divendres, 26 de novembre del 2010

Voleu saber un secret?


Doncs cliqueu la imatge!! :-)

17 comentaris:

  1. Ja ho he fet. Però aquest secret ja el sabia! ;-D

    ResponElimina
  2. Jo també sé el secret, Assumpta. Però tranquila que no ho diré a ningú :)

    ResponElimina
  3. Quin secret? Ai, calla, ho tornaré a mirar, noia!

    ResponElimina
  4. Jo també el sabia, però hi he tornat i n'he descobert de nous. ja hi ha uns quants secrets més que al matí!

    Gràcies Assumpta! :)

    ResponElimina
  5. Hehehe m'ha fet molta gràcia veure com parleu del secret com si fos un "secret" de veritat!! ;-))

    MORTADEL·LA, dona, que ho has de posar allà!! que si ho poses aquí no val!! :-)))

    ResponElimina
  6. Hehehe no, no, aquest no l'esborro, dona que queda molt simpàtic i sempre és una forma de deixar-ne constància!! :-))

    ResponElimina
  7. Yuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! :))))))))

    ResponElimina
  8. Molt bé... sou tots molt discrets hehehe ;-)))


    FERRAN.- Mite'l ell!! :-)) Què, com va tot? Molt de fred? Tothom ha arribat bé? ;-)
    Ja has clicat damunt de la imatge per participar del secret? ;-))

    ResponElimina
  9. jua jua quin embolic de blocs aquest és el teu o és del Sànset? ja he participat en la porra

    ResponElimina
  10. Ai, ELFRI, filla meva, estic actuant sota amenaça i coacció d'enviar-me a les tropes de Corea del Nord si no vaig actualitzant la PORRA (i ells, mentrestant, de vacances, ja saps...) :-PP

    ResponElimina
  11. Ostres. T'han amenaçat amb les tropes Nord-coreanes? Jo diria que l'Stasi els quedava ben aprop a aquests dos, però em consta de bona mà que s'han dedicat a espiar-te a veure què feies a cada cafè amb wifi!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!