dimarts, 28 de desembre del 2010

Parlant de samarretes...

Com vaig explicar al meu post anterior, el meu nebot vol la samarreta de la selecció catalana. Finalment, no li comprarem nosaltres perquè comprar "a ull" no és el que més m'agrada fer. Tot i que en Josep Lluís havia trobat aquí a Reus una botiga que la tenien! Però més val que li comprin els seus pares i se la pugui provar i assegurar-se que li va bé.

Ara bé, la samarreta que espero que no ens demani mai és la que serà segona equipació del Barça de la propera temporada!! Tot i que, evidentment, la primera samarreta seguirà essent blaugrana, sembla ser que, segons els acords amb la Qatar Foundation, la segona podria ser blanca!! Un dels dissenys amb que Nike està treballant és aquest:



Una altre opció seria dues franges una blava i una grana, verticals, i damunt aniria l'escut. Però, en tot cas, el fons seria blanc.

Recordo quan la famosa samarreta de Kappa, amb la franja blanca, que molta gent -entre ells jo- varem posar el crit al cel!!... Aquesta vegada és molt pitjor. I que no ens diguin que no és el primer equip, perquè ja sabem que el Barça juga molts partits amb segona i tercera samarreta. Quines altres sorpreses guarda l'acord amb aquesta Fundació?

Personalment, espero que cap culé la compri!!

24 comentaris:

  1. No vull aquesta samarrete. En recordo un color i equip que no m'agrada.

    ResponElimina
  2. El Barça amb samarreta blanca? No pot ser! No m'ho puc creure!

    No serà una innocentada, oi? je, je, je... jo que me les empasso totes i les vaig descobrint al final del dia.

    He llegit aquest matí al Sense embuts http://jaumepros.blogspot.com/2010/12/canvi-dimatge-lescut-del-barca-per.html

    que el barça canviaria l'escut per enquibir-hi un tros de Bandera espanyola i tractant-se del Sandro... m'ho he cregut. No tinc arreglo, jo sí que sóc ben innocent.

    :)

    ResponElimina
  3. Assumpta, no m'ho empasso!!! segur que és una inocentada!!!!

    ResponElimina
  4. S'ha de reconèixer que és de les innocentades més ben treballades, potser perquè tots plegats creiem que els calers ho acaben comprant tot!

    De blanc, ui quin mal rollo!

    ResponElimina
  5. Ma. VICTÒRIA.- No pateixis, que aquesta no crec que es posi mai a la venda hehehe



    CARME.- Moooolt bé!! És una innocentada, clar, per sort!! :-)
    L'he trobat aquí:

    http://www.diariosdefutbol.com/2010/12/28/el-barcelona-vestira-de-blanco-la-proxima-temporada/

    i jo, que gairebé mai faig innocentades he pensat "calla, que aquesta té gràcia" hehehe.
    Per cert, CARME, aquesta de l'escut encara és més greu, eh? uisss mare meva!! :-)



    RITS.- Fas bé, fas bé de no empassar-t'ho, és una innocentada com una casa ;-))


    JOAN.- Tens tota la raó... Quan jo l'he vist he pensat "aquesta" per la senzilla raó de que la gent es pot preguntar si és possible haver-se venut fins i tot els colors a canvi de calers...
    I tant, quin mal rotllo! Ufff :-))

    ResponElimina
  6. Bé, a mi tampoc me l'has clavada, però si ja ho reconeixes a les primeres de canvi no enganyaràs a ningú. El Barça no pot jugar amb samarreta blanca, dona, seria un contrasentit.

    ResponElimina
  7. Òndia!: Doncs jo sí que m'ho havia cregut!

    ResponElimina
  8. Inocent, inocent ..... i si no es una inocentada, la Junta del Barça s'ha vegut l'enteniment.

    Bona entrada d'any!!

    ResponElimina
  9. Hi ha coses que no podran ser mai, o que només poden passar un 28 de desembre. Aquesta samarreta n'és un exemple. ;-DD

    ResponElimina
  10. això... no havia acabat de llegir els comentaris, Assumpta, ara ja veig que si! (quin "aliviu")

    Si no "ens veiem", Bona entrada d'any!

    ResponElimina
  11. Ahhhhhhhhhhh, és una innocentada, quina tranquil·litat.
    Això mai passarà.

    Salut i bon any 2011.

    ResponElimina
  12. No fotis. De blanc? Segur?

    Si jo em miro de reüll la nata només pel seu color.

    Espero que sigui una innocentada tot i que avui no és pas el dia dels innocents.

    ResponElimina
  13. Coi, que l'apunt era d'ahir a les 11 de la nit. Punyeteraaaaaaaaa!!! :)

    ResponElimina
  14. Llegeixo a 29 de desembre i me l'has colat. El preocupant és que he pensat que amb l'actual junta era possible :(.

    També estava pensant: Madrid no té platja: doncs fa de València la seva. Que Madrid no té equip de futbol guanyador i que els hi agradi doncs...

    ResponElimina
  15. No m'agrada gens tant de color blanc ...em penso que l'han vessat...jo faria vaga de comprar samarretes si finalment posen aquest color...el Rosell cada vegada que apareix em fa caure més i més simpàtic el Laporta, els símbols són molt importants i sembla que no ho vulguin veure....estic d'acord amb tu Assumpta....samarreta blanca mai dels mais! i que lleig això de la Qtar

    ResponElimina
  16. ... i mira que l va votar gent a aquest Rossell...

    ResponElimina
  17. Me l’has ben colada, aquesta noticia. Tot i que sabia que era el dia dels innocents i tot jo haber fet una broma de bon matí i me la he ben empesat.
    Que inocentttttttttttttttttttt

    ResponElimina
  18. Aquesta samarrete no m'agrada gents. Com ha dit molt bé la Ma. Victòria em recorda a un altre equip.

    ResponElimina
  19. Que no, que no!! Que no és veritat!! Que és bromaaaa!! Que era una innocentada!! :-))

    La veritat és que jo no sóc gens de fer-ne, però quan a una web d'esports vaig veure això, no vaig poder resistir i en vaig fer una adaptació hehehe

    ResponElimina
  20. He visto a gente que la tiene y es preciosa....aunque sea blanca a mi no me disgusta, vale la pena verla ♥♥

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!