dilluns, 23 de maig del 2011

Voleu jugar a endevinar el personatge?

Amb permís d’en McAbeu (amo de la patent de les endevinalles catosfèriques), que ha vist -i guanyat, per cert- una versió experimental d’aquest Joc us proposo mirar d’endevinar un personatge.

El joc durarà un màxim de quatre dies (si s’encerta abans, doncs s’acaba abans).

El primer dia poso una imatge i potser alguna pista i ho deixo un dia sencer. Els comentaris al blog, durant aquests dies, seran moderats, jo els rebré al correu però els demés no els podreu veure, així no es podrà copiar (hehehe)

El segon dia, post nou. Pista (o pistes) noves i també s’estarà un dia sencer (això ho faig perquè no tothom té els mateixos horaris i no estaria bé donar com a guanyador “qui primer ho encerta” perquè potser un altre que no ho ha vist perquè està treballant, també ho sabria) i llavors autoritzaré la publicació dels comentaris rebuts el primer dia, així tots podreu veure el que s’ha dit i us pot servir...

El tercer dia, post nou. Pista (o pistes) noves... i publicació dels comentaris rebuts el segon dia.

El quart dia, post nou. Pista (o pistes) noves... i publicació dels comentaris rebuts el tercer dia.

Durant aquests quatre dies, cada persona podrà donar tantes respostes com vulgui.

Si al final de les vint-i-quatre hores del quart dia ningú ho ha encertat, doncs no hi ha guanyador. Jo dic el resultat i ja està.

Si amb la pista que s’encerta (per exemple el tercer dia) hi ha més d’una persona que ho ha sabut, doncs hi haurà tants guanyadors com encertants, independentment de qui ho hagi dit primer.

Si us agrada, el faré cada mes, fins al desembre... Us animeu a jugar?

De moment començo amb aquests ulls i us dic que és una dona.




Fins demà a aquesta hora!!

P.S./ Estic pensant en l’opció de poder donar algun petit premi a qui, arribat el mes de desembre, quan acabi el joc, es proclami guanyador final, però encara no sé com fer-ho... De moment és tan sols una idea.

12 comentaris:

  1. Jo si juga en McAbeu no participo! No hi ha manera de guanyar res aquí! Aquest home és massa crack per tota la resta.

    Va, jo començo ja. Aquesta és l'Agatha Christie de jove!

    ResponElimina
  2. És clar que jugarem... però esperaré alguna pista més! ;-D

    ResponElimina
  3. Valuosa pista per ser la primera ,hehehehe
    Fins demà.

    ResponElimina
  4. M'encanta que tornis a fer jocs, tot i que aquest el trobo mooolt dificil. Com que ens deixes provar-ho tantes vegades com volguem, faré com sempre i diré el primer que m'ha passat pel cap

    Audrey Hepburn

    vaaa , que ho sigui ;)

    ResponElimina
  5. Ens animem, bé jo animar-me, ja m'animo, però no tinc ni idea. Ara bé, he pensat dues coses: com que es dona no pot ser en Vincent i encara que sigui dona crec que tampoc és l'Agatha... continuaré pensant. :)

    ResponElimina
  6. semblen uns ulls una mica tristos...
    de moment ni idea

    ResponElimina
  7. Només se'm acut una resposta ... :) ... si hi ha algú que l'encerta a la primera li faig l'onada.

    ResponElimina
  8. Això és molt difícil. A més jo per a aquestes coses sóc molt roí, no sabria reconèixer aquesta dona ni que posares la cara sencera. M'esperaré a que n'hi poses més pistes.

    Suggerència de premi. Per al mes de desembre, una de les coses que vénen molt bé és un pernil pota negra.;-))(*)

    (*)Tot i que he posat la careta que somriu, tu no m'estàs veient, però estic parlant seriosament.

    ResponElimina
  9. jugo!

    i a més em sembla una gran idea, així que per poc que pugui... ja saps... aquí estaré.

    hmmm, una dona...és evident que necessito una altra pista (o moltes més) però m'aventuraré (no sé si es poden fer preguntes i si seràn contestades)..

    d'això... és viva?

    ResponElimina
  10. Vull provar una idea que he tingut... és l'INGRID BERGMAN? :-))

    ResponElimina
  11. Sí si que volem! i sense ales jijiji per cert espero les pistes perquè no en tinc ni fava

    ResponElimina
  12. esclar que jugaré!!!!
    per començar és una mica difícil!!! son uns ulls preciosos i a més desprenen molta bondat.

    Com que no tinc ni idea, avui dic que és Elisabeth Eidenbenz, que avui ha mort i que va fundar La maternitat d'Elna.

    ResponElimina