dilluns 2 de maig de 2011

El Karaoke del "¿POR QUÉ?"


Dedicada als amants del bon futbol que estan farts de cert nefast entrenador.

Instruccions per jugar:


1.- Cliqueu el vídeo i escolteu.
2.- Quan la Rita Pavone comenci a cantar, vosaltres canteu al damunt però amb la meva lletra.
3.- A passar-ho bé!!



¿Por qué, por qué
los domingos tras el futbol siempre lloras,
te lamentas con frases acusadoras,
te lamentas,
Por qué, por qué
te repites tanto una y otra vez?

Quizás, quizás,
tu memoria es un poquito selectiva
y tu táctica en exceso defensiva
Deberías...
quizás, quizás
olvidarte de patadas y jugar

Lo buscaré
y comprobaré
pues en Internet
se puede encontrar

Errores hay
para repartir
tu verás
Muy mal, muy mal, muy mal vas a quedar.

¿Por qué, por qué
una táctica creativa tu abandonas
y aburres a tantísimas personas
y aburres
Por qué, por qué
no planteas juego limpio alguna vez?

Lo buscaré
y comprobaré
pues en Internet
se puede encontrar

Errores hay
para repartir
tu verás
Muy mal, muy mal, muy mal vas a quedar.

¿Por qué, por qué
Tanto en Chelsea como en Inter te quejabas,
de horarios y arbitrajes deplorabas,
te quejabas
Por qué, por qué
no admites tus derrotas de una vez?

¡No admites tus derrotas de una vez!


Nota:
Cançó original en italià: La partita di pallone.- C.Rossi - E.Vianello
La lletra d'aquest post és meva :-)

21 opinions:

XeXu ha dit...

Com et passes amb el pobre Mourinho. Ens avorrirem molt quan el facin fora per perdre la lliga i la Champions davant del Barça!

Jpmerch ha dit...

Genial!
Ho he fet i he hagut d'arreplegar la roba estesa perquè ha començat a ploure.

Carme ha dit...

Je, je, je... de moment llegeixo, a una altra hora més adequada ja cantaré!

P-CFACSBC2V ha dit...

Potser si la Pavone li cantés aquesta versió canviaria d'estratègia…

Jesús Párraga ha dit...

Chapeau, Assumpta! Hauràs de registrar aquesta cançó a la SGAE i cobrar drets d'autora quan la canten als camps de futbol.
;)

sànset i utnoa ha dit...

Que tremendo!

Ves amb compte però, a veure si el tito Flo et denunciarà a la UEFA...

*Sànset*

McAbeu ha dit...

Boníssim!!! :-DDD
Jo si que l'he cantat, però si plou no em donis la culpa que els núvols ja hi eren de bon matí. ;-))

rebaixes ha dit...

Assumpta..!!!! Un petonàs per a tu... Això és divinament aconsellable... Si no ho eret's et faran santa del barcelonisme... caram, caram... has donat en el clau. Pica, pica fort...
ja s'ho mereix el MOU
Agú ho havia de dir, veritat ? Anton.

Elfreelang ha dit...

acabo de riure de valent gràcies a tu!!!! i ja va bé per començar la setmana! jajajaja li hauríem de cantar al Mou mou!

garbi24 ha dit...

aquest paio te els dies comptats a la central hispana

cristina ha dit...

juas juas... muy bueno¡¡¡ no sólo eres creativa con la aguja y con el papel¡¡ tambien con la música¡¡¡

kweilan ha dit...

Molt divertit!!!

rits ha dit...

jejejej, i demà més!!!

El porquet ha dit...

Avui és el dia de bramar definitivament aquesta cançó sobre aquest energumen! Som-hi Asssumpta! Dóna'm el to d'entrada!

MPG ha dit...

Assumpta,

no té res a veure amb aquest post, però en algun lloc he llegit que les entrades del teatre eren cares i no podies anar. Mira't aquesta web: tp://www.vip.promentrada.com hi fan descomptes interessants.

Joan ha dit...

Ei, acaben de parlar-ne a la transmissió de'n Puyal!!

Quan l'he sentit he pensat, ep, això ja ho he llegit! És de l'Assumpta!!!

elur ha dit...

Acabes de 'sortir' a la Transmissió d'en Puyal!!!!!!!!!! oh!!!!!!!!! quasi ploro d'emoció!!! Guapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Margarida ha dit...

I tot perquè el seu somni secret
és ser entrenador del Barça!!!! Però com no ho ha aconseguit, fa tots aquests numerets...
Ja ho diuen, ja, que de l'amor a l'odi hi ha un pas!!!!
Suposo que ara deus estar enganxada a la tele i a la retransmissió del Puyal, però... FELICITATS!!!! Acabo de llegir que aquests mega-comunicador t'acaba d'anomenar!!! Tu saps l'audiència que té el seu programa???? Noia, avui tocaràs el cel!!!!

Petons

M.TeReSa ha dit...

Estas trigant massa !!!!!!! on es la teu particular ofrena a la gesta del Barça?
Anim que l´estem esperant !!!
petonsssssssssss

Assumpta ha dit...

Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris! ;-)

El cap de setmana varem ser a Barcelona i, tant a la meva germana com al Josep Lluís com a mi, ens agrada jugar a inventar cançons, fer broma buscant petites rimes divertides.

Havíem comentat el tema d'en Mourinho i la seva llista inexplicable de "¿Por qué?" i varem pensar si hi havia alguna cançó que se li pogués adaptar... Ens va sortir aquesta de la Rita Pavone que, a més, parla de futbol.

Però llavors no ens sortia cap lletra que estès bé, tot i que ja varem riure una bona estona a costa d'en Xose ;-)

En arribar a casa, per la nit, em vaig buscar el vídeo original i, amb la música, em va anar sortint la lletra que volia. Vaig mirar que no hi sortissin insults ni que fos massa agressiva, la volia per fer broma a costa d'aquest personatge impresentable i mal perdedor.

Quan la vaig tenir, vaig pensar que no estava malament i la vaig enviar per correu electrònic a la Transmissió d'en Puyal, tot i pensant que potser no ho llegiria ningú, perquè pensava que potser aquest correu electrònic només estava actiu els moments del partit... però es veu que ho han rebut!! I ho han llegit!! ;-))

La idea d'enviar-ho a en Puyal em va venir de la ZEL! ;-) Ella va explicar que li havien llegit un poema i vaig pensar "ho envio?" i ho vaig fer :-))

No ho he pogut sentir... feia poc que havia arribat a casa, tornant de catequesi, i encara no havia engegat la ràdio, però us vull donar les gràcies a tots els que ho heu sentit i heu començat a enviar correus!! Gràcies, de veritat!!

I... SOM A LA FINAL!!! SOM A LA FINAL!!! :-)))

Ara, a lluitar a Wembley!! A lluitar, a jugar, a persistir!!!

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!

Mireia ha dit...

Ara sí, que l'he vista! Genial.