dimecres, 3 d’octubre del 2012

Què? / Qui?.- Setembre 2012.- Segon dia de Joc i ja tenim encertants!

Catalans, catalanes!!

Moltíssimes gràcies per jugar!! Cada comentari que arriba, cada idea, cada resposta, és un regal vostre!! ;-)

Crec que és la vegada que més encertants hi ha en un primer dia (i si no ho és em disculpeu que ara fa mandra fer comprovacions).

Tenia jo l'altre dia roba estesa, bàsicament tovalloles, i uns texans... i vaig decidir fer-los-hi (ei, domini dels pronoms febles!!) una foto per la imatge misteriosa. Per tant, per encertar, havia de sortir clar que veieu que és roba texana (la presència dels repunts era una pista, crec que força bona)

Així doncs, han encertat:

MIREIA: Repunt de la butxaca d'uns texans.
SALVADOR MACIP: Una costura d'uns texans! La butxaca, o una cosa així.
MBOSCH: Costura d'uns texans, potser la butxaca.
GALIONAR: Repunts en roba texana, potser una butxaca.
JPMERCH: Roba texana.
ALBA: La part del cul d'uns texans.
YÁIZA: Butxaca (probablement del darrera) d'un pantaló texà.
CARME: Repunts d'una butxaca de texans.
JORDI: Costura de la butxaca d'un texà.
RITS: Uns texans.
DRAPAIRE DE MOTS: Una butxaca d'uns texans.

Onze encertants!! Està molt, molt bé! Recordeu que aquests onze, opten a premi doble si TAMBÉ encerten el "Personatge" del mes d'octubre! ENHORABONA A TOTS!!

Aquesta és la foto de prova... a sota de tot hi es veu un trosset de butxaca amb el seu preciós i típic repunt:


NOTA: Preparant el Joc del mes següent "m'he  carregat aquest" (això em passa per fer les coses a altes hores... aisss) Veurem com ho soluciono...

26 comentaris:

  1. Vaja, ja ni la imatge misteriosa encerto... un dia que en Mac tampoc ho veu clar...

    ResponElimina
  2. UAAAUUU! Sembla que no l'encerti mai, però ja tinc 4 puntets!!!!

    ResponElimina
  3. N'hi he de posar que aquest any ho porto fatal!

    ResponElimina
  4. Aquesta vegada era força fàcil; qui no té uns quants texans a l'armari i veu la padrina cada vegada que ha de planxarlos?:)
    Quant als pronoms febles, era fàcil però ho has volgut fer més difícil; posant "fer-los" una foto" ja en tenies prou. Aquest "los" equival a pantalons, no en necessites cap més.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Buffff, no he arribat a temps de participar.. :___(((( No puc ser a missa i repicar!

    ResponElimina
  6. XEXU.- Doncs m'ha estranyat que ni en MAC ni tu l'hagueu tret... esteu massa enfeinats amb els recomptes dels C@ts! ;-))


    CARME.- I és clar que sí!! Vas molt bé! ;-))


    MIREIA.- La campiona del primer any!! Ai, ai... t'has de concentrar! ;-))


    GALIONAR.- Ui!! He de confessar que jo mai planxo els texans!... Bé, mentida!... Alguna vegada, si estan mooooooolt arrugats... però res de fer-hi ratlla ni res, eh? No m'agraden els texans amb ratlla!!
    Veus? Els pronoms febles no m'estimen! Ja m'estranyava a mi que ho hagués fet bé! :-))


    PORQUET.- Ooooh!! T'has perdut una imatge!!... ai, ai... A veure si la propera hi ha sort! ;-))

    ResponElimina
  7. Jo tampoc he arribat a temps... Veig que aquest cop hi ha hagut molts encertants. Salut! ||*||

    ResponElimina
  8. no l'he encertat? si em dispenseu, vaig a plorar en un racó tot sol...

    ResponElimina
  9. Ja ho deia jo que havia de concretar una mica més. :-DD
    Felicitats als encertants!!

    ResponElimina
  10. YÁIZA.- Vas súper bé, xiqueta, enhorabona!! :-))


    MARIA VICTÒRIA.- Tenir imaginació és molt bo!! ;-))


    PUIGMALET.- Eeeeei, com ho feu això de l'Estelada? Jo només ho sé fer així //*//
    Salut!! ;-))


    JORDI.- Vas molt, molt bé! Ànim! :-))


    PONS007.- Nooooooo no m'ho facis això de plorar... si us plau... Maco, Pons... maco nen... vaaa... una rialletaaa ;-))


    MAC.- Escolti vostè... A veure si no l'has encertat per donar més emoció, eh? Veure que és un tros de roba i no dir "texana" mmmmm.... :-DDD


    DRAPAIRE DE MOTS.- Ja surts a la classificació!! Molt bé!! ;-))


    LLUNETA.- Hehehe el teu "somier d´un llit atrotinat i antic" mereixeria un premi especial!! ;-))

    ResponElimina
  11. ooooh! l'he encertat!! i mira que quan anava llegint les aportacions pensava que potser no comptaria uns simples texans!!!


    què bé, alguna vegada l'encerto!!!

    ResponElimina
  12. Jo no tinc cap punt, però és igual quan passejo pel teu bloc, que sempre vaig tard...la propera vegada hi participo, quan serà Assumpta la propera imatge misteriosa???? bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  13. volia dir que quan passejo pel teu bloc, m'ho passo molt bé! encara que no tinc cap punt!!!!

    ResponElimina
  14. jo me l'he perdut, és que aquests dies vaig una mica estressada, encara que no ho acostumo a endevinar mai... hehe.
    enhorabona als encertants.

    ResponElimina
  15. Assumpta és que els què encara. Cal que aquell dia faci la volta pels blocs ,mirar i provar sort però els qui requereixen més feina i amb els grans investigadors que tens... quan ho veig ja està resolt

    ResponElimina
  16. "Si marxeu, us convertireu en un dels països més pobres del món"

    Jordi III de Gran Bretanya als insurrectes nordamericans

    ResponElimina
  17. ALBA.- Ei! Ets ben a prop de pujar al podi!! Molt bé!! :-))


    RITS.- Hahahaha ja veus que bona que sóc! ;-))
    Per mi la clau estava en veure que era roba texana, ja fos pel color o pels repunts ;-))


    MAC.- Tinc moooooltes suspites!! :-DD


    MARTA.- Un comentari com aquest és un regal! Gràcies, de veritat!! :-))


    JOMATEIXA.- Jo aquests dies no sé què em passa que em sento cansadíssima, amb molta son... vaig com letàrgica i, a més, tinc més feina perquè la setmana que ve ja comencem la catequesi... oh quines ganes de no fer res! :-DDD


    MIREIA.- A veure si aquest mes trobo un "Qui" ben maco que no sigui massa difícil ;-))


    ERNESTO.- Jordi III era així... una mica com Vidal Quadras :-DDD

    ResponElimina
  18. Eeeeei, MBOSCH! Hehehe a que fa moltíssima alegria sortir a la llista? :-DDDD

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!