dimarts, 16 de novembre del 2010

Hi havia una vegada una nena...



El passat dia 8 en Ferran va fer un post on posava una foto seva de petit. Això ens va donar a ell i a mi la idea de proposar a tots els blogaires si volien mostrar-ne alguna de seva perquè puguem veure què macos érem tots fa alguns anyets...

Com que tampoc es tracta que els blogaires que no volen fer públiques massa dades de la seva identitat posin res molt actual on se'ls pugui reconèixer, hem pensat que podríem demanar-vos si us animeu a posar UNA (o més) FOTO VOSTRA EN QUE TINGUEU ENTRE UN DIA I SET ANYS D'EDAT... (any amunt o avall, a gust del consumidor) ;)

Per demostrar que nosaltres sí que ens atrevim, demà, a aquesta mateixa hora, farem un post als nostres blogs respectius on posarem alguna foto nostra (diferent de la que ja coneixeu) amb una breu explicació (lloc, edat... el que sapiguem!!)

Animeu-vos!!

29 comentaris:

  1. Molt bona, Assumpta. Ets una superanimadora blocàire!!!! :)

    ResponElimina
  2. FERRAN.- No, no, que jo tan sols vaig fer una simple suggerència i la idea de fer una proposta "formal" va ser teva!! :-))

    ResponElimina
  3. No sé jo... a mi em sembla que el mèrit és teu, que ho vas proposar primera, hehe...

    Ai, bueno, mira, és igual, el cas és que ja ens hi hem posat, tu, pim-pam :)

    ResponElimina
  4. Jo m'apunto!! Ja m'ajudaràs a penjar unes fotos al meu blog. :)

    ResponElimina
  5. FERRAN.- La meva intenció era que provar a veure si tu feies la proposta... jo sempre sóc de la "llei del mínim esforç" :-))
    Així que si ara sóc aquí és perquè TU et vas animar a que ho diguéssim a la gent ;-)


    JOSEP LLUÍS.- I tant que t'ajudaré!! Iupiiii!! Em fa moltíssima il·lusió que també vulguis jugar!! :-))

    ResponElimina
  6. Uhhh que divertido...Siempre me gusta leerte por que nos tenés siempre alguna sorpresita agradable.
    Bueno a ver cuantos nos animamos.
    Besos

    ResponElimina
  7. Doncs ja sabeu que jo no participaré, però apa que no riuré amb totes les fotos! Demà a aquest hora seré aquí, si m'han deixat botar per correu!

    ResponElimina
  8. Jo no en tinc cap a l'ordinador. A veure com ho soluciono. Una iniciativa ben divertida.

    ResponElimina
  9. Tens una capissola... que es sobreix d'intel·ligent... Bona proposta.Anton.

    ResponElimina
  10. MARISA, el rincón de mi niñez.- Te apuntas? ;-)
    Si vos sos una niña todavia, por mucho que crezcas siempre con corazón de niña!! ;-))


    XEXU.- Home, ja que tu no participes, ens podries posar unes fotos d'en Blog-Lovi, de quan era molt petitó i com ha crescut hehehe


    KWEILAN.- Si no tens escànner és igual, pensa que pots fer una foto d'una foto ;-))
    Ostres, em faria molta gràcia que t'apuntessis :-))


    REBAIXES.- Anton, tu sempre em dius coses boniques! ;-)
    T'animes a "escanejar" alguna foto teva de petitó? :-))


    BLAKWOLF.- Donaaaa, segur que tens unes fotos teves de petita precioses, amb la fotògrafa que tens a la família ;-))

    ResponElimina
  11. Que guapos esteu! Tot i que ja coneixíem les fotos, així juntets encara esteu més macos!

    I el dia és igual? Qualsevol dia va bé?

    ResponElimina
  12. Jo ho faig constantment. Aquí a l'esquerra, per exemple.

    ResponElimina
  13. És que jo sóc esquerrà. Potser és la dreta...

    ResponElimina
  14. jaja! esta bueno pero tengo que buscar y escanearlas y en estos momentos es too mucha! Besos tía Elsa.

    ResponElimina
  15. CARME.- Qualsevol dia va bé! ;-)
    Nosaltres les posarem demà, però si tu les vols posar ara o demà, o dijous, tant hi fa... nosaltres ben contents que juguis :-))


    PUIGMALET.- Ets un nen molt maco ;-))
    T'animes a escanejar-ne un parell més? ;-)
    Ostres, jo també sóc esquerrana... i molt... sóc absolutament esquerrana i diria que la foto surt a la dreta, no?


    TÍA ELSA.- Sé que en estos días tienes preocupaciones... Así que tranquila, tu entra aquí a mirar las nuestras y algun día, cuando todo se arregle, ya nos mostrarás algunas de tuyas, ¿vale? ;-))

    ResponElimina
  16. Jo també m'hi apunto.
    De fet ja fa alguns dies que tinc el post mig preparat i lloc reservat al meu blog per dissabte que ve. :-))

    M'ha agradat la "foto conjunta" que has fet, l'enllaço a la barra lateral de XAREL-10 durant tota aquesta setmana per fer propaganda de l'esdeveniment. :-D

    ResponElimina
  17. A veure si supero la logística i puc apuntar-m'hi en un temps raonable, que sempre dic que sí a aquestes iniciatives (que m'agraden moooolt) i al final en faig ben poquetes.

    ResponElimina
  18. McABEU.- Em fa moltíssima il·lusió poder veure com era en petit MAC... Tindrà una expressió enigmàtica? ;-))
    Les seves faccions seran escoceses? :-)
    Bé, haurem d'esperar a dissabte!!
    Un gran detallàs enllaçar la proposta al teu blog, MAC!! Moltíssimes gràcies!! ;-)


    SÀNSET.- Vaaaa, apunteu-vos!! :-))
    Penseu que si jo m'atreveixo a fer-ho és perquè, vistes les meves fotos de petita "qualsevol semblança amb la realitat actual és pràcticament nul·la" :-)
    Les podeu triar de ben petitons... Si fins i tot en Josep Lluís ahir va triar-ne unes perquè les hi escanegès pel seu blog!! :-))


    JOAN.- Aaaai!! Siiiiiii :-))
    No pateixis pel temps, és igual, no ve d'un dia ni d'una setmana... Ens farà molta il·lusió si t'hi apuntes! Mil gràcies!! :-DD


    JESÚS PÁRRAGA.- Justament estava responent els comentaris anteriors que ha arribat el teu i he "saltat" automàticament a veure't... Moltíssimes gràcies per jugar, JESÚS!!
    Quina carona de bon nen, què maco!!! :-))

    ResponElimina
  19. La veritat és que em fa una certa vergonya. No pel fet d'ensenyar una foto (al web del Racó Blaugrana on també escric tinc penjada una meva d'ara) és justament pel fet que sigui de quan era petit. Em fa més cosa que sigui de quan era petit que no pas d'ara!

    ResponElimina
  20. Ostres, doncs això no és mala idea! La parella que acollia els gatets abans d'adoptar-los nosaltres ens van enviar unes fotos de quan eren molt molt petits, d'abans de tenir-los nosaltres. Quin canvi que ha fet la bèstia aquesta...

    ResponElimina
  21. JORDI BANYERA.- Ostres, el que seria molt interessant seria que ho fessis tu!! Com deuria ser un súper-heroi de petit? ;-))


    ALBERT B. i R..- Home, si de petits tots fem gràcia, són fotos tendres i simpàtiques.
    A mi em costaria molt més posar-ne una d'actual :-)


    XEXU.- Doncs ja està. Fotos de l'evolució d'en Blog-Lovi... què menys!!
    Les espero, eh? hehehe

    ResponElimina
  22. avui no, que hauria de buscar molt, però també el faré!!! Ho prometo!!!

    ResponElimina
  23. TU, JO I L'OTIS.- Iupiiiiiiii ;-))
    Moltes gràcies!! Em fa il·lusió que vulguis participar ;-)

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!