dimarts, 10 de novembre del 2009

Simpatia Movistar...


Ja fa temps em vaig empipar molt amb Movistar perquè van canviar de forma unilateral les condicions contractuals de forma que, evidentment, perjudicava a l’usuari.

Vaig seguir amb ells perquè, per una altre banda, m’havien ofert la possibilitat de 60 sms gratuits cada mes durant un any (cosa que quasi compensava l’estafa anterior). I és que jo faig molt poques trucades a mòbil. El meu ja és vellet i la bateria aguanta poc, en canvi sí que envio missatges.

Però bé, el que jo critico avui és el to amenaçador que Movistar utilitza en el seu avís de pagament. Primer t’arriba un sms amb l’import de la factura i, quan falta poc perquè acabi el termini, t’ho recorden així:



Això ho he rebut aquest matí. El to em sembla absolutament amenaçador i de mal gust. Suposo que el departament de Relacions Públiques de Movistar deuria estar de vacances quan algú va tenir la brillant idea de redactar aquest missatge.

Senyors de Movistar... Què els he deixat de pagar alguna vegada ni un sol cèntim? Oi que fins i tot els vaig pagar quan van canviar les condicions cobrant-me més del que havíem contractat? Doncs facin el favor de redactar el “recordatori” aquest amb una mica més d’amabilitat.

Per cert, no els hi penso pagar fins el dia 12.

45 comentaris:

  1. Ben fet fins l'últim dia, que mal educats que són! La pega és que crec que d'una companyia a l'altra no s'hi guayna gaire

    ResponElimina
  2. jo també m'hi vaig emprenyar i es va acabar la relació per sempre, amb ells i amb telefònica i això que el primer mòbil (d'aquells que anaven amb carbó) era de moviline.

    ResponElimina
  3. No t'hi juguis les garrofes amb aquesta gent, que et deixaran sense mòbil. D'ells em molesta que es posen molt pesats amb la publicitat, i amb les trucadetes. Però com que em cobren domiciliat, no me les he de veure a l'hora de pagar. El faig servir molt poc, per mi aquest import és força alt i no sé si l'he arribat a pagar. Potser algun cop.

    ResponElimina
  4. CARME.- Si no em vaig canviar immediatament després de la primera "broma" va ser ben bé perquè vaig pensar que totes deuen ser més o menys igualetes :-)
    Ara bé, quan aquest mòbil s'espatlli del tot (que ja té les seves coses) m'ho pensaré bastant...
    Petons!!


    JORDI CASANOVAS.- Ostres!! Moviline! :-)) això em sona però ho veig molt llunyà! ;-)
    Jo no vaig tenir mòbil massa aviat (això del carbó és veritat?)
    I estàs més content amb la companyia actual? Quina tens? :-)
    Abraçades!!


    XEXU.- Jo normalment també pago menys (per això em perjudicava la reforma que van fer, perquè gasto poc... d’una factura que havia de ser de 13,56 € em van cobrar 22,43 €. Els 13,56 sí que seria una cosa normal per mi, inclús menys)
    Ara bé, aquesta que es veu a la foto puja més perquè van inclosos SMSs a Bèlgica (que vaig intercanviar amb un amic sevillà que viu a Anvers) durant el Sevilla-Madrid (2-1) jejeje
    Sempre que hi ha partits importants em puja més el mòbil si parlo amb aquest amic, és ben bé així!! :-)
    Jo no ho vull domiciliar perquè em sembla que així tinc jo el control (què il•lusa que arribo a ser!!) :-)
    Abraçades!!

    ResponElimina
  5. Es como una patadita al hígado.
    Nada de amabilidad.
    Deberían de hacer un curso.
    Un beso

    ResponElimina
  6. Jo de sempre soc de Vodafone abans Airtel i les relacions publicas mes aviat no existeixen , malgrat tot davant de un problema i despres de trucar molt s'acaba solucionant.

    ResponElimina
  7. En aquest cas, em passa el mateix que al XeXu. Que pesats que són!!! I la majoria de vegades tinc feina per arribar al mínim contractat (cosa que també fa ràbia).

    ResponElimina
  8. ooooooooh! jo estic que trine amb telèfonica! no saps la que m'han fet a mi! no saps!!!! ains, ains! :(

    ResponElimina
  9. Jo també sóc de Movistar i com que jo faig servir el mòbil més perquè em truquin que no per trucar tinc una targeta de prepagament sense contractes ni factures. Però això no em lliura ni de la publicitat ni sms "curiosos", per exemple podem comparar l'amabilitat del teu sms amb la d'aquest que vaig rebre jo no fa gaire i que vaig guardar: "Para no desactivar su línea, la ley de identificación 25/7 obliga a que nos facilite sus datos en tiendas movistar. Acuda a una tienda ya!", aquest "ya!" final va tenir un resultat contrari al desitjat perquè va fer que jo esperés fins l'últim moment per fer aquest tràmit. Així que, si senyora, no paguis fins l'últim, últim dia. :-))

    ResponElimina
  10. Són tots uns venedors de fum i uns impresentables. T'intenten traure sempre tot el que poden.

    Ara bé, jo, als senyors d'AMEBA (actualment Orange) els vaig amenaçar en que em donaria de baixa de la seva empresa i els va faltar temps per regalar-me un mòbil nou i per eximir-me de pagar l'IVA.

    Sembla que necessitin que els extorcionis o els parlis amb un to poc agradable. Què no saben que amb les bones maneres també es pot fer?

    I això no només amb el tema del mòbil. Amb l'assegurança del cotxe 3/4 del mateix. Em van enviar una factura sense comptar-me cap bonificació (a veure si colava, suposo), elsvaig trucar tot emprenyat, i sense donar-me cap motiu aparent, em rebaixen la factura un total de 90 euros.

    Com m'emprenya aquest tema!

    P.S. Ja em disculparàs pel "pal".

    *Sànset*

    ResponElimina
  11. Jo esti que trino amb ells. Em vaig apuntar a una tarifa europa aquest estiu on no et cobraven res si rebies trucades. Doncs bé, resulta que va arribar-me una factura de més de 100 euros. Em vaig queixar, van dir-me que era un error general, però que pagués la factura que em vindria descomptada a la propera. Això va ser el setembre. Encara estic esperant. Són uns autèntics fills de p... Però de moment, els diners els tenen ells. I què vols que et digui, que potser són 70 euros d'aquells 100 que són meus!

    ResponElimina
  12. Ja saps que jo fa gairebé un any, vaig passar-me a vodafone per la mateixa emprenyamenta, tot i que era de mline i mstar després des del 96 o 95 ara no ho recordo bé.

    Aquest sistema de recordatori, és degut a que no els deus tenir domiciliat en un compte, (pagament per finestreta) o bé el banc no l'ha descomptat per algun error. No en facis cas, la política de totes (el mateix gos, però amb diferents color de collar) és gairebé la mateixa i et puc dir que sé molt i molt bé de que parlo. Si més no, en el cas de les marques telefónica, com a mínim els serveis bàsics d'atenció al usuari son gratuïtes i no com d'altres. Hi ha coses que costen molt de canviar.

    ResponElimina
  13. no te'n pots fiar mai d'una empresa que es diu Timofónica Assumpta! ;)

    ResponElimina
  14. MARISA, el rincón de mi niñez jejeje la expresión "patadita en el hígado" me hizo reír :-))
    Ya tienes razón, ya, un curso de buenos modales! :-)
    Besos!!


    STRIPER.- Sí, pel que dieu ja veig que tots venen a ser igual "d'amables" jeje
    Abraçades!!


    P-CFACSBC2V.- Ai, sí, la terrible "diferencia hasta compromiso", no sé com ens podem avenir a clàusules així, ai!... El proper mòbil que tingui res de res de contracte :-)
    Abraçades!!


    NIMUE.- Xiqueta!! Què t'han fet? Ara que, amb aquesta gent qualsevol cosa me la crec. Sigui el que sigui, a veure si ho pots solucionar! :-)))
    Petons!!


    McABEU.- Jajajajaja què bo!! És boníssim! Et vas guardar el missatge!! :-))
    Sí, sí, el mateix estil mal educat i coactiu... i veig que la nostra reacció és la mateixa!! "Ara us esperareu" :-))
    Abraçades!!


    SÀNSET.- Nooooo, no et disculpis mai per un comentari llarg ni per explicar algun cas personal! Jo faig el mateix per tots els blogs i encara no m'han fet fora de cap (de moment) :-))
    Ostres!! Una vegada algú em va explicar quelcom semblant! Perquè no marxés li havien fet una oferta de descomptes que era una passada!
    Potser un dia ho provaré jejeje
    Jo crec que ells miren d'estafar-te com poden. Com hi ha gent que no es queixa, doncs tot això que hi guanyen. Ara bé, a la que algú es queixa, llavors venen les ofertes.
    Ja tens raó, ja... un fàstic.
    Abraçades!!


    JORDI.- Ostres!! Un error general!! Però quina barra, quina cara més dura!! T'ho havien d'haver tornat a l'instant. Tot aquest temps estan treballant amb els teus diners i els dels altres estafats.
    Fes això que diu en SÀNSET! Ves trucant als telèfons aquells gratuïts i els amenaces de que si no t'ho tornen marxaràs a una altre companyia!! Jo ho faria!!
    Abraçades!!


    LA MARCA AMARILLA.- Jajaja ostres, què simpàtic :-)
    Responder.
    SMS: "Bon dia a tu també :-)"
    Abraçades!!


    -ASSUMPTA-.- Ja ho recordo!! :-)
    Va ser llavors que ens vàrem conèixer jejeje
    Així tu et vas passar i tot... jo em vaig quedar pel tema dels 60 SMSs gratis però el que tinc claríssim és que mai més em faré un mòbil de contracte!
    Sí, sí ja sé que és per això :-) Cada mes rebo un SMS d'aquest tipus i cada mes penso "en faré un post" jajaja però fins ara. El pago pel Servicaixa. No vull que tinguin ells el control del meu pagament jeje
    Petons!!


    ELUR.- Aaaaah!! Així ja s'han canviat oficialment el nom? jajajaja
    Ara ja no em puc estranyar de res!! :-))
    Petons!!


    GARBI24.- Doncs molt ben resumit :-))
    Prepotència i tots els seus sinònims :-)
    Abraçades!!

    ResponElimina
  15. HAHAHAHAHA!

    HAHAHAHAHAAH!!!

    Jo el vaig rebre ahir, aquest missatge! HIHIHIHIHIHI

    La veritat és que el to el podrien haver fet una mica més suau, tens raó. De totes maneres, a mi ja em va bé que me l'hagin enviat, tenint en compte que els molt carallots no m'han enviat la factura a l'adreça nova, tenint en compte que els vaig avisar del canvi de domicili a finals de setembre perquè no em passés el que m'està passant...

    ResponElimina
  16. Crec que hauríem de crear una associació que respongués a les sigles Q.S.F. ("Quegicas" Sense Fronteres) i queixar-nos a aquestes empreses absolutament per tot i de forma sistemàtica.

    És molt injust que si et queixes et facin contraofertes. I te les faci el/la mateix/a telefonista! Com si fos és el/la cap de gestió econòmica de l'empresa! Això ens indica el valor de la plusvàlua que n'extrauen per cada petit "timo" que aconsegueixen "colar"!

    Són uns mediocres...

    *Sànset*

    ResponElimina
  17. assumpta,
    mira't aquesta web:
    www.masmovil.com

    crec q es el moment de fer un canvi a les nostres vides...

    ResponElimina
  18. Si et serveix de consol, Vodafone va tenir durant 27 hores esperant pel telèfon a un client, i després va penjar
    Ho pots llegir aquí: http://www.lasprovincias.es/valencia/20091110/mas-actualidad/sociedad/horas-telefono-espera-atendido-200911101037.html
    Això de que el client sempre té raó...

    ResponElimina
  19. I et sorpren el to del missatge? Si es que son de Movistar, i les altres companyes no crec que vagin millor, eh? Nomes volen cobrar i res mes.
    Ara que m'adono, a mi no m'envien cap missatge, voldran que deixi de pagar i aixi canvio de companya?? Sera que no els surt a compte tenir-me de client quan pago pel que no he gastat perque no arribo al minim? Aixo si, de publicitats m'envien totes les que volen...

    ResponElimina
  20. Ben fet! Qui més qui menys tenim històries desagradables amb les companyies.

    ResponElimina
  21. Totalment d'acord Assumpta. En quan hi ha crisis hi ha dos possibles solucions: perjudicar els clients d'apeu o fotre al carrer els treballadors. Ja se sap.

    Indeseables

    ResponElimina
  22. Les relacions comercials de les formiguetes amb els elefants sempre es basen en l'aplastament dels drets. I sempre sortim perdent. Què me'n dius dels bancs i caixes, de les companyies elèctriques... de les finestretes de l'administració...

    ResponElimina
  23. Dado que es la misma empresa aqui se comportan igual, lo que más me revienta es que además te mandan mensajes con chistes, horóscopoco o lo que sea sin consultar y cuando te quieres acordar te van comiendo el crédito, para sacartelo no es tan fácil, odio ese tipo de accionar falto de ética. Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  24. Assumpta, filla, no te'n facis, tu a la teva, al teu negoci, que ells van als seu,els importem pels calés, per res més.i les paraules que diuen, posen, escriuen... son els amos del pastís pagant nosaltres.
    Nosaltres en tenim un amb targeta i res més...Repeteixo, tu a la teva. Totes van a lo mateix, com ho saps.Som com granets de sorra productius, i ells tenen la platja amb barricades i tot...Anton.

    ResponElimina
  25. Indignant... jo fa temps que ja no sóc de movistar, però no creguis que les altres companyies són massa millors...

    ResponElimina
  26. ui, telefonica i jo estem de punta des de que ens van cobrar una alta de línea que no era nostra ( un tal Andrew Unighami, devia estar encantat) i no hi va haver maneres que ens tornessin les 20.000 peles ( i dic pts, imagina't si fa temps!)
    Nena, fés el que puguis perquè totes són iguals. Com a mínim a desfogar-se al blog.

    ResponElimina
  27. xò no el tens domiciliat? cada mes l'has d'anar a pagar?
    una mica amenaçador si que sembla, si.

    buf, aquest mes a mi m'han cobrat 80 euros i tinc unes ganes de veure la factura!!!! (xò ja pot ser, que van ser els dies de l'hospital)

    ResponElimina
  28. Em sembla collonut, aquest de Movistar tenen una barra impressionant.
    Una abraçada i força Barça que acava de marca Bojan

    ResponElimina
  29. Pensa que perquè la gent faci cas a aquests missatges han de ser clars i directes.
    Potser no són les millors maneres, però sí les més entenedores.

    Però fas bé de dir-ho, perquè les companyies de mòbil acostumen a ser antipàtiques.

    Tranquil·la que en màxim 2 setmanes hauré fet el post d'Evasión o victoria.
    Adéu!

    ResponElimina
  30. Doncs no truquis a la desatenció al client, que és pitjor: hi vaig trucar fa uns dies, i una noia molt simpàtica em va dir qeu tenien problemes tècnics i no em podia atendre. El dia següent, una altra noia simpàtica em va dir el mateix... però Oh! Sorpresa! Al cap de 2 minuts un noi encara més simpàtic (aquest de veritat) em va dir que no tenien cap problema tècnic i em va atendre estupendament. Molta barra, és el que tenen alguns!!!

    ResponElimina
  31. a mi m'han enviat a uns "advocats" de los madriles, per recuperar una factura que no em corresponia, fins que ho aclareixes és una merda dependre de gent con aquesta, ara, que, quina és la millor companyia de telefonia mòbil avui en dia? algú està satisfet amb la seva????

    ResponElimina
  32. Hola Assumpta!
    Màrqueting agressiu? :(
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina
  33. Oh, quina barra!!! Sort que el pots esborrar, això si quan volen es llueixen...
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  34. Totes les companyies aquestes són una presa e pèl constant i el to és el mateix ...els embolics que vaig tenir per dar-me de baixa de ya.com van ser la reoca...i em van amenaçar també per mail amb un escrit igual de maleducat i amenaçador

    ResponElimina
  35. Movistar va ser la primera companyia que vaig fer servir, i mai em va agradar tampoc. Malgrat tenir contracte d'empresa posaven unes tarifes exageradament cares!
    Després em vaig passar a Amena i mentres va ser Amena (i no Orange) vaig estar contenta. Però en esdevenir Orange, la mateixa història que Movistar.
    Ara sóc de Yoigo i estic força contenta. Recarrego 20 euros i tinc per un mes i mig, fent les trucades que fan falta i enviant missatges sempre que ho necessito.

    ResponElimina
  36. NÚR.- Jejeje sí el rebem tots els que no els volem donar el gust de domiciliar el pagament :-)
    Per cert... a tu també te n'han fet una doncs: els avises del canvi de domicili i ells res. Quina gent!! Agggh!!
    Petons!!


    SÀNSET.- Siiiii!! Tens tota la raó! :-)) El benefici que tenen de tots els abusos que fan i que la gent "traga" sense dir res és tan gran que no els importa després fer les rebaixes que calgui, i ho poden fer els propis treballadors que agafen el telèfon.
    Mediocres és una expressió molt suau!! jajaja
    Abraçades!!


    MONTSE.- Ostres!! Hi vaig anar i un dels llocs on remet és al propi Movistar!! :-))
    Jo el que tinc claríssim és que el dia que canviï no em penso pas fer contracte ni en broma!!
    Petons!!


    MARIA ESCALAS.- Ooooooh!!! Vint-i-set hores!! Mare meva!!
    Ara sí que no sé pas què dir... jajaja potser direm allò que "más vale malo conocido..." ;-))
    Petons!!


    VERO.- Siiiii, publicitat contínuament... ja no sé quants cotxes podria haver guanyat! :-))
    No crec que no vulguin que paguis... però seria genial!! jejeje :-))
    Petons!!


    KWEILAN.- Sí, de fet crec que la majoria de les companyies tracten igual "de bé" als seus clients... Però jo em quedo a gust quan protesto jejeje :-))
    Petons!!


    JORDI.- Jajaja el teu "indeseables" amb que acabes és una genialitat!! ;-))
    No sé què em passa amb el teu blog que el vaig copiar a la meva llista i no s'actualitza!!
    Abraçades!!


    MIQUEL.- Això de l'aplastament de drets, després de parlar de formiguetes i elefants m'ha resultat tan gràfic, que no puc més que donar-te tota la raó :-))
    Abraçades!!


    TÍA ELSA.- Así mismo es, tal como lo defines: Ellos tratan de sacar todo el dinero que pueden y ya está. Falta de ética les define muy bien! :-)
    Besos!!


    REBAIXES.- "Granets de sorra productius"... una altre bona definició.
    Em sembla que al proper faré com tu i també aniré amb targeta prepagament :-))
    Abraçades!!


    MA-POC.- Això és el que em sap greu... què la majoria de la gent té queixes de la seva, sigui la que sigui :-)
    Abraçades!!

    ResponElimina
  37. MIREIA.- Ooooh!!! Això teu sí que és gros!!
    Però com poden tenir tanta barra?
    Mira... és que m'indigno, eh?
    20.000 peles en temps de les peles eren molts diners!! (De fet, per mi 120 € també són molts diners avui! així que abans...)
    Són uns poca-vergonyes amb totes les lletres.
    I aquest Andrew, què? Feliç ell, oi?
    És que ho llegeixo i em sembla mentida que puguin ser així...
    Sí, desfogar-nos és el que podem fer :-)
    Petons!!


    RITS.- I tant que no el tinc domiciliat... Mira, el comentari damunt teu i veuràs perquè no el domicilio... No em refio ni un pèl d'aquesta gent. El dia que em vulguin cobrar quelcom que em sembli que no correspon no pagaré. Si el domicilio desprès no hi haurà forma de que m'ho tornin!! (Mira el Jordi -comentari 11) porta mesos esperant una devolució!!
    Jo vaig a pagar, cada mes el darrer dia :-))
    Ara imagina que t'arriba el rebut i veus que els 80 € no corresponen. Ells ja te'ls han cobrat!
    Petons!!


    GEORGE.- Jajajaja mira, això sí que és un comentari positiu!! ;-) Com un "kit-kat"!!
    Força Barça per sempre!! :-))
    Abraçades!!


    ALBERT.- Tinc moltes ganes de veure el teu post d'Evasión o victoria!! :-)
    Segur que m'ho passaré millor llegint-te que pensant en aquests poderosos movistarencs (ecs!)
    Però home, Albert, és pot ser directe sense ser impertinent jajaja
    Abraçades!!


    TU, JO i L'OTIS.- Jajajaja ai!! això de "Desatenció al client" és boníssim!! :-))
    A partir d'ara li diré així! ;-)
    Síiii, ja m'imagino que en deuen fer de coses així... Tenen tots una barra mooooolt gran!!
    Petons!!


    CRIS.- Ostres!! M'adono que la majoria hem tingut problemes amb aquestes companyies!! és molt greu això...
    Espero que al final ho puguis arreglar :-)
    Petons!!


    SÍLVIA.- No sé si màrqueting, perquè a mi ja em tenen "fitxada", però agressiu segur...
    Petons!!


    EVA.- Jajaja sí, sort que el puc esborrar, serà com eliminar aquesta forma tan lletja de parlar :-))
    Petons!!


    ELVIRA FR.- De veritat que no ho entenc!! Amenaces també de Ya.com... Però aquesta gent qui es creuen que són?
    Hi hauria d'haver alguna forma de parar-los els peus...
    Petons!!


    AIGUA_CLARA.- Ets la primera que parla bé d'una companyia!! :-))
    Doncs ja ho sé: Yoigo i amb targeta pre-pagament i fora problemes!
    El meu mòbil està molt vellet ja. Qualsevol dia dirà "prou" i aquest dia jo sé d'una que marxarà de Movistar-contracte jeje
    Petons!!

    ResponElimina
  38. Jo hi vaig pensar, sobretot perquè els canals de televisió no ho van deixar de repetir durant 2 dies, i em sembla que dec tenir un missatge semblant, però no he engegat el mòbil jeje, prefereixo no utilitzar-lo.

    això això, no paguis fins el dia 12 a les 10 de la nit, no es mereixen més perquè en el fons no deixen de ser uns altres estafadors, però què hi farem. Sort!!

    ResponElimina
  39. jejeje, és el que té estar sotmès als gairebé monolítics poders de l'estat... petons!

    ResponElimina
  40. Hola guapiiiisimaaaaaa ja has pagat??? jejejeje..... doncs mira si, a mi també em sembla una mica fora de lloc, ara que..... vols dir que potser el problema es que no els inspires confi? no se, a mi no m’arriben smsssss d’aquets !! jejeje
    Be, tu paga i deixa’ls que diguin !!!
    petonssssssss

    ResponElimina
  41. Son els amos, pots canviar de companyia pero tene la bula total en fer, dir i cobrar el que vulguin. El problema es sempre teu per reclamar i exigir el que es teu.
    I com que els necessitem....

    Salut i no t'hi enfadis, simplement passa del tema. Tampoc en treuràs res.

    ResponElimina
  42. Hòstia, Assumpta... que he anat remirant els teus articles (els tres nous) i no recordava aquest... I ENCARA NO HE PAGAT LA FACTURA!!!!! ARGHHHHHHHH!!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!