dimecres, 25 de maig del 2011

Endevinar el personatge.- Maig.- Tercer dia de joc.- Segon bloc de pistes addicionals.

Moltes gràcies de nou a tots els que esteu jugant, i avui encara més que ahir, per tots els problemes que ens ha regalat Blogger per poder posar comentaris. No sé què els passa però crec que deuen tenir “infiltrats” de la competència a les seves files.

De totes formes, crec que als Forums d'ajuda a Blogger s'ha trobat la solució als problemes amb CHROME... si ho voleu provar, n'acabo de fer un post al Blog de la Resistència. Ara a mi em va genial i espero que si ho proveu també us funcioni ;-)

En fi, anem a la feina. De moment encara ningú ho encerta (cosa que, si voleu que us sigui sincera, m’agrada... així el joc dura més dies) Per avui he decidit donar-vos les següents pistes:

1.- El nom de pila del personatge que busquem comença per lletra consonant.
2.- Va tenir amistats nazis.

A més, afegint les informacions dels dos dies, ja sabeu que no és Agatha Christie, ni Audrey Hepburn, ni Ingrid Bergman, ni Elisabeth Eidenbenz, ni Mae West, ni Greta Garbo, ni Corinne Griffith, ni Grace Kelly.

I, de moment, no diré res més... fins demà a aquesta mateixa hora en que posaré les darreres pistes.

10 comentaris:

  1. Doncs espero que el joc no s'acabi demà, perquè continuo sense tenir la idea lluminosa... el quart dia encara hi ha pistes? O el quart dia ja dones el resultat?

    No sé si hauria de durar 4 dies, potser necessitem més temps per endevinar-ho... al menys jo.

    ResponElimina
  2. Dic una que no serà, i ho sé del cert, però tot sigui per jugar. Marlene Dietrich. De fet odiava els nazis, però bé, s'havia de provar...

    Segur que no és Agatha Crhristie?

    ResponElimina
  3. No en tinc ni la més remota idea. Assumpta, és molt difícil. Aquesta tarda ho segueixo provant

    ResponElimina
  4. Ai! em pensava que ja la tenia i quan he consultat a la wiki... NO
    Seguiré buscant

    ResponElimina
  5. A mi em continua semblant actriu de Hollywood. Avui proposo Ruth Chatterton.

    ResponElimina
  6. Hola guapa! Ahir vaig intentar enviar comentaris quatre o cinc vegades i no vaig tenir sort, això que tinc el google chrome!

    Hmmm... podria ser Marlene Dietrich? només no em quadra que aquesta era alemanya (però es va "naturalitzar estadounidenca")

    Bé, ja diràs...

    de tota manera, a les fotos que he vist, gairebé sempre va molt maquillada, així que no ho tinc tan clar...

    A veure si avui Blogger es comporta!!!

    ResponElimina
  7. Mira que ens ho poses difícil!!! Doncs no; per més que ho intento, segueixo sense tenir ni idea de qui pot ser. Seguiré fent recerca, a veure què trobo.

    ResponElimina
  8. Ben difícil em ronda pel cap....però no em surt

    ResponElimina