dilluns, 8 de novembre del 2010

Joc de Lletres de Nadal


El Blog TUMATEIX LLIBRES ens convida a participar en un nou JOC DE LLETRES: Hem de fer un microconte amb un màxim de 50 paraules, que no tingui res a veure amb el Nadal i que contingui almenys una de les paraules següents: Dofí, Rellotge, Escriptor/a i Editorial. Els microrelats participants apareixeran al blog JOCS DE LLETRES.

I aquí està la meva aportació:

Per fi va arribar el dia en que el carter li va portar notícies d’Editorial Dofí. I eren bones!! El seu llibre seria publicat!! Quina alegria!!
L’aprenent d'escriptora va mirar el rellotge i, feliç, va sortir a buscar en Joan a la feina... Els seus problemes econòmics havien acabat!!

18 comentaris:

  1. Molt bé! Jo també hi he participat, quanta competència per aconseguir els llibres, hehehe! És un repte escriure alguna cosa amb sentit en tan poc espai, oi?

    ResponElimina
  2. Molt bona aportació, jo també ja hi he participat.

    ResponElimina
  3. El llibre deuria ser un best-seller només sortir, perquè acabés amb els seus problemes econòmics!

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. Molt bo, Assumpta! Una aprenent d'escriptora a qui li ha arribat la sort o bé el premi al seu esforç...

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt. :-))
    Sembla que hem explicat les dues cares de la mateixa moneda, al meu microconte vaig imaginar un escriptor consagrat que s'enfronta amb el seu primer fracàs i tu, en canvi, ens relates el primer èxit d'una "aprenent d'escriptora". Jo em vaig deixar influir pel "to fosc" de la imatge que em va inspirar i tu per la teva afició, moltes vegades confessada, als finals feliços. ;-DD
    Una altra cosa, m'acabo d'adonar que aquest comentari tindrà exactament el doble de paraules que el text comentat si escric una altra vegada que m'ha agradat molt! :-D

    ResponElimina
  6. Felicitats, per aquest microconte portador de bones noticies.

    ResponElimina
  7. un microconte ple d'esperances! vaja veig que el dofí ha prosperat! ara té una editorial!

    ResponElimina
  8. Quina sort! En temps de crisi li passa això! tan de bo tots tinguéssim la mateixa sort!

    ResponElimina
  9. Molt bona aportació, Assumpta!
    Jo no m'hi veig pas massa en cor. Brevetat i Òscar mai han tingut una bona convivència

    ResponElimina
  10. Molt bé, les has fetes servir totes eh! abusona :)

    ResponElimina
  11. Això sembla el twitter, on no pots fer servir més de 140 caràcters per cada missatge.

    T'ha quedat molt bé.
    Adéu!

    ResponElimina
  12. jejeje, editorial Dofí! molt ben trobat!!!!

    ResponElimina
  13. Felcitaciones Assumpta, me encanta como te enganchas en todos estos juegos. Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  14. Ho! Ara m'has fet recordar que a l'escola ens ho feien fer, quins recors... snif... snif...
    No es broma!
    Ah! I està molt bé la minihistòria!

    ResponElimina
  15. Aitx, que no dono per més, necessito dies de 48 horeeeees! :((

    ResponElimina
  16. Gràcies a tots i totes pels comentaris!!

    Aquests tipus de jocs estan molt bé... Mirar d'escriure una història amb poques paraules requereix un esforç especial... i més jo que sempre m'enrotllo tant!! ;-)

    Si algú encara no hi ha participat l'animo a fer-ho! És força divertit!!

    ResponElimina
  17. Quina sort l'aprenent d'escriptora per aportar idees tant bones a la seva autora.
    M'agrada.

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!