dissabte, 4 de desembre del 2010

Vols sopa?


Ei... pssst... vols sopa? clica la imatge...

10 comentaris:

  1. mmm... sopa nadalenca! ja la començo a olorar.

    ResponElimina
  2. Un plat de sopa ben calenteta i per postres un bombó de xocolata, un menú perfecte per aquest dissabte tan fred. :-))

    ResponElimina
  3. Sort de l'Assur. Ja m'estava angoixant, jo!

    ps: aitx, quina sopa. Vull mamaaaaaa!! (el dia 24; ja falta menys :)

    ResponElimina
  4. Amb el fred que fa, no aniria pas malament! Ja s'apropa Nadal, els llums dels carrers ja estan encesos... I comença també al bogeria consumista. Com cada any!

    ResponElimina
  5. mmmmmmmmm, mira que fa fred, però sopa, no!!!!!!!!!!!!!!!

    rits-mafalda

    ResponElimina
  6. El nostre M. H. és un pluriempleat!!!

    *Sànset*

    ResponElimina
  7. Sooopa noooo! Sóc una mica mafalada ;)

    ResponElimina
  8. M'he quedat sense sopeta buuaaa i sense xocolata!

    ResponElimina
  9. Oooh, m'encanten les sopes de lletres!

    ResponElimina
  10. Moltíssimes gràcies a tots els que aneu entrant al Blog Calendari d'Advent... La Mireia ja fa molts anys que el fa i, aquest any, em fa il·lusió poder ajudar-la una mica. Tots hi sou convidats! ;-))

    Avui un agraïment molt especial al nostre "enigmista" catosfèric particular, en McABEU, que ha preparat un joc molt, molt bo (bé... com sempre fa!!) que ha resolt brillantment l'ASSUR, a quarts de cinc de la matinada!! ;-))

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!