dijous, 11 d’octubre del 2012

Slow blog


Sí, ho confesso, acabo de fer una comanda a la CARME de l'equipament complert d'Slow Blogging... i, no, no és que estigui cansada o en crisi d'idees, és que m'han fet dues comandes boniques de clauers!! ;-))

Una ja la tinc confirmada i l'altre estic esperant resposta a la proposta però imagino que també serà que sí i, clar, he de treballar...

Quan em toqui la travessa, llavors em dedicaré únicament a bloguejar i a llegir Dickens però, ara per ara, no pot ser :-)

Mentrestant, sigueu bons i, recordeu, apadrineu un indecís! Penseu en sumar. Qualsevol persona que estigui pel dret a decidir animeu-la a votar i a aquells que no ho estiguin, recordeu-los que un diumenge de finals de novembre és un dia ideal per quedar-se a casa.

18 comentaris:

  1. Enhorabona Assumpta! Se'ns gira feina de tota mena, de fer clauers, d'anar convencent gent... això és un no parar!

    Que vagi molt i molt rebé aquesta nova feinada!

    ResponElimina
  2. Apadrineu un indecís!
    És una campanya super xula!!!

    Au, vinga tots a la feina!

    Que et vagin molt i molt bé els clauers

    ResponElimina
  3. deixar de banda el bloc? abans em salto el sopar!

    ResponElimina
  4. Oh! Això no m'ho esperava de tu! Ara Slow? Ains. Ara respondràs a la prengunta que et feies l'altre dia, com arribàvem a tot alguns. A veure com te'n surts.

    Jo no apadrino indecisos, el que intento és evangelitzar els contraris. De moment no me'n surto massa, però per la meva sorpresa, cada cop més gent del meu voltant està fins el capdamunt del tracte que rebem des de'Espanya, i això és un bon senyal.

    ResponElimina
  5. Haver de parar una mica de bloguejar perquè tens comandes de feina no és una mala notícia, més aviat al contrari. Així que ves fent i passa per aquí quan puguis. :-))

    ResponElimina
  6. ejem...passava per aquí perdir-te que ja han arribat les polseres i el collar i que ja tens post de publicitat, encara que veig que de moment no et manca feina.
    Molt bé!! ;)

    Ens veurem per aquí, aviat!!

    Bessets i gràcies!

    ResponElimina
  7. Ostres ...! quin ensurt. Per un moment he pensat que havies canviat de bàndol i t'afegies al moviment Slow.

    Bona nit Assumpta :)

    ResponElimina
  8. enhorabona per la feina Assumpta!!! però això de veure't Slow no fa per tu ehhh.... :-)
    Ja vas proposar apadrinar-me i et vaig dir que endavant, heheh! Ara, jo no és que sigui indecisa, és que no hi ha pas res que m'agradi.... Evidentment que aniré a votar al novembre i segurament serà alguna opció que contempli la independència, però tampoc és que em mori de la il·lusió... sorryyyy!!!

    ResponElimina
  9. Per la feina, Enhorabona. Per les impressions que deixes enhoraBONA.
    Per ser com ets ENHORABONA. I NO PATEIXIS, QUE ET SEGUIREM IGUALMENT. Sempre al aguait per quan sorti una nova entrada.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. La botigueta ja comença a tenir éxit!!...I espera't perquè quan vegin a "Sa Lluna" lluir els teus treballs, ves que no hagis d'anar a prou fet per poder servir les comandes!!...
    Bromes apart, me n'alegro que les coses et vagin bé i també t'haig de dir que fer una mica de "Slow blog" de vegades no va malament.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  11. Recorda que ens hauràs d'ensenyar els clauers acabats, que sempre et queden molt bé.
    Espero que alguna estoneta si que puguis deixar la feina i fer un tomet per aquí sinó t'enyorarem i espero que tu també ens enyoris una mica... hehe.
    apa, a treballar!

    ResponElimina
  12. caram, quina sorpresa! ànims!! ens ensenyaràs la comanda, oi?

    ResponElimina
  13. Nena, si tens feina, aprofita!
    Ja has demostrat que ets un crak blogejant i fent "post-quick" aquest estiu.
    Molta sort amb les comandes!

    ResponElimina
  14. m'alegro molt per tu... i per mi: ara segur que no he de llegir mes d'un post quan entri al teu blog!!

    M'agrada com va acabar la historia del pa girafa!!

    Bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  15. Les coses de feina passen primer Assumpta .....t'esperarem ! ei a la gala de c@ts hi seràs oi?

    ResponElimina
  16. Holaaaaaaa!!

    Se'm fa molt "raru" això de tenir el blog Slow, a veure quant aguanto!!

    Em perdonareu que no respongui individualment, però sí que us volia donar les gràcies per aquests comentaris tan macos!! La veritat és que, com els clauers són taaaaan baratets, encara que siguin dues comandes (una de 12 -la que ja tinc començada- i l'altre de 15, que encara s'ha de confirmar) la quantitat total a guanyar és petitona... però, en tot cas, és millor tenir-la que no no tenir-la, així que estic molt contenta!!

    ELFRI, Clar que hi seré demà a la Gala dels C@ts!! I tant!!! :-))

    ALBA, veig que vas pel bon camí, així m'agrada!! hehehe

    Ara vaig a fer nones que començo a tenir la visió borrosa


    PS/ Quin pal un cap de setmana sense futbol!!

    ResponElimina
  17. Bueno felicitaciones! y si el logo es precioso! Besos Elsa.

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!