dijous, 26 de maig del 2011

Endevinar el personatge.- Maig.- Quart dia de joc.- Tercer i últim bloc de pistes addicionals.

Molt bona nit!! ;-)

Pel moment seguim sense encertants... al menys en el món blogaire! M'explico: Quan en Josep Lluís va saber les pistes que tenia preparades per cada dia, em va dir que la de les amistats nazis era molt bona. Doncs aquest vespre m’ha trucat una amiga de la Parròquia (hola, Roser!!) dient que havia entrat al meu blog i que sabia el personatge i que l’havia encertat justament per aquesta pista!!

Però bé, també és allò que, en un moment donat, t'ha de venir la inspiració, per això, avui faré un text en el que inclouré les pistes dels dies anteriors més les que ja tenia pensades per avui, a veure si en sortir tot junt s’encenen les bombetes i... flaix! trobeu la resposta :-)

Aquí el teniu:

Els darrers anys del segle XIX, va néixer als Estats Units una nena a la que els seus pares van batejar amb dos noms, tots dos començats per consonant, tot i que ella només utilitzava un d’aquests noms.
Es va casar molt jove, es va divorciar i es va tornar a casar... El cognom del segon marit, començava per S i, encara actualment, ens referim a ella amb aquest cognom.
A part dels dos matrimonis, va tenir diversos afers amorosos un dels quals es va convertir en el seu tercer -i últim- marit.
Durant aquesta època, vivint a Europa, és quan ella i el seu home van tenir diverses amistats nazis.
La família del seu tercer marit mai la va acceptar de bon grat, especialment la seva cunyada (dona del germà del seu marit)
La nostra personatge misteriosa va morir a París a una edat força avançada.


A més, afegint les informacions dels dos dies, ja sabeu que no és Agatha Christie, ni Audrey Hepburn, ni Ingrid Bergman, ni Elisabeth Eidenbenz, ni Mae West, ni Greta Garbo, ni Corinne Griffith, ni Grace Kelly, ni Marlene Dietricht, ni Ruth Chatterton.

Avui vull fer una menció especial a en P-CFACSBC2V, perquè està citant una sèrie de dones americanes, nascudes a finals del XIX, que jo desconeixia i que estic aprenent, i això m’agrada! ;-)

Doncs res, a fer memòria, a googlejar... i sort!!

Demà diré qui era la misteriosa propietària dels ulls i si algú ho ha encertat o no. Fins demà a la mateixa hora!!

8 comentaris:

  1. Jo em rendeixo. Ja veig que no tinc cap futur en aquest joc. El món s'estalviarà molts trencaments de cames.

    ResponElimina
  2. Hola Assumpta: me parece un juego divertido, después hago los deberes, por ahora me conformo con pasar a saludarte. Besitos Elsa.

    ResponElimina
  3. No, no... no se m'encén la bombeta...

    ResponElimina
  4. Ahir no vaig poder dedicar-me a les pistes però potser tampoc ho hagués trobat. Avui ja estat una altra cosa, amb el resum final i fent treballar (molt) al Sr. Google em sembla que ja ha sortit la nostra dama misteriosa. :-))
    Jo diria que és Wallis Simpson (o Spencer), duquessa de Windsor (USA-1896, París-1986).
    Ens ho has posat difícil, calia treballar bastant i hem hagut d'entretenir-nos-en força... resumint, un joc perfecte!. Ja espero el del mes que ve. :-DD

    ResponElimina
  5. Tres matrimonis, afers familiars espinosos, cunyades insuportables... això està molt clar, només pot passar entre les vinyes del Penedès en una gran nissaga de poder... l'Eulàlia Montsolís!

    Assumpta, és que no en tinc ni idea i almenys així no em sento tan estúpid...

    ResponElimina
  6. Hola Assumpta! Bon dia!
    Sóc la Fàtima la filla de la Roser, per fi he averiguat com comentar-te el post.
    A casa meva ja sabem a qui pertanyen aquest ulls tant enigmàtics ... bé ho sabem gràcies a la meva mare que és molt llesta ... de moment no direm res ... deixem que el misteri duri uns dies més ...

    ResponElimina
  7. Ves, després de buscar com un boig… Però vaig ben perdut, i per ara no tinc més idees de qui pot ser.

    ResponElimina
  8. No serà Wallis Simpson ? duquessa de Windsor i pren el nom vull dir cognom del seu segon marit i es va casar amb qui havia de ser rei d'Anglaterra ( i va abdicar?....ui diria que sí que és

    ResponElimina