diumenge, 27 de juny del 2010

Catalunya campiona de la Copa Amèrica d'hoquei patins!!!



Avui Catalunya jugava les dues finals de la Copa Amèrica d'hoquei patins. Ambdues contra Argentina.

A la final femenina s'han imposat les sud-americanes per 2 gols a 1... Així doncs, moltes felicitats a Argentina!

A la final masculina els catalans han estat els guanyadors per un resultat de 3-0... Enhorabona Catalunya!!! Pas a pas ho aconseguirem!!!

I bé... unes fotos directament de la meva tele :-))



No us oblideu de passar per aquest post... val la pena llegir-lo.

UNA NACIÓ, UNA SELECCIÓ!!

13 comentaris:

  1. Felicitats, als campions i també a les noies finalistes!

    ResponElimina
  2. No, una nació i dues seleccions! Llàstima que les noies hagin perdut, però ser-hi és tot un què. A la propera.

    ResponElimina
  3. enhorabona!!!! tant als nois com a les noies! arribar a una final ja és un premi!!!

    (jo no sé què passa però d'un temps encà Argentina em persegueix!)

    ResponElimina
  4. Aplaudim que s'ho mereixen. No és poc el que fan... Celebrem'ho, Visca Catalunya i no cal dir totes les seleccions que ens deixen tenir, sabem quedar bé,... No se'n riuen de nosaltres. Anton.

    ResponElimina
  5. Què xulo, quina emoció. Us ho imagineu, el dia que puguem seguir i disfrutar amb les nostres seleccions, en tots els esports?? Ho aconseguirem, n'estic convençut. Enhorabona, catalans!

    ResponElimina
  6. Campions! Llàstima que les noies no hagin pogut quedar campiones també! Però bé, amb totes els complicacions que hem d'afrontar, haver-hi participat ja és una victòria!
    Moltes gràcies per haver-me enllaçat!
    Visca Catalunya!

    ResponElimina
  7. Perquè després els il•luminats de torn diguin que no seríem competitius...

    Al mundial ja seríem a vuitens. I els quarts estarien a tocar! Seríem “la botifarra mecànica”!

    *Sànset*

    ResponElimina
  8. Veus, aquest SI que és el meu equip. :-))

    FELICITATS als campions!

    ResponElimina
  9. Campions!
    Em sembla força penós que Catalunya hagi de jugar la Copa Amèrica i a sobre només d'hoquei patins. Però si ha de servir com un primer pas, endavant.
    Adéu!

    ResponElimina
  10. Gràcies de tot cor pels vostres comentaris :-))

    Algun dia ho aconseguirem!!

    Aquesta tarda ha sortit la sentència del TC que retalla encara més el ja retallat Estatut... que no respecta el que el poble de Catalunya va votar. Estic empipada i em sento impotent... però ho hem d'aconseguir

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!