dimarts, 9 de novembre del 2010

Enquesta culé i... bugaderies paquistaneses a Kabul

Fa uns dies, arrel d’un vídeo que em va passar l’amic McAbeu sobre l’himne de la Champions, vaig fer una petita enquesta amb una pregunta que es responia tan sols amb un sí o un no. Signaríem els culés guanyar segur la Champions però no la Lliga i la Copa? O preferim no signar i provar de guanyar-ho tot a risc de quedar-nos sense res?

Doncs bé, ja tinc les respostes!



Hi ha hagut una participació altíssima. Han votat 39 persones, de les quals 21 (un 53%) no signarien perquè volen anar a per totes i 18 (un 46%) sí que ho farien perquè pensen que tancar una temporada amb un títol d’aquesta importància ja està molt bé.

Així doncs, tot i que els resultats han quedat molt igualats, s’observa que l’afició blaugrana, imbuïda de l’esperit d’en Pep Guardiola de lluitar, persistir i no rendir-se mai, no està per pactes... ho vol tot! Esperem que així sigui!

D’altre banda, i parlant del Barça, avui la premsa portava una notícia curiosa. Es veu que a Kabul la població és majoritàriament culé i... bé, millor ho retallo i ho enganxo...

De La Vanguardia, 9-11-10

12 comentaris:

  1. reconec que m'ha fet somriure!!! per cert, hi ha data ja pel Barça-Madrid? mira que encara no saben on col·locar-lo!!!!

    ResponElimina
  2. Bé, jo vull aclarir, encara que em sembla que ja ho vaig dir, que per mi el títol principal és la lliga. Si s'acaba la temporada i 'només' hem guanyat la champions, home, tampoc em queixaré. Però la lliga és llarga i és on es demostra qui mana. A les altres competicions, un mal dia et deixa fora. I qui diu mal dia, diu un molt bon dia dels altres, els errors arbitrals, o un dia d'aquells de mala sort.

    La lliga és prioritat, la resta són premis. I només guanyar la lliga, com l'any passat, no és res dolent.

    Ostres, ara ja sé que puc anar amb tota la tranquil·litat a Kabul. Que potser em segresten i em torturen, però sent del Barça, tot arreglat.

    ResponElimina
  3. El Barça és referència en molts llocs pel món, i per tant, el seu nivell d'exigència i responsabilitat és enorme. Tant de bo, el club segueixi al nivell de compromís que manté avui en dia.

    ResponElimina
  4. M'ha fet molta gràcia aquesta notícia! M'has fet riure, Assumpta!

    ResponElimina
  5. KWEILAN.- A mi m'ho ha ensenyat en Josep Lluís i ho he trobat tan curiós que he pensat "això va al blog!" ;-))


    RITS.- La veritat és que és sorprenent... No sé pas d'on deu sortir aquesta afició, però mira, més val que sigui així que no al revés...
    Sí noia, encara no tenen data!... La culpa és d'en Montilla!! :-)))


    XEXU.- Guanyar una Lliga és magnífic, és una carrera de fons, crec que és la competició més "justa" que hi ha... Ara bé, a mi una quarta Champions em faria una il·lusió boja! Jo sí que signaria ara mateix :-)
    Ah! I no ho has entès, home... si vas a Kabul i ets del Barça, ni tan sols et segresten!!


    JORDI.- Tu que hi entens tant... Saps d'on pot venir aquesta afició pel Barça? És que la veritat és que la notícia m'ha fet gràcia però també m'ha deixat sorpresa :-))


    CARME.- Quan en Josep Lluís me l'ha ensenyat jo també he rigut!! ;-))
    La volia posar al blog, però pensava que fer-ne un post només per ella potser seria exagerat... i llavors he recordat que tenia l'enquesta i... tatxinnn!! ho he posat tot junt :-))

    ResponElimina
  6. 1- Hem d'anar a per totes. Sempre! Jo no vull una Xàmpinyons i que el Mandril-Mou quedi davant nostre a la lliga. Com a molt firmaria la Xàmpinyons i quedar segon, amb el Mandril darrere.

    2- Segur que els pakistanesos saben que els militars no són del barça. Els rentaran la roba amb detergent marca Dia, perquè no faci olor.

    *Sànset*

    ResponElimina
  7. Al final de la temporada haver guanyat un dels títols grans és un èxit però ara quan just la comencem no ens hi podem conformar, sempre hem d'anar a totes que tenim equip per aconseguir-ho. :-))

    Curiosa la noticia de les bugaderies a Kabul, si més no fa gràcia. :-DD

    ResponElimina
  8. Si tornes a fer la pregunta d'aquí uns mesos potser hem canviat d'opinió, però per ara hem d'anar a totes. Per motivació no serà, que ens fan la feina des de la capital del reino.

    Curiosa la notícia, sí. Ja me n'imagino algun dient que és del Barça entre dents. Hehehe.

    ResponElimina
  9. Això fa 8 anys era impensable. La tasca d'internacionalització del Barça que va dur a terme la Junta anterior s'ha demostrat com un autèntic èxit. Som el Club amb més seguidors de tot el món, més de 51 milions! I el segon està molt i molt lluny, 20 per sota.
    Avui el Barça és un Club universal i català gràcies al gran esforç d'una Junta que s'hi va deixar la pell. Esperem que els que hi ha ara no s'ho carreguin tot.

    ResponElimina
  10. No sóc gaire aficionada al futbol. Sacrilegi en aquest blog, ho sé ;però em perdoneu eh ;) . Posats a fer però , guanem tots els títols, no?

    El tema de les bugadaries m'ha ebn sorpés

    ResponElimina
  11. Visca Kabul! vaig a veure la tele que juga el Barça!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!