2. hehehe. M'ha s fet riure amb això de menjar més fruita. Era un propòsit meu del 200.... i pico que no vaig complir,oi?
      50 post són molts! Quasi un a la setmana. Impossible , no. però improbable sí. Miraré de fer els 7 de manualitats ok?

      Elimina
    3. Siiiiiiii hahaha això de la fruita ho vas fer dos anys seguits i a mi em feia molta gràcia i sempre que alguna cosa em fa gràcia, me'n recordo :-))

      Molt bé. a veure si fem els propòsits hehehe

      Elimina
  8. Quina enveja de llanes... Quina enveja de jersei!!!
    Ens el ensenyaràs acabat, oi?

    I dels posts... Doncs, au v! A veure si us animeu a tornar. Jo també he baixat, eh?
    ► 2014 (264)
    ► 2013 (330)
    ► 2012 (357)
    ► 2011 (322)
    ► 2010 (363)
    ► 2009 (368)

    Però em sembla que em quedaré a la mida d'aquest any, que ja em va bé...


    ResponElimina
    Respostes
    1. Els teus números són per caure d'esquena :-DDD
      No puc dir altre cosa que: IMPRESSIONANT!
      De fet, si aconsegueixes "mantenir-te" en aquests 264 seguiràs essent una de les blogaires més productives de la catosfera i el més important és que a tu et vagi bé :-)

      Jo em proposo fer-ne, com a mínim, CENT ;-))

      Elimina
    2. Doncs jo també penso que no podràs...

      Ui, ui, ui, amb la de forats negres que té el teu sofà, i el jersei tan xulo que et fas, i el twitter que és un vici gran, gran com una catedral... Segur, segur que no arribes ni a 50. Què dic a 50... Ni a 30!!!!

      (És que aquesta xiqueta si no l'empenyem una mica, no hi ha manera que torni als blogs)

      :-P

      Elimina
  9. Respostes
    1. Bàsicament és la mandra. (I el twitter) Si totes les polzades, o clicades que he fet en plena batalla tuitera contra unionistes, a favor de la independència de Catalunya les hagués convertit en posts igual hagués batut el rècord :-)

      De totes formes, l'estil BLOG sempre m'ha agradat més que altres coses, que em fan sortir la vena discutidora... A veure si retorno al "bon camí" :-DD

      Elimina
  10. mmm ... jo no vull ni fer càlculs, vergonyós !!

    Anem a buscar motius: ordinador trencat, la Minnie que va fer el que va poder, calor, pluja i vent ... no és que vulgui disculpar-te, però tampoc ho has tingut fàcil. ;)
    I xerrant d'una altra cosa, el jersei una monada!!

    Aferradetes i ànims!! ☺

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eeeeei, és veritat, és veritat, que se'm va fer malbé l'ordinador i, després, al cap d'un parell de mesos, la pantalla... (Et contracto com a advocada defensora, segur que ho fas millor que en Miquel Roca amb la Infanta hehehe)

      No fem càlculs, doncs, fem-nos el propòsit d'agafar un ritme que ens vagi bé i així, anar fent, no perdre el contacte amb tota la bona gent que tenim aquí dins ;-)

      El jersei és disseny-Assumpta. Els faig sense preparar mai res. Compro llana que m'agrada i, sobre la marxa, vaig decidint el dibuix i tal :-)))

      Elimina
  11. Assumpta, crec que t'he de copiar el propòsit! en porto 57!!!!!!! un desastre!!!!!

    M'encanta el jersei. Saps que s'estan posant de moda aquest tipus de jersei?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ànim, RITS!! Revitalitzem els nostres blogs!! :-))
      És qüestió d'agafar un ritme i anar fent... Jo m'he proposat arribar als 100 que sé que, si vull, ho puc fer tranquil·lament ;-)

      Sí? Es posen de moda? Iupiiiiiiiiii :-))
      Pel que jo sé, aquí a Reus estan sortint botiguetes amb llanes boniques (i generalment molt cares) i que donen classes i tal. Això em fa pensar que, evidentment, ha de ser com tu dius, la moda de fer-se jerseis deu tornar i, per tant, aquests típics jerseis casolans es tornaran a veure... Què bé!!:-DDD

      Elimina
  12. Em sembla que tots estem en números vermells.

    ► 2014 (37)
    ► 2013 (30)
    ► 2012 (73)
    ► 2011 (97)
    ► 2010 (171)
    ► 2009 (166)
    ► 2008 (221)
    ► 2007 (88)
    ► 2006 (17)
    ► 2005 (22)

    Ara, jo per compensar-ho, he obert nous blogs! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa VÍCTOR!!... Ehem... d'això... que... un plaer saludar-te :-)) Que noooooo, que no tanco el blog, només ha estat un any una mica mandrosot (i en que he perdut molt de temps discutint al Twitter que, en el fons, és com haver-lo tirat a les escombraries ja que dubto haver convençut a ningú per la causa) :-DD

      Eeeeei, que jo també tinc més blogs, eh? Mira, tan sols amb el PETIT BLOG ja doblo els posts

      ► 2014 (60)
      ► 2013 (132)
      ► 2012 (236)
      ► 2011 (174)
      ► 2010 (96)

      El que passa és que la davallada del Petit també ha estat espectacular...

      Però, a més, tinc el BLOG INDEPE amb la CARME i la SARGANTANETA:

      ► 2014 (82)
      ► 2013 (57)

      El BLOG de lectura "SILENCI, ESTEM LLEGINT" bàsicament amb en MAC

      ► 2014 (26)
      ► 2013 (23)
      ► 2012 (66)

      Hehehehe VISCA LA CATOSFERA!! :-)))

      Elimina
    2. Ei, que aquí en aquesta llista en falten 2, no?

      Elimina
    3. Ui, sí, falten molts blogs... falta el d'ADVENT, clar... però com som tants, tampoc em podia atribuir una participació molt alta hehe

      També falta el de CARTES AL FUTUR... però crec que aquest any no he publicat res...

      Falta EL MÉS PETIT DE LA CASA http://elmespetito.blogspot.com.es/
      ► 2014 (6)
      ► 2013 (49)

      També LA DESTRUCTORA DE BLOGS
      ► 2014 (4)
      ► 2013 (11)
      ► 2012 (11)
      ► 2011 (3)

      On també en publico bastants és al blog de la PARRÒQUIA... potser una quarta part són meus:
      ► 2014 (96)
      ► 2013 (107)
      ► 2012 (93)
      ► 2011 (125)
      ► 2010 (88)

      De fet... crec que em passo la vida fent posts!! :-DDD

      Elimina
  13. Quin jersey més xulo! I sembla que abrigarà molt.
    Mantenir un blog actiu és molta feina, 65 posts no estan malament, s'ha de valorar la qualitat i no sols la quantitat. I els teus posts són de molta qualitat, Assumpta, molt "currats".

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, que ets maca! :-)) Tenir una labor d'aquestes entre mans em fa sentir bé ;-))

      Abans sí que els feia llargs, plens d'imatges i tal... ara la veritat és que, fins i tot, sembla que em surten més petits... però mirarem a veure si posem fil a l'agulla (a part de llana hehehe)

      Elimina
  14. No es per presumir, però jo soc força més constant :P

    2014 => 246
    2013 => 241
    2012 => 241
    2011 => 235
    2010 => 252
    2009 => 256
    2008 => 260
    2007 => 166
    2006 => 134

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvolgut PONS... però si tu no ets humà! Clar.. amb tu és impossible competir, si treus temes de sota les pedres, mai s'acaba el teu enginy! ;-))

      Només et cal una cosa per ser perfecte: Deixar WordPress i passar-te a Blogger :-DD

      Elimina

...i moltes gràcies per la visita!!