diumenge, 14 d’octubre del 2012

Moltes gràcies!!!

Ei, que no sé què dir!! :-)) En MAC m'ha dit al Petit Blog que no se'n va a dormir fins que també faci un post aquí explicant que aquest Blog ha guanyat, per quart any consecutiu, un Premi C@t!! :-))

Cada any la sensació és totalment diferent... Aquesta vegada jo creia que ja no tocava... No sé per què, tenia la sensació que les coses es van renovant (i em sembla molt, molt bé que així sigui) i, amb la sola nominació ja em sentia molt feliç i agraïda... Però... uau... doncs que no sé què dir... bé, sí, que MOLTES GRÀCIES!!!


Gràcies, gràcies!!

Ei, que això de fer Slow Blog és molt cansat... em sembla que tornaré al ritme normal :-DDD

Per cert, que el disseny del Logo és xulíssim, eh?

ENHORABONA AL PORQUET!! Brillant guanyador de la categoria!! Autor d'uns posts plens de sensibilitat i meravellosament escrits!! :-))

Eeeeei... GRÀCIES DE NOU!! :-)))

39 comentaris:

  1. És que aquestes hores no estan fetes per mi, gracies per ser tan ràpida (jo sempre ho he pensat que l'slow no està fet per tu :-DD)

    MOLTES FELICITATS pel premi (pels premis, de fet) ets una persona que omple de bon rotllo la Catosfera i te'ls mereixes de sobres. ENHORABONA!! :-))

    I ara si, amb el teu permís, ja puc anar a dormir, no? :-DDDDD

    ResponElimina
  2. MAC.- Hehehe a aquestes hores jo començo a pensar què puc fer ara... com qui té un dia per davant :-)))
    Moltes gràcies!! Tu sí que crees bon rotllo!! :-DDD
    Apa, a fer nones, que no se't converteixi la carbassa en carrossa :-DDDDD

    ResponElimina
  3. Noia, has fet mèrits sobrats per guanyar el premi!
    En hora bona!!!

    ResponElimina
  4. MAC.- Sembles el Tomàs Molina del Polònia hehehe Moooooolt bona niiiit! ;-))))


    GLÒRIA BOSCH.- Eeeeei, tu deus ser GLO.BOS.BLOG... A que si!? Ai, m'agrada més així, poder-te dir GLÒRIA! ;-)) Tinc una tieta i una cosina que s'hi diuen ;-))
    Moltes gràcies, maca, de tot cor!! :-)))

    ResponElimina
  5. Quina manera de maltractar en Mac, demà l'enigma sortirà a quarts de quinze i del revés! Sort que és previsor i ja el deu haver programat.

    Moltes felicitats, per quart any consecutiu, de moment pots amb gairebé tots! Per exemple, has pogut amb mi. Però és que aquesta categoria té un nom, i aquest és el teu. De vegades deixes guanyar a altres, perquè ets molt generosa, però res, que és teu. Felicitats!

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats, un cop més!!!!

    A vegades penso que amb la primera fase dels cats ja n'hi hauria prou... que els nominats tots estant molt bé... i que quedés així repartit. Sóc una mica bleda. Em sap greu pels que es queden a les portes...

    Avui mateix, m'ha sabut greu que molts dels nominats no hagin arribat al premi. No sé perquè, però m'ha passat més que els altres anys.

    Com la Maira, algunes categories els hagués votat tots...

    ResponElimina
  7. Caramba, Assumpta, felicidades, estás hecha una máquina JAJAJA
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. XEXU.- D'acord... a tres quarts de quinze, vol dir a les 14:45, eh? estaré "al tantu" a veure si l'has encertat... i si surt matemàtic, no el sabré tant si surt del dret com del revés :-DDD
    Aquest any estava convençuda que no tocava... jo amb el blog en Slow i parlant de la Preysler al Petit... i... uauuuu ha sigut una sorpresa molt gran!! :-DDD
    (Sincerament, suposo que m'ha beneficiat que en PONS estès nominat a tres categories)
    Eeeeeei a tu és impossible guanyar-te en el REFLEXIU!! Aquella categoria sí que és ben teva!! :-))


    CARME.- Per això crec jo que va ser una bona idea fer ja un Logo pels "Nominats" perquè això ja és molt maco... Després, guanyar o no, pot dependre d'un o dos vots.
    A mi també se m'ha quedat un blog que m'aprecio molt sense premi... però estic convençuda que deu haver anat de molt poc...
    Però bé, una demostració més de la netedat dels C@ts! ;-)))


    JOSEP.- Ei, moltes gràcies!! ;-)))


    ERNESTO.- Muchas gracias!! :-))
    Por cierto... qué largo se hace un finde sin futbol, no? :-))

    ResponElimina
  9. Pero felicitaciones Assumpta.
    Bien merecido el premio.

    ResponElimina
  10. Moltes felicitats!!!

    Quan podem passar pel Viena a berenar per celebrar-ho???

    ResponElimina
  11. Uau! i perquè no creies aconseguir-lo? Ets fresca i l'ànima alegra i activa que necessitem tots, més encara en els temps que .... deixem'ho.
    Avui es dia de celebracions.
    gràcies Assumpta per ser com ets i aportar-nos a tots un moment d'alegria cada dia.
    Un petonassssssss.

    ResponElimina
  12. I a parells!!...No són perquè sí...Moltes Felicitats!!
    Una abraçada molt forta!!

    ResponElimina
  13. Moltíssimes felicitats! Premis merescuts!

    ResponElimina
  14. Te'ls mereixes, pel teu treball, per la teva simpatia, per la xispa d'alegria que ens deixes sempre, per tota tuuuuuu!!

    Aferradetes, guapíssima!

    ResponElimina
  15. Toc toc, què hi ha algú per aquí? És que amb la farra d'ahir a la nit em sembla que tothom deu estar dormint! ;p

    Assumpta, de les millors coses que em poden haver passat a la catosfera és compartir premi amb tu. De veritat. Em va fer molta il·lusió!!! I si tu no te l'esperaves... jo menys! Ja em vaig quedar de pedra amb les nominacions, així que imagina't ara.

    Enhorabona, Assumpta, és molt i molt merescut! Quin goig pujar de bracet a l'escenari amb tu!

    ResponElimina
  16. Felicitats pel premi. L'espontaneitat i l'entusiasme que hi poses en totes les teves entrades han estat reconegudes una vegada més. A continuar, doncs!.

    ResponElimina
  17. FELICITATS, MACA!!! Vaig a fer el bis al petit! ^0^

    ResponElimina
  18. Assumpta, muy largo, se hace muy largo, lo único bueno es que no me encabrono con los árbitros, este finde no le robaron nada a nuestro Barça JAJAJA.
    Y qué dirán los patriotas egpañoles de la no retransmisión de la roja por ninguna cadena patria?
    Seguro que todas las cadenas hispanas son independentistas, seguro JAJAJA.
    Por cierto, me pasé por el blog futbolero, madre mía cómo ha degenerado, lleno de insultos y de comentarios censurados.

    ResponElimina
  19. Felicitats Assumpta! A mi aquest blog teu sempre em fa riure molt. Un premi molt i molt merescut, sí senyora! En Josep Lluís pot estar orgullós de la seva costella, hahaha.

    ResponElimina
  20. moltes felicitats merescudes.....i a continuar sempre endavant

    ResponElimina
  21. Moltes Felicitats! Molt merescut el premi!
    Fas una feina fantàstica i feta amb molt amor!

    ResponElimina
  22. Moltes felicitats, Assumpta! Un premi molt merescut! El teu blog sempre transmet unes dosis d'optimisme que de vegades ens salven el dia!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  23. Te l'has guanyat a pols, si senyora!
    Felicitats!

    ResponElimina
  24. Moooltes felicitaaats Assumpta!!! i moltes gràcies a tu per tenir-nos entretinguts mentre passem per casa teva!

    No era per a menys!

    ResponElimina
  25. Mira que t'entenc...
    De tota manera els premis són de tots i per compartir, oi?
    Felicitats per a tu i per la companyia!
    Una abraçada, Assumpta!

    ResponElimina
  26. Moltes felicitats Assumpta!!
    Jo he aterrat aquest any, però veig que vosaltres sou uns màquines, i arraseu amb tot. De debò, enhorabona, i espero que continuïn moltes més edicions dels premis C@ts!!! Un plaer ser a la gala d'ahir!!!
    Petonsssssss!!!!

    ResponElimina
  27. doncs ha tocat! la meva aferrissada enhorabona!

    ResponElimina
  28. vols dir que es legal guanyar alguna cosa cada any?

    ResponElimina

  29. Moltes felicitats Assumpta.

    Un premi ben merescut!!!!

    ResponElimina
  30. Enhorabona!!! m'alegro molt per tu!!

    ResponElimina
  31. Perdoneu-me que estigui tardant tant a respondre els comentaris!! Tots em regaleu somriures i dieu coses maques... i jo aquests dies em puc connectar menys perquè estic fent clauers... i us enyorooooo!! Vaig a respondre uns quants comentaris i a veure si al vespre puc posar-me al dia!
    Petonassos a tots!!



    MARISA.- Muchísimas gracias, guapísima!! :-))


    QUADERN DE MOTS.- Si acceptes celebrar-ho amb un talladet, quan vulguis!! hehehe
    Gràcies, maca!! :-))


    DRAPAIRE DE MOTS.- Què maques les teves paraules!! :-))
    Moltes, moltes, moltes gràcies!
    No sé, pensava que aquest any no "tocava", perquè clar, hi ha gent -cosa molt lògica, clar- que si els agraden dos o tres blogs en una mateixa categoria, un any en voten un, al següent un altre i així... però bé, em vaig endur una sorpresa molt, molt maca :-))


    MONTSE.- Gràcies, guapa!!
    Hehehe, bé... el del Petit Blog sembla que va ser una mica "de rebot"... però la nominació sí que la tenia i això ja fa molta il·lusió!! ;-))


    SALVADOR MACIP.- Moltíssimes gràcies, de tot cor!! :-))
    La veritat és que els comentaris que deixeu sempre són maquíssims i això anima a seguir!!


    LLUNETA.- Ei, l'any que ve ja et veig nominada al Miscel·lània!! I aquest any, ja saps que el teu blog ha estat un dels triomfadors!! ;-))
    Aferradetes!!


    PORQUET.- Cada vegada que et veig recordo com anaves de guapíssim, endreçat i perfumat el dia de la Gala... Quin honor va ser per mi quan vàrem pujar dalt l'escenari!! :-DDD


    RAMON.- Mooooltes gràcies! Les ganes de seguir, amb comentaris tan macos, no se'm passen pas!! :-)))


    JOMATEIXA.- Moltes gràcies, guapa!!! :-)))

    ResponElimina
  32. PILAR.- Gràcies de tot cor, guapíssima! ;-))


    ERNESTO.- Caramba, parece que esta vez el virus-FIFA no se ha ensañado con el Barça precisamente (eh, no es que me alegre de desgracias ajenas, eh?... eso sí: me alegro de que no las haya propias)
    Seguro que Carod Rovira (que en realidad se llama Pérez y no nació en Cambrils) habló con los que tenían los derechos de transmisión para que pusieran esos precios tan brutales :-)))


    MBOSCH.- Doncs mira, si rius, jo feliç! M'encanta que la gent estigui contenta! ;-))
    Això sí, en JOSEP LLUÍS sempre està orgullós de la seva costelleta :-DD


    JOAN GASULL.- Gràcies, igualment, JOAN!! Sempre endavant!! ;-)))


    JORDI.- Moltes, moltes gràcies!! ;-))


    AITOR.- Gràcies, maco, quines paraules tan boniques!! :-))


    GALIONAR.- Moltes gràcies!! El bon ambient es crea també amb els comentaris vostres, us ho asseguro! ;-))


    JO RAI!.- Moltíssimes gràcies de tot cor, guapo!! :-))


    ALBA.- Vaig rellegint els vostres comentaris (perquè ja els llegia quan anaven arribant, clar!) i em teniu tota l'estona amb un gran somriure! Gràcies, moltes gràcies! ;-))


    FANAL BLAU.- Gràcies, maca!! Poetessa, fotògrafa... al teu blog vaig aprendre que els poemes s'han de llegir en veu alta! :-)))


    DAFNE.- Moltes gràcies, guapíssima! :-)) Tu ja ets també com una veterana, que et llegim molt!! ;-)))


    ELFRI.- Abraçades per a tu, campiona!! ;-))


    PONS007.- Hahahaha crec que sí, però en cas que no ho sigui, sembla que "cola" :-DDD


    MARIA VICTÒRIA.- Gràcies, maquíssima! :-)))


    PUIGMALET.- Moooooltes gràcies per la teva facilització! :-DDD


    VERO.- Gràcies, guapa!! :-))
    De premi, em pots posar dins la teva maleta per anar a la fira del Patchwork als USA!! :-DDD

    ResponElimina
  33. Quatre anys guanyant!!! carai!! això té moooolt de mèrit!! serà per alguna cosa, oi? segur que per la manera que tens de fer les coses, de fer-nos sentir com a casa!!!

    Moltíssimes felicitats!!!!!!

    ResponElimina
  34. RITS.- Què ets maca ;-))
    Gràcies, xiqueta!!!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!