dissabte, 20 d’octubre del 2012

Ostres, quin "monu" de blog!!

Si no faig un post em moro!!!

Doncs res, resulta que darrerament he rebut unes quantes comandes i estic molt contenta!! Però, com que sóc molt lenta, això fa que estigui hores i hores tallant, cosint, enganxant... i m'hagi d'allunyar una mica dels blogs. Però bé, com jo els diumenges no treballo si puc evitar-ho, ara tinc per davant unes quantes hores de fer el dropo asseguda davant la pantalla d'aquesta màquina meravellosa! ;-)


Dues comandes són de clauers. La primera que em van fer era per unes cases rurals, en vaig fer un de prova, se'l van endur i bàsicament els ha agradat, tan sols han fet una petita proposta de canvi que em sembla una bona idea. No dic res, ja us els ensenyaré quan els faci (dilluns començo)

I llavors, mentre els de les cases rurals pensaven, vaig rebre un altre encàrrec d'un grup de joves que celebraven tots junts que enguany han fet 30 anys. Per tenir un record de la trobada volien un clauer. Dotze clauers tots diferents que havien d'estar per avui. El disseny el va fer l'Anna, una noia molt maca i simpàtica que és la que va trobar el blog per Internet i, a partir d'aquest model, ella va tenir la idea de posar el 30 per un cantó i, pel revers, el nom del poble on es fa la trobada i l'any.

Us agraden?


El 30 és una aplicació també en feltre i la part del darrera és brodat a punt de cadeneta. La cinteta de cada un és del mateix color que el feltre... Oi que són monus ;-)))

Vaig fer-me una plantilla per poder retallar tots els 30 de la mateixa mida i perquè la part posterior també quedés igualeta a tots els clauers


El lliurament ha tingut lloc a...

...

... al Viena de la Plaça Prim!! ;-))

22 comentaris:

  1. No ser que em passa, però ara cada cop que passo davant un Viena, sempre em bé pel cap el teu nom. jeje...
    Ah! i els clauers maquíssims. :)

    ResponElimina
  2. Doncs ja t´ho he dit abans, xulos, xulosssss i ben treballats!!

    Al Viena? Has pensat amb la meva salut, oi? ;)

    Ara ja t´has guanyat un descans, que ho gaudeixis, sigui el que sigui.

    Bessets, nina!

    ResponElimina
  3. Que maques les plantilles... es veuen tan ben fetes...

    I per descomptat els clauers també!

    I clar que el diumenge és festa... apa a descansar! I bloguejar una estona...

    ResponElimina

  4. Quin treball!

    No són macos, són maquíssims

    ResponElimina
  5. DRAPAIRE DE MOTS.- Mira que els hi faig promoció, eh? Doncs res, que no em volen convidar ni a un talladet! ;-))
    Sí que són bonics... el que passa és que m'hi he tirat tantes hores per fer-los!! Però bé, a la noia que me'ls va encarregar també li han agradat. Espero que hagin tingut èxit a la festa ;-))


    LLUNETA.- Al Viena també fan unes amanides molt bones, eh? Hehehe
    Ets maca! ;-) En tot diumenge no penso ni tocar un full de feltre hehehehe


    CARME.- Busco el tipus de lletra que vull en un Word i poso només el contorn, llavors ho imprimeixo... Si és quelcom que he de fer en aplicació, ho retallo per fora i si és quelcom que he d'escriure per brodar-ho al damunt, ho retallo "per dins" ;-))
    De fet és útil fer-ho perquè les lletres del darrera es veuen ben igualetes :-)))
    Gràcies, maca! Bon diumenge també per a tu!! ;-))


    MARIA VICTÒRIA.- Les teves paraules també sempre m'animen! Moltíssimes gràcies, maca!! :-)))


    ResponElimina
  6. A mi també se'm feia estrany no veure't per aquí desprès de tants dies.Precisament ahir ho pensava i em vaig dir que, avui t'escriuria per dir-to i enviar-te una abraçada i mira per on avui et trobo, cosa que m'ha fet molta il.lusió.
    Com me n'alegro que vagis tenint feinetes!!...T'ho mereixes perque ho fas molt be.
    No és que siguis lenta, és que hi poses el cor amb tot el que fas (només cal veure com ens ho ensenyes i de la manera tan polida que et queda).
    Bon descans i demà a seguir !!
    Una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  7. Si que són "monus" els clauers. Bona feina! :-))

    ResponElimina
  8. ja feia dies que no feies propaganda (directe o indirecte) d'algun Viena, em començava a preocupar...

    ResponElimina
  9. Bonics, sí...T'hauré de fer jo també una comanda...pels meus nens de la classe petita!
    Petons de bon diumenge!
    (Després de no poder veure el barça i patir sabent com anàvem via mòbil d'una adolescent)

    ResponElimina
  10. Caram, Assumpta has fet una bona feina. T'han quedat una preciositat de clauers. Enhorabona.
    I al Viena a celebra-ho, oi? :D

    ResponElimina
  11. M'agraden els clauers, però més m'agrada un restaurant de Salomó on els meus pares ens portaven i encara ens porten a dia d'avui a fer calçotades. Un lloc mític per nosaltres, en un poble perdut del tot.

    Que bé que tinguis feina. De moment jo et segueixo veient per aquí, potser no tan activa al teu propi blog, però no falles en els nostres. Veus com pots arribar a tot?

    ResponElimina
  12. Eppp!!! Monísssssimsss!!! De debò, que així tots junts fan molt de goig! hehehe, jo també cada cop que passo per davant d'un Viena (i això que a Lleida no n'hi ha) penso en tu! :P

    ResponElimina
  13. Son molt macos!!! i ja tinc ganes de veure l'altre encarrec.
    Tu dius que vas lenta, pero es que ho fas molt be, amb molts detalls i sobre tot carinyo, com si fos per a tu mateixa.
    M'alegro que continuis treballant!!

    ResponElimina
  14. Ei! Doncs jo els clauers els trobo molt xulos i un bon record, i tant!
    Pel tema d'activitat als blogs, ja veus que la meva és més que nul·la, però el primer és el primer. Aviat farà dos mesos que no publico i amb prou feines vaig deixant algun comentari per aquí i per allà quan tinc una estona, però com més s'acumula "la feina" (blogaire) més costa posar-s'hi. Però bé, jo vaig fent i ja està... D'aquí una setmana ja hauré acabat la temporada més durilla del semestre i aniré un pèl més relaxada. Apa, una abraçada! =D

    ResponElimina
  15. Doncs que no s'aturin les comandes!!!! m'agraden molt els clauers, son molt polidets!

    Quan acabis amb els encàrrecs pots fer un parell o tres cosetes de Nadal, campanya de Nadal! que ja es comencen a veure cosetes...

    ResponElimina
  16. Artistassaaaaaa!!!!! L'Assumpta present a una festa esbojarrada d'uns "trentanyerus"!!! Com sempre et dic tens unes manetes que semblen d'or! Li van agradar a la noia? Estic segur que sí! A mi m'agraden molt!

    ResponElimina
  17. Monus, no, moníssims!!! Quina paciència, treballar amb coses tan petites!!!! I totes tan perfectes... És natural que passis tant de temps fent-les, encara que a tu et sembli que vas lenta.
    Perquè no sóc del teu "poble" perquè sinó ja els hauria dit als del Viena que, com a mínim, et convidessin a berenar un dia a la setmana perquè la propaganda que els fas no té preu!!!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  18. MONTSE.- Hehehe què maca que ets!! ;-))
    És que jo sóc molt desorganitzada i lenta... Si em connecto em passen les hores i no faig la feina i, quan em poso a fer la feina, vaig poc a poc... I demà començo uns altres clauers diferents! Ja us els ensenyaré ;-))


    McABEU.- Gràcies!! ;-))
    I demà nou projecte... Més difícil, per cert... ais! Pobre blog meu!


    PONS007.- Ostres, pensar que et preocupaves per mi m'ha emocionat... PONS!! Què maco ets encara que siguis de WordPress!! ;-))


    ZEL.- Si em fas una comanda pels nens de la Classe Petita t'ho cobro a meitat de preu, t'ho dic de veritat (però només si és per ells, eh?) :-DD
    Ai, ai, el Barça... nenaaaaa... uffff... Ara bé, quan es va acabar, vàrem respirar tranquils, eh? ;-))


    GLO.BOS.BLOG.- El Viena és el meu centre d'operacions. La meva seu social :-DDD
    M'alegra molt que us agradin!! Gràcies! ;-))


    XEXU.- No creguis que puc passar per tots els blogs, eh? N'hi ha alguns que m'agraden molt que ja començo a portar retard... Què dura és la vida de la treballadora autònoma al·legal :-))
    Mmmmm calçotada, què bona!! ;-))


    ALBA.- Si algun dia sóc rica, organitzaré una festa al Viena!! :-DD
    Sí que fan gràcia tots posadets junts hehehe... la meva petita creació ;-))


    VERO.- Hehehe si fossin per mi mateixa sortirien pitjor! ;-))
    Ai, VERO, menys mal que divendres per la tarda em vaig quedar a casa... Vaig acabar amb el temps tan, tan just... Aquestes coses només em passen a mi! :-DDD


    YÁIZA.- Dona... el que tu fas és lleugerament més important que el que faig jo! ;-))
    I segur que tu t'organitzes moooooooolt millor que jo... Ai!
    D'aquí no res tenim doctora "nova" a la catos!! :-DD


    RITS.- Gràcies, maca!! ;-))
    Cada any penso que voldria fer alguna cosa Nadalenca, però tampoc sé massa què... A veure si em ve inspiració!! :-))


    PORQUET.- Imaginaaaa! Jo allí, al mig de la festa, amb el meu cabell gris i l'artritis... però ballant com la que més!! :-DD
    Sí que li van agradar hehehe és que té molt bon gust... Sincerament, una noia molt maca, molt agradable, carinyosa, em va caure molt bé! :-))


    MARGARIDA.- I si t'anomeno "Filla predilecta" de Reus? Que vindràs a parlar amb els del Viena? ;-)))
    No sé... jo crec que vaig lenta, però potser no difereixo massa de com aniria una persona "normal" el que passa és que tinc la sensació que tothom aniria més ràpidament que jo! :-DD


    ResponElimina
  19. Jo de tu aniria pensant en ampliar el negoci. Amb aquests treballs tan macos que fas, t'ho treuran de les mans.

    ResponElimina
  20. RAMON.- Vosaltres sí que sou macos! ;-)) Moltes gràcies per aquests comentaris tan bonics!! :-)))


    FERRAN.- Hahahahaha com diria en JPMERCH "Com m'agraden aquestes exageracions" :-DDD

    ResponElimina
  21. Pero estan preciosos estos llaveros Assumpta.
    Felicidades y un abrazo

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!