dimarts, 21 de desembre del 2010

Algú sap què és això? (XII)

Doncs ja està... Les coses arriben al seu final i aquest és el darrer "Algú sap què és això?", un petit joc sense massa normes, sense premi i, en general, una mica anàrquic -com jo mateixa- i que tan sols busca passar-ho bé tots plegats i riure una mica.

Resulta que fa gairebé un any vaig recordar que, en un grup d’Internet on entrava, havia fet un joc d’endevinar imatges vistes d’una forma “diferent” (o de molt a prop, o des d’un angle una mica estrany) i llavors vaig provar de fer-ho al blog. Les vostres respostes em van fer passar una estona ben divertida i vaig pensar que estaria bé fer-ho de tant en tant... una vegada al mes, per exemple.

Des de llavors, aquesta és ya la dotzena vegada que us faig aquesta pregunta... Algú sap què és això?



De moment, les coses estan així...

CLASSIFICACIÓ:

ONZE ENCERTS: - - - -

DEU ENCERTS: - - - -

NOU ENCERTS: - - - -

VUIT ENCERTS: Mireia

SET ENCERTS: McAbeu

SIS ENCERTS: SM i XeXu

CINC ENCERTS: - - - -

QUATRE ENCERTS: Eli, Garbi 24 i Utnoa

TRES ENCERTS: Carme Rosanas, Estrip, Jordi Casanovas "Cròniques", Kudifamily, Lluïsa, Rits

DOS ENCERTS: Albert B. i R., Albert d’el Racó Blaugrana, Anna Tarambana, Elur, Maria de Tu, Jo i l'Otis, Jordi Casanovas "Banyera", Maria Escalas, Òscar i Sànset.

UN ENCERT: Assumpta Pijuan, Assur, Blakwolf, Consuelo, Elvira FR, Instints, Jesús M. Tibau, Jordi (marit de Maria Escalas), Jordi (blog "De tot"), Kika, Kweilan, Lolita Lagarto, Mercè, Montse de Lletres i fotos, Núr, Olguen Dalmasas, Pandora, P-cfacsbc2v, Puigmalet, Ramon i Zel


Demà dimecres, cap a dos quarts de nou del vespre, tancaré els comentaris per començar el recompte. Sort!!

22 comentaris:

  1. Tinc un problema! No sé que és :0 Torno d'aquí una estona. Laprimera idea era una sivella però no m'agrada. canviaré aquesta vegada... i en Mc trepitjant-me els talons

    ResponElimina
  2. No se si es diu així però jo dic que es una cremallera.

    ResponElimina
  3. Direm la tanca d'una bossa de mà. Ah, i jo vull que l'any vinent el joc continuï, que encara puc remuntar...

    ResponElimina
  4. Sisisisi, blakwolf, diria que és la part de dalt d'una cremallera, el que despista és el voltant: podria ser la cremallera d'una faldilla o una jaqueta de "tweed"? ÔÔ

    també semblava, a primera vista, un pany antic, però no,no,no... em quedo amb la cremallera.

    ResponElimina
  5. Ja esta!!!!
    Ho tinc claríssim!!! És una cremallera, i amés la part de la cremallera amb la que estirem esta de costat per despistar!!! ;-D

    Bones Festes!!!

    ResponElimina
  6. A primera vista i abans de mirar els comentaris m'ha semblat una cremallera i és el que dic. :-))

    De totes maneres, veig que molts coincidim i que ho tenim claríssim, cosa que fa sospitar. :-DD

    ResponElimina
  7. Ai, quins nervis! Que aquí es decideix el campionat! Per desgràcia a en Mac ja no l'atrapo, perquè a mi també em sembla una cremallera. O l'encertem o fallem tots dos. Espero que almenys el XeXu no es copïi aquesta vegada...

    ResponElimina
  8. M'apunto a la cremallera d'en Mc. ( em deixes, oi?

    ResponElimina
  9. M'apunto al cremallera de la cremallera!

    ResponElimina
  10. Ei, a mi em sembla que és una cremallera daurada d'una peça de punt o de llana grisa.
    He de dir que rebo amb molta pena la notícia de la finalització del joc...Assumpta, no podem fer res perquè ens en preparis més edicions? Espero la teva resposta!!! Gràcies!

    ResponElimina
  11. Una cremallera, crec! Ho creia abans de mirar els comentaris... avui sembla que estem tots d'acord!

    ResponElimina
  12. en el primer que he pensat és en una cremallera......ara després de veure els comentaris......encara ho tinc més clar

    ResponElimina
  13. Veig que molts coincidim en la cremallera… Per afinar, diria que és d'una jaqueta…

    ResponElimina
  14. Jo diria que es una cremallera.
    Bon Nadal Assumpta.
    Petons.

    ResponElimina
  15. Ja ho han dit, és el lliscador d'una cremallera, amb el seu guarniment típic, vaja, allò que penja per poder-lo fer lliscar per la cremallera! Almenys que acabem l'any bé. Em sap greu Salvador, però t'hauràs d'aguantar!!

    ResponElimina
  16. xq el darrer? aix!!!

    doncs jo, simplement perquè m'agrada portar la contrària, aposto que és la tanca d'un botó d'una jaqueta de llana, d'aquells que son com trianglets, a l'estil anglès, no sé si m'explico

    ResponElimina
  17. Hola Assumpta
    esto es lo ue me gusta a mí-
    Puede ser un cierre, los de jeans.
    Un beso

    ResponElimina
  18. Jo diria que és la tanca d'una bossa de mà o d'un moneder, però com que a aquestes alçades de la pel·lícula no hi pinto res ho considerarem un escalfament per a futures edicions del joc.

    ResponElimina
  19. Ni sort ni surt, Assumpta, que endevinar no és el meu fort. Entre tu i un quants m'ha disminuit l'autoestima. ESpero recuperar-la! :(

    De totes formes, Bones Festes!

    ResponElimina
  20. Una cremallera: el de la roba es clar, no el tren que puja muntanyes :)

    ResponElimina
  21. A mi em sembla una sivella de cinturó però com que només n'he encertat un ja he perdut les esperances...i dius que no en faràs més? ui bé dintre d'uns moments torno a veure què és

    ResponElimina