dimecres, 23 de juny del 2010

La resposta a la Foto Misteriosa (VI)


Disculpeu la tardança... estava veient Casal Rock (avui una passada!!) :-)

Admeto que aquesta vegada era difícil, perquè la foto estava bastant retallada (no retocada) i això ha fet que s’hagin dit coses genials... però una que ha estat bastant repetida era la part inferior d’una cafetera (d’aquelles tradicionals) Així ho han vist:
- Estrip
- Utnoa
- Jomateixa

També hi havia “el grup de l’ull” que m’ha fascinat per la seva imaginació... Són cinc persones que ho han vist i jo, per molt que m’ho miro... ;-)
- Lolita Lagarto: L’ull d’una cara esculpida en bronze o ferro.
- Ferran: També hi veu un ull... el d’en King Kong!!
- Carlos, el marit de la M. Victòria, també... la parpella d’un ull
- La meva perdició ha vist... l’ull d’una tonyina!
- MPG: Un ull amb les seves pestanyes i tot...

Hi ha respostes per a tots els gustos i ben originals
- Rits: Un auricular... esquerra jejeje
- XeXu: La tapa d’un water! (tot i que ho diu amb dubtes)
- Mireia: La pica d’una aigüera metàl•lica (però avisa que potser rectificarà)
- Instints: Una sola de sabata o la clau d’un cotxe (dues coses ben diferents!)
- Jordi Casanovas de la Banyera: Diu un barret
- Carme: jejeje... em va fer molta gràcia la seva resposta... en diu un munt!! Una tanca metàl•lica d'alguna cartera, Algun tipus de pany, Una sivella, un passador, uns guants i... fins i tot... uns calçotets!!
- Albert: Una galleda de fregona... (ai, el mes passat també ho va veure “clarament” i jo va encertar...)
- Elvira FR: La consciència de la presidenta del TC (jiji) i també hi veu una fregona...
- Captaire: Un desembussador i una peça d’escacs de les negres (i em partia de riure perquè ell mateix es preguntava com hi podia veure dues coses tan diferents!)
- SM: La porta d’entrada a la dimensió desconeguda i una sivella (descordes la sivella i entres a l’altre dimensió) ;-)
- M. Victòria: La tapa d’una caixa metàl•lica de galetes daneses i una paella de fregir ous i patates ;-)
- Jomateixa: També li fa el pes la capsa de galetes.
- Puigmalet: El canvi de marxes del meu Ferrari! (jeje que jo no sé ni conduir!!)
- Tu, jo i l’Otis: el lloc on es col•loquen les monedes a les cabines telefòniques. Aquí he de fer una resposta especial ;-) Diu ella que dubta que sigui això perquè no em veu fent fotos a cabines... Doncs et prometo que la primera vegada que vaig fer el joc a un grup d’Internet, fa anys, una de les fotos era exactament això que has dit! Paraula d’honor ;-)
- Sànset: és una imatge de la Filharmònica de Berlín interpretant Die Walküre de Wagner o una instantània dels Beatles tocant el Get Back al terrat de l'Abbey Road (Aaaaai, quasi!!)
-_MeiA_: Una part del microones (ui, jo no en tinc, no hi entenc)
- Núr: Una peça d’un fogó, quelcom metàl•lic o un dibuix al carbó (aquesta darrera m’ha agradat molt!) (has vist que xulos els concerts a Casal Rock?) ;-)
- Albert B. i R.: Veure-hi una persona caminant (crec que sé el trosset que dius) és genial!... i també aposta per un volant de cotxe... Nooooo fas el ridícul, al contrari, m’encanten les respostes així, que s’ho miren i busquen i troben ;-)
- McAbeu: Se la juga amb una resposta que no hagi dit ningú i aposta per... la part de dalt d'un pot d'aquells que porta un pinzellet, tipus esmalt o pegament.

I bé, la veritat és que és una sort que això només sigui per jugar una estona i mirar de riure una miqueta perquè si hi hagués premi “de veritat”, hauria de reconèixer que ho tinc molt mal plantejat... Potser seria millor fer com en McAbeu (que en sap molt) i donar com a encertant només a qui ho diu primer. En aquest cas, qui encerta la resposta és en Jordi Casanovas del Cròniques i ell és l’autèntic guanyador moral del joc (Jordi, tu tens doble somriure jeje)

Ara bé, com des del principi he donat guanyadors tots els que ho encerten, doncs vull seguir-ho fent igual... A més, trobo que també té mèrit anar entrant més d’una vegada per veure què diuen els altres i fer les pròpies comprovacions (com ha fet la Mireia, que ha anat a buscar una llauna de refresc per comparar amb la foto) i a mi, veure que mireu i penseu i canvieu i jugueu és el que m'agrada ;-)

Així doncs, entre el que ho ha vist clar i els que s’ho han mirat i remirat i han vist que algú havia donat la resposta correcta i han canviat la seva (cosa totalment “legal”) han encertat:

Jordi Casanovas del Cròniques
Mireia
XeXu
Utnoa


Però aquí, qui hi guanya més sóc jo, que cada mes em quedo contentíssima veient com aneu entrant i us ho mireu i jugueu, així que moltes, moltes gràcies a tots!!

Aquí teniu les fotos de comprovació:





I la classificació queda així:


CLASSIFICACIÓ:

SIS ENCERTS: Ningú

CINC ENCERTS: Ningú

QUATRE ENCERTS: Mireia i XeXu

TRES ENCERTS: Garbi 24, Jordi Casanovas "Cròniques" McAbeu i Utnoa

DOS ENCERTS: Carme Rosanas, Eli, Elur, Kudifamily, Òscar, Rits i SM

UN ENCERT: Albert B. i R., Albert d’el Racó Blaugrana, Anna Tarambana, Assumpta Pijuan, Consuelo, Elvira FR, Estrip, Jesús M. Tibau, Jordi (marit de Maria Escalas), Jordi Casanovas "Banyera", Kweilan, Maria Escalas, Mercè, Núr, P-cfacsbc2v, Ramon, Sànset, Tu, jo i l'Otis.


NOTA: He mirat de fer-ho bé però em puc haver equivocat o deixar-me a algú al passar la llista. Si us plau, si algú veu un error, que m’ho digui i ho arreglaré ipso facto ;-)

24 comentaris:

  1. I que bé que es veu, quan t'ho expliquen, oi?

    Si era evident! Com pot ser que hagi dit tantes bestieses?

    :)

    ResponElimina
  2. Oeoeoe, sóc líder!!!

    D'acord, sóc una rèmora, però val, no? Ei, que alguna vegada també l'he encertada per iniciativa pròpia, eh?

    La veritat és que era difícil aquest cop, com diu la Carme, a toro passat es veu claríssim! Abans de mirar les respostes m'ho he mirat i remirat molts cops, però no en treia l'entrellat. Llavors he vist el que deien en Jordi i la Mireia, i m'han convençut, cosa que no feien les altres respostes.

    Sempre tens l'opció de controlar els comentaris, que no surtin fins que els aprovis tu, de manera que ningú no podria copiar. Però a mi m'agrada el joc així! Com que tampoc és trivial la resposta, cadascú hi veu coses diferents, i tampoc no creu que els altres encertin.

    Vaja, a mi m'agrada molt jugar, la veritat, i com que ja saps que sóc competidor, doncs vull guanyar, hombre ya! Encara que sigui un joc benintencionat i totalment blanc, a veure si haurem de començar a trencar cames aquí també... Mireia ves amb compte...

    ResponElimina
  3. Aaaaapaquí, què difícil!! Però com pot ser que algú dedueixi que aquella imatge és una (súper) aproximació a una llauna? No ho hagués endevinat ni en 100 anys!

    Entre en McAbeu i tu em teniu content; mai no n'encertaré ni una, haha!

    ResponElimina
  4. Ei!!! He triat bé! ( vull dir, he triat la resposta bona entre totes). aquesta vegada em feia molta ràbia perquè sabia que era alguna osa que tenia molt vista i no hi havia maneres. He anat seguint les respostes i no em convencia cap. Veia clar que no era. Quan he vist la d'en Jordi, he vist la llum! lleig, ja ho sé.

    XeXu, no siguis tant competitiu home... :( jo sóc més de treball cooperatiu . A més, necessito les cames :) jeje

    ResponElimina
  5. Així que al final era la llauna :-DD
    Em van enganyar aquelles ratlles (com pinzellades) que es veuen...

    Uff, ja en porto dues de fallades seguides. M'hauré de concentrar una mica més que tinc (tenia?) una fama jo per aquí. :-))

    ResponElimina
  6. Ostres tu, em sembla que hagués pogut estar anys per mirar d'endevinar-ho!!

    ResponElimina
  7. Ja veig que m'he de posar les piles, o millor, les ulleres. Podries posar també la llista de zero encerts, així almenys m'hi veuria jeje. Gràcies per aquests jocs, són divertidíssims!!

    ResponElimina
  8. Boníssim, Assumpta!
    Molt agraïda per la resposta especial. Si mai passo per Reus i em trobo algú fent fotos a les cabines properes al Viena, ja sabré qui és
    ;-)
    Que passeu molt bona Revetlla!

    ResponElimina
  9. Vaja...

    Doncs jo havia vist al John Lennon, t'ho puc assegurar!

    El Que m'estranya és que en McAbeu no sigui líder. Serà que encara té la bola avariada?

    Molt bé Utnoa!!!

    *Sànset*

    ResponElimina
  10. Òndia: em va passar per alt!!! (però has donat molt poc temps aquesta vegada, oi?), encara que tampoc l'hauria endevinat. Jo també, potser, m'hauria inclinat amb el grup que hi van veure un ull.

    Ahir al vespre, encara que no el vaig començar a mirar fins que ja havien començat feia uns 10 minuts, vaig veure el Casal Rock i, naturalment, vaig pensar en tu i, com tu també, penso que va ser una passada!

    Apa, la teva amiga, Anna!, eh?: Quines taules comença a agafar!

    Llàstima que quan el van gravar encara no havien entrat a la presó aquell parell de pocavergonyes -en Millet i en Montull (em nego a dir-los senyors)-, encara que no sé si haurien assistit al concert, potser haurien pensat que ells només escolten una música de més "categoria".

    Em vaig emocionar molt -moltíssim!- amb els comentaris finals dels presos, i amb el canvi que va experimentar tota la gent del grup en contrast amb el respecte que els feia la setmana passada quan els van dir que anirien a cantar a la presó, i la felicitat que sentien tots, al final, pel fet d'haver-hi anat.

    Com molt bé dius: una passada!!!

    ResponElimina
  11. Sort que al final m'he adherit a la proposta de la llauna!!!!!!!!

    Per mi mateixa no hi ha manera eh!

    És que Assun, aquesta vegada t'havies passaaaaaaaat!

    Feliç revetlla!

    Utnoa

    ResponElimina
  12. Per cert Assumpta, que se n'ha fet del teu petit blog?
    No el trobo enlloc!

    *Sànset*

    ResponElimina
  13. Si, ara si que es veu clar.
    És divertidíssim, no hi havia participat abans, però penso tornar-hi, encara que crec que no n'encertaré ni una...

    ResponElimina
  14. oh! jo ara que venia a concursar i dir que era una llauna de refresc! sempre vaig tard!!!!!! com aquell conill emprenyador d'Alicia al país de les meravelles!!!

    de fet, no recordava que ahir donaves la solució i venia a dir que era la punta d'un boli, mira... :P

    petons!

    ResponElimina
  15. aaaaah!
    no ho hagués endivinat mai! potser hauré de començar a plantejar-me les ulleres?

    petons!

    ResponElimina
  16. L'ull de la meva tonyina, veu moltes d'aquestes llaunes, allí per on passa. ^_^

    ResponElimina
  17. BUUA no hi ha manera només hi veig membres del tribunal constitucional! Vols dir que no n'estan dins les llaunes de coca-cola? i a més estan caducats...

    ResponElimina
  18. Ostres! Un cop poses la foto sembla tan clar... No ho hauria dit mai, però, que fos això!

    ResponElimina
  19. Quina llauna! Aquest cop no l'he encertat!
    Enhorabona per la sisena edició del concurs.

    Adéu!

    ResponElimina
  20. Jo és que sóc tan terrible per a aquesta mena de jocs... Hi participo perquè ho trobo divertidíssim, però no crec que ho endevini mai! :S

    Síiiiiiiiiii!!! Vaig veure Casal Rock i va ser MOOOOOOOOOOLT BUNIK!!! Em vaig emocionar molt i sabia que l'Anna s'emocionaria també. Bé, ella i la majoria dels avis! Quan els van rebre a la presó amb aquella representació inicial... olé! I va ser un detall preciós que fessin un parell de cançons en col·laboració els uns amb els altres, oi?

    El que em va fer patir va ser la part del final, l'avançament del capítol següent, que van dir que hi havia una àvia que s'havia posat malalta... ains, quin patir ara fins dimarts! :S

    ResponElimina
  21. CARME.- Sí, quan es veu la foto de la solució està claríssim ;-))
    Nooooo no has dit bestieses... de fet es tracta de riure una mica :-)


    XEXU.- I tant!! líder!!
    Homeeee rèmora no!! En absolut! Tu no obstaculitzes res... tens la teva tàctica i ja està :-) De fet, em fa gràcia els que aneu entrant més d'una vegada i feu comparacions i us ho mireu de totes bandes ;-)
    Era difícil, ho admeto :-)
    La vegada anterior vaig pensar posar la moderació de comentaris i, de fet, seria el que faria si donés un premi... però en el fons em fa gràcia així, és més innocent :-))
    Ei!! Si trenques les cames a la Mireia et trec dos punts... tu mateix :-PP


    FERRAN.- Res, tu no et desanimis i ves provant ;-)) Tot és qüestió d'anar mirant de lluny, d'aprop, amb ulleres, sense ulleres... :-)


    MIREIA.- No pateixis que ja he avisat a en XeXu que si et trenca les cames li trec dos punts jajaja
    Es veia que sabies que ho havies vist a algun lloc i no ho acabaves d'identificar :-))


    McABEU.- A casa meva sempre, sempre tens i tindràs molt bona fama ;-))
    I aquelles ratlles són efectes del metall :-) (Ja sé que ho fas per donar peixet jeje)


    JORDI.- Vols dir que amb menys d'un any no ho haguessis encertat? Estic segura que sí!! :-))


    INSTINTS.- Gràcies a tu per jugar!! :-))
    Saps que vaig estar a punt de posar la llista dels "zero"? Així tothom que hagués participat s'hi trobaria... però llavors vaig pensar que potser no us agradaria... ai!!


    TU, JO i L'OTIS.- Si passes per Reus i veus a algú fotografiant núvols, cabines, arbres, contenidors tirats pel vent, sabates de la gent... sóc jo!!! :-)))


    SÀNSET.- Jo crec que en Mac us vol donar una mica d'avantatge... però espereu, espereu, la seva súper intuïció sortirà en qualsevol moment...
    Jejeje jo més abans diria que és en Paul...


    ASSUR.- Sempre ho faig durar unes 24 hores ;-)
    Però aquesta vegada havia avisat al post anterior dient que estava a punt de posar-lo... Ai, em sap greu que no ho veiessis!!
    Saps? Ja només queden dos capítols de Casal Rock i s'acabarà... i ho trobaré a faltar molt. Espero que sigui el dimarts a dos quarts d'onze per seure al sofà amb el meu marit i veure als "nostres avis" que, com tots els avis, fan coses bones pels néts... Aquests ens ensenyen un munt de coses bones :-))
    El darrer dia va ser impressionant, tant a l'Institut com a la Presó... per emocionar-se :-)

    ResponElimina
  22. UTNOA.- Adherir-se a les bones propostes també té el seu mèrit ;-)
    Aiiii, em va costar lluitar contra una policia per no dir-me "Asun"... Assumpta, si us plau :-))


    SÀNSET.- El meu Petit Blog està bé ;-) La que està indecisa sóc jo, pobret que el vaig crear, eliminar i tornar a crear :-))


    JOMATEIXA.- Em feu feliç cada vegada que em dieu que us agrada aquest "súper-joc" :-)))


    ELUR.- Jajaja el mes passat ja vas fer "furor" amb la teva súper resposta ;-) Ei, una punta de boli no estaria malament ;-)


    RITS.- Si el teu únic problema visual és aquest, tranquil•la, que no et calen ulleres encara ;-)))


    LA MEVA PERDICIÓ.- Ja ho pots ben dir!!... L'ésser humà les tira per tot arreu on va...


    ELVIRA FR.- Estic pensant que el mes que ve potser si que posaré un membre del Tribunal Constitucional ;-)))


    ALBERT B. i R..- Si et dic la veritat, a vegades ni jo mateixa les reconeixeria si no sabés segur el que és :-))


    ALBERT.- Ara espero que tu ens posis el teu joc!! M'agradarà participar :-))


    NÚR.- Això no ho pots dir... igual el mes que ve l'encertes!! ;-))
    Abans li deia a Assur que ho trobaré molt a faltar quan s'acabi... M'he encarinyat amb tots aquests avis :-)
    Les actuacions a l'Institut i a la Presó van ser molt, molt emocionants :-)
    No pateixis per la part final, estic segura que a l'IMMA no li passarà res. L'ANNA m'ho hagués comentat quan varem parlar... bé, jo així confio. És molt maca l'IMMA em fa gràcia la seva il•lusió de ser besàvia :-)

    ResponElimina
  23. On diu a les normes del concurs que no es pugui trencar les cames a un contrincant? La penalització seria del tot injusta! Si no, especifica bé les normes. T'aconsello la Núr, que redactat normes és una bèstia!

    ResponElimina
  24. XEXU.- Jejeje les normes d'aquest concurs estan basades en els Principis Generals del Dret i el Dret Natural... Trencar cames no és gens natural :-DDD

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!