dimecres, 17 de novembre del 2010

Hi havia una vegada una nena... blanqueta com l'Iniesta...

Tal com varem prometre, vint-i-quatre hores després del post d’ahir, en Ferran i jo posem les nostres fotos de petitons. En el meu cas, res en absolut a veure amb la realitat actual... Impossible de reconèixer hehe
En totes les que he triat sóc més petita que a la foto que tinc posada al perfil, en la que crec que tinc uns sis anys i mig.
Si us animeu a publicar-ne de vostres, ens farà molta gràcia poder-les veure!!


Aquí tenia sis mesos. Juny de 1962.
Foto "de fotògraf" que la meva mare va regalar al meu pare pel seu sant (Sant Joan)
La pilota ja demostrava la meva futura afició futbolera,
la medalleta que seria catequista
... i amb la mà faig el signe d'OK... tot bé!! ;-)




Aquí tenia uns 27 mesos. Barcelona, Plaça Tetuan.
Blanqueta com l'Iniesta i fent-li una ganyota al sol que em venia de cara.
La bonica cama de fons és de la meva mare... els peuets del meu germà...
Diumenge de rams de 1964: La meva palma recolzada a l'arbre i jo amb el palmó d'ell... hehe




Aquí tenia cinc anys a punt de fer-ne sis.
Crec que deu ser de la tardor de 1967.
Barcelona, plaça Urquinaona... al costat meu estava assegut el meu germà.
Molts diumenges al matí sortíem a passejar i a donar menjar als colomets :-)
Les fotos les feia el meu pare...



En Ferran, que és molt treballador i molt detallista, al final del seu post està fent una relació de tots els blogaires que participen :-)

55 comentaris:

  1. He anat de pressa perquè volia ser el primer a deixar un comentari; ara ja em puc relaxar, hihi...

    Molt xules les fotos, Assumpta; quina cucada :))

    ResponElimina
  2. Ai, FERRAN, quina gràcia! Fins i tot jo les trobo tendres... i sóc jo!! Quan vaig veient les dels demés segur que m'agradaran totes! De moment, que jo sàpiga ja som quatre: La Nur, en Jesús, tu i jo :-)

    Si algú no té escàner no passa res, es pot fer una foto d'una foto :-))

    Ara vaig a ajudar en Josep Lluís a pujar les seves, que ja les ha triat :-)

    ResponElimina
  3. Una nena molt bonica. Crec reconèixer en l'Assumpta "gran" alguns trets d'aquesta nena.

    ResponElimina
  4. Quina nena més maca! :-))

    Fas una mica cara d'entremaliada a l'última. ;-DD

    ResponElimina
  5. Fa temps d'això, eh? A la primera eres un nap-buf total. I a la darrera, com diuen, fas una cara de pilla...

    ResponElimina
  6. Ole! Que divertit i jo que només havia vist fotos en blanc i negre una vegada a la vida...

    ResponElimina
  7. Mira que he vist aquestes vegades aquestes fotos i em continuen transmeten molta tendresa. I pensar que aquesta nena tan bonica ara està compartint la vida amb mi! Com diria en Higgins, Mare de Déu, Senyor! He he, :)

    ResponElimina
  8. KWEILAN.- Hehehe em fa gràcia això d'haver posat les fotos... una mica de timidesa, però bé ;-))
    Ara, això que dius que creus que trobes alguns trets amb l'Assumpta actual, és que tens molta imaginació hehe :-))


    McABEU.- Hehehe això ja sé que ho anireu dient per quedar bé, sou bona gent :-)
    Entremaliada? Vols dir? Però si era mooooolt bona nena!! ;-))


    XEXU.- Imagina!! De la primera fa gairebé mig segle :-))
    I no, no... que era bona nena... jo m'entretenia dibuixant, amb els meus contes...!!


    BLAKWOLF.- Hahaha ets dolentíssima!! ;-) De fet, són en blanc i negre perquè queda més artístic, dona :-))


    JOSEP LLUÍS.- Aaaaai, que ets macoooooo!! ;-))
    Sé que la primera et fa molta gràcia, per això la vaig triar hehehe

    ResponElimina
  9. Quina nena tan bufona Assumpta! de petiteta ja eras del Barça...? jo com no tinc escànner...no en puc posar....

    ResponElimina
  10. M'ho vaig passar bé triant-les i ara també veient les dels que ens hem apuntat a ensenyar-les. Són tan tendres...

    ResponElimina
  11. M'esteu fent agafar ganes de penjar alguna perla antiga d'aquestes.....a veure si demà trobo alguna cosa

    ResponElimina
  12. què cuca!
    quines fotos més xules, la de la pilota genial!
    no xiulo més fort perque`no en sé...:)

    ResponElimina
  13. Doncs a la tardor del 1966 sou tota una princeseta!

    ResponElimina
  14. A l'última ja tens pinta de blocaire...

    ResponElimina
  15. Estàs molt maca, Assumpta...

    i llàstima de la diferència d'anys, que si no... haguéssim coincidit jugant al a Plaça Tetuan!

    Quins records! Hi vaig jugar fins als 8 anys que vam marxar de Barcelona.

    ResponElimina
  16. Oh, Josep Lluís, quina declaració d'amor en tota regla. Què boniiic! :)

    ResponElimina
  17. Blanca com l'Inieste? A la primera foto, no sé si el negre va pujat, però de blanqueta res de res!

    Com canviem! :-)

    ResponElimina
  18. ELFREELANG.- I tant que era del Barça! Des de que vaig néixer ;-) Ho duia genèticament incorporat hehe
    Ei, no pateixis si no tens escàner, pots fer fotos d'una foto... o les pots escanejar a l'escola hihi... sempre hi ha algun truquet! :-))


    LLUÏSA.- Saps que tu vas ser una de les instigadores? Sí, sí, quan jo li vaig dir a en FERRAN que podria dir a la gent que s'animés a fer un post amb fotos de petit, tu vas deixar aquest comentari: "Va, sí, proposa el que ha dit l'Assumpta, que podem riure molt!!!!!!! i quan en FERRAN va dir que ho podríem fer, doncs les teves paraules em van acabar de convèncer ;-)
    A mi m'encanten les fotos de tots, és que no faig pas cap comèdia, són totes tan tendres!! :-))


    GARBI24.- Eeeeeeiiii!!! Què ja t'hem vist!! I amb una foto maquíssima!! :-))
    Moltes gràcies per haver volgut jugar! ;-)


    LOLITA LAGARTO.- El teu fotomuntatge, una passada!! M'ha agradat moltíssim!! :-))
    Em fa molta il·lusió que estigui participant tanta gent ;-)


    Mr.MISSIS.- Vos sou un galant!! Els altres m'han dit que tenia cara d'entremaliada i pilla!! Tan bona nena que era! hehe ;-))


    PUIGMALET.- Hahahaha ostreees aquest comentari m'ha fet riure!! ;-))
    És que com només hi ha més o menys mig anyet de diferència amb la foto del perfil, potser t'hi ha fet pensar :-))


    CARME.- Jo a tots els nens petits els veig macos... és que són tan dolços, tan "abraçables" ;-))
    T'asseguro que quan vaig posar que era la Plaça Tetuan vaig pensar en tu perquè una vegada havies dit que havies viscut per allí a prop!! :-))


    FERRAN.- Hehehe (Assumpta somrient amb una barreja de cara tímida i pilla)


    VPAMIES.- Sí, sí, absolutament com l'Inieste... o més! :-))
    Pensa que la primera és una foto de fotògraf i potser la llum o el que sigui ho dissimula, tu mira la segona :-)
    Al "cole" les altres nenes em tenien "martiritzada" preguntant-me perquè era tan blanca (com si fos quelcom que jo hagués triat)... ara bé, un dia vaig dir una mitja veritat explicant que la meva avia era alemanya (era la segona dona del meu avi, no em tocava res de sang hehe) i ja va estar acabada la història :-))

    ResponElimina
  19. Eras una beba y una niña muy bonita, me gusto ver como eres de pequeña. Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  20. De fons t'ha faltat el fil musical dels Beatles!

    Jejeje.

    Va, que nosaltres intentarem fer alguna cosa per la setmana que ve.

    *Sànset*

    ResponElimina
  21. M'ha agradat molt conéixe't de petita i l'explicació que hi poses a cada imatge.Ets tan natural que sembla que estiguis aquí al costat explicant-me-les.
    Com molt bé dius totes les imatges de petits sempre són molt tendres!!
    Una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  22. Ostres, d'això se'n diu predicar amb l'exemple.

    La primera és total, però com que ja has analitzat tu soleta tots els detalls no ens dones marge.

    Així ordenades per dates ens fem una idea del teu procés de creixement. Comences mona i acabes entremaliada! Que perillosos que som ...

    ResponElimina
  23. És de veres que la nostra generació té una història molt pareguda, fins i tot pel que fan a les fotos: tinc una fotografia d'una cosina meua de Santa Coloma de Gramenet amb la mateixa palma de Diumenge de Rams (i molt possiblement del 1964) :-)

    ResponElimina
  24. Quins records que et deuen portar aquestes fotos! Són molt boniques!

    ResponElimina
  25. Com ja li he dit amb en Ferran, vinc des del blog d'en Garbi, i em sembla una idea molt bona i original!!
    Jo també hi puc participar???

    ResponElimina
  26. La primera m'encanta :) típica foto de fotògraf que tots els que tenim "una edat" tenim per algun racó oblidat o no de casa :) a veure si en busco alguna :)

    ResponElimina
  27. I també marcaves tants gols com l'Iniestaaaaa?? hehehe

    I quines galtones que tenies!! Segur que les senyores grans te les pessigaven!

    ResponElimina
  28. Bonica, bonica...i en la primera, quin estilasso de model!

    ResponElimina
  29. D'acord, assumeixo la meva part de culpa... Es que, de cop, vaig recordar com he arribat a riure en alguna trobada familiar, quan apareix l'àlbum o la caixa de les fotos, veient les pintes que fem tots plegats.

    ResponElimina
  30. TÍA ELSA.- Jejeje vos me mirás con buenos ojos ;-))
    Muchas gracias y espero que todo te vaya bien ;-)


    SÀNSET.- Ai, quina gràcia em farà veure-us petitons petitons! :-))
    Veus? jo no he pensat en el fons musical, en FERRAN sí hehe però aprofita i posa tu els Beatles, home! ;-)


    MONTSE.- És clar!! ;-) és que estic aquí al teu costat explicant-ho... Suposo que mentre ho escric imagino això, que ho explico a cadascú :-)


    JOAN.- Hehehe la veritat és que no m'ha costat gens posar-les perquè no s'assemblen gens a la realitat actual (no massa agraciada, la veritat) M'ha fet gràcia el teu resum, de mona a entremaliada ;-)) però era bona nena, de veritat :-))


    JESÚS PÁRRAGA.- Abans no es feien tantes fotos com actualment i, precisament, el Diumenge de Rams era dia de fer-ne... tots amb la robeta d'estrena hehe ;-))


    ALBERT B. i R..- La que em porta records més macos és la primera... no de quan la van fer, clar, que és impossible que me'n recordi, sinó que sempre m'havia agradat pensar que, com a regal pel sant del meu pare, la mare va pensar en foto meva!! ;-))


    _MEIA_.- I tant que pots participar!! ;-)) Quants més blogaires us apunteu, més contents estarem!! ;-))


    UTNOA.- Hehehe quina gràcia m'has fet ;-))
    Ei, que esperem les vostres, eh? ;-))


    AIGUA.- Siiiiii!! ;-))
    Va, a veure si t'animes a buscar-ne i en fas un post, que em faria molta gràcia! ;-))


    JORDI BANYERA.- Hahaha què va!! Era molt patosa!!... Vaig aprendre a parlar amb una rapidesa molt gran, diu la meva mare que cridava l'atenció tan petita i parlant tan bé... Ara bé, es veu que per caminar vaig ser lenta, lenta... així que el cert és que la part esportiva res de res ;-))
    Ai, les senyores pessigadores!! Què fan mal!! :-DD


    MONTSERRATQP.- Moltíssimes gràcies!! hahaha això encara no m'ho havien dit mai ;-))
    T'animes? Vaaaa! Demana que la família t'enviï fotos per mail, dona ;-)


    LLUÏSA.- És que veure algú que s'apuntava a la festa de forma tan entusiasta anima molt :-))
    (Per cert, que la teva de la "imatge" de bloguera és una passada, es veu l'ampolla enoooorme amb tu tan petitona! :-))

    ResponElimina
  31. Què tendres!
    Si el Barça guanya Lliga i Copa o guanya la Champions, prometo posar-me de foto de perfil, durant uns dies, una foto de quan jo era petit vestit amb la samarreta del Barça.
    Recorda'm-ho pel maig!
    Adéu!

    ResponElimina
  32. que xules!!!!!!!!!!!!!!!!! fas cara de bona nena!

    a veure si m'animo, encara que segurament trigaré uns dies en poder publicar-les!!!

    (és com estrany, em fa gràcia penjar fotos de peque, i en canvi una vergonya terrible posar-ne de gran!)

    ResponElimina
  33. ALBERT.- Ostreeees!!! I no podries posar ara ja la foto així portaria sort i ho guanyaríem tot? ;-))
    Hehehe val, val, t'ho recordaré :-DD


    RITS.- Siiii va, apunta't!! ;-))
    Ah, jo no ho trobo gens estrany, a mi tampoc no em fa res posar fotos meves de petita hehehe no m'assemblo gens a l'actualitat :-DD

    ResponElimina
  34. Quina idea més divertida, intentaré posar-m'hi aquest cap de setmana.

    ResponElimina
  35. M'agraden veure les fotos velles, tan boniques!!! He posat fa mesos les fotos de mi mateixa i potser ara més, una bona idea!

    ResponElimina
  36. Ostres, quants records et deuen portar aquestes fotos. La veritat és que són molt tendres.
    Ha sigut una gran idea...Jo a veure si n´escanejo alguna més :-)

    ResponElimina
  37. M'ha agradat la vostra idea. Ací pots veure les meues fotos:
    L'espill de l'orb
    Salut!

    ResponElimina
  38. Si hi sóc a temps i puc, aquesta tarda en penjo unes...

    Molt bona pensada, n'hi hauria per fer-ne un calendari!!

    ResponElimina
  39. Sóc nou al bloc de la Assumpte, peró m´ho passo molt bé i m´identifico molt amb el teu blog...
    Molt bona idea de posar les fotos de petita... i espero tornar a intervenir un altra vegada...
    Vagi bé....

    ResponElimina
  40. Fet!

    http://gargotsipatracols.blogspot.com/2010/11/hi-havia-una-vegada-una-nena.html

    ResponElimina
  41. jejejeje, l'estic preparant! ja tinc les fotos de casa la mare i ara falten les que tinc jo!!!!

    ResponElimina
  42. Boniques fotos, fetes en l'instant decisius, com els gols marcats per l'Iniesta.

    ResponElimina
  43. P.D.
    T'he deixat una resposta al bloc.
    Adéu!

    ResponElimina
  44. Molt maques les fotos.

    M'agradaria participar-hi (en el meu cas les fotografies serien més recents i totes en color) però la falta de temps (i de blog) no m'ho permet.

    Salutacions.

    ResponElimina
  45. JOMATEIXA.- Boníssimes les teves fotos! ;-))
    La segona, la del barret, ha tingut molt d'èxit hehehe, tota una senyoreta :-))


    MERIKE.- Ei, a veure si t'animes a posar-ne més o, sinó, poses el link del post de fa mesos les mirarem allí! Segur que eres una nena molt maca!! :-))


    CRISTINA.- Crec que recordo quan es va fer la tercera... o potser no perquè, el fet és que era freqüent que sortíssim amb el meu pare els diumenges al matí a passejar :-))
    El que sempre em fa gràcia és recordar als meus pares quan m'explicaven la història d'aquestes fotos :-)


    FRANCESC ARNAU.- Em va fer molta il•lusió veure que, a través d'aquesta idea descobria blogs nous que abans no coneixia! :-))
    Moltes gràcies per haver participat i... ho he de dir: Saps que el Barça va tenir un jugador que es deia exactament com tu? :-))


    MONTSE, de Gargots i Patracols.- Tal com li he dit al FRANCESC, ha estat genial descobrir nous blogs a través de la vostra participació al joc. Ha estat una sorpresa molt maca! Tan maca com la nena que ens has mostrat al teu blog ;-))


    EL PERE.- Hola, benvingut! ;-)
    He vist que tens un perfil recent creat... Ens coneixem d'alguna cosa? És que conec alguns "Pere" a la vida real i ara em tens intrigada :-)


    RITS.- Aaaaaai!!! Bé, ja diuen que “tot lo bo es fa esperar” ;-)) Com serà la petita RITS? Ja estic impacient!! ;-))


    MONTSE, de Fons d’armari.- Moltes gràcies!! :-)) De fet, així en secret, et diré que crec que els gols d’Iniesta són molt millors que les meves fotos hehe ;-)


    ALBERT.- Ara mateix vaig a mirar... fiiiiiiiiiiiuuuuuuuuu


    MARTA.- Moltes gràcies també per haver jugat!! La teva petita Marta, tota formaleta davant el patge reial és una nina preciosa ;-))


    CORO.- Crec que necessites un blog!! ;-)) Jo crec que si el fessis, tot administrant-lo amb moderació, et permetria jugar sense prendre’t massa temps dels estudis ;-))

    ResponElimina
  46. M'he afegit a la vostra proposta. Si hi voleu fer una ullada:
    http://plomablava.blogspot.com/2010/11/temps-era-temps.html

    ResponElimina
  47. LAURA T. MARCEL.- Ara mateix hi he anat i he vist una altre nineta!! ;-))
    Ostres, quines blogueres més maques!! ;-)
    Moltes gràcies per jugar!! :-)

    ResponElimina
  48. eiii, el Sr. Blogger ja ha fer de la seves - o això o amb el dit xungo me'n vaig oblidar d'apretar l'intro ;).He perdut el comentari. Torne-m'hi

    Res deia que m'agrada molt l'última foto que t'he un nosequé diferent. Estàs molt seria però se t'escapa com una mitja rialla. La trobo molt maca

    ResponElimina
  49. Assumpta, no puc visualitzar el nou post que teòricament has publicat ("un món de relats") fa 7 hores!!!

    ksunblogger!

    *Sànset*

    ResponElimina
  50. MIREIA.- Crec molt més probable que sigui cosa de Blogger que del teu pobre dit ferit :-) Darrerament ho fa molt!! Menys mal que t'has adonat i ho has tornat a escriure o m'hagués quedat sense piropu :-))


    UTNOA.- Però en aquest cas no és culpa de Blogger,no :-)) He estat jo que l'he tret perquè no m'havia quedat ben bé com volia...i l'he substituït pel que acaba de sortir ara mateix :-))

    ResponElimina
  51. Sóc en Sàaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanset!!!

    *Sànset*

    ResponElimina
  52. SÀNSET.- Ui... hehehe... perdona, perdona hehe :-)))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!