dimarts, 2 d’octubre del 2012

Què? / Qui?.- Setembre 2012.- Primer dia de Joc.- Imatge inicial.

El passat mes de gener vaig començar un nou joc d’endevinar imatges, una barreja de la “Imatge misteriosa” i del “Personatge Misteriós”: Un mes s’haurà d’endevinar un “QUÈ” i al mes següent un “QUI”.

Per fer-ho més emocionant, els “Què” i els “Qui” aniran per parelles de mesos (gener-febrer / març-abril / maig-juny / juliol-agost / setembre-octubre / novembre-desembre) Sis parelles.

Cada encertant d’un Què (imatge) o d’un Qui (personatge), tindrà un punt. Cada persona que encerti un Què i un Qui de la mateixa parella de mesos tindrà un punt extra.

El mes de setembre tocava encertar un QUÈ (imatge misteriosa), i se'm va passar la data, així que recordo les normes i el farem ara:

- El Joc durarà dos dies (com a màxim).
- El primer es presentarà una foto molt ampliada, distorsionada o des d’un angle estrany per veure si es pot endevinar què és.
- Si algú encerta què és el primer dia, el Joc ja s’acaba.
- Si ningú l’encerta, hi haurà un segon dia amb una nova imatge de la mateixa "cosa" per fer-ho una mica més fàcil. En cap cas hi haurà pistes "extra", només imatges.
- El segon dia es publicaran les respostes rebudes el primer dia.
- Es podran donar diverses solucions.
- La resposta ha de ser el més exacta possible. Si hi ha respostes poc concretes jo mateixa interpretaré si s’apropen suficientment o no a la solució "ideal" com per ser considerades correctes.
- Cada encertant tindrà un punt. Hi haurà tants guanyadors com encertants, independentment de qui ho hagi dit primer.
- Mentre duri el Joc els comentaris estaran moderats.

Us animeu a jugar? Si? Doncs us pregunto

Algú sap QUÈ ÉS AIXÒ?



LA CLASSIFICACIÓ GENERAL, QUEDA AIXÍ:

NOU PUNTS: McABEU
SET PUNTS: YÁIZA
SIS PUNTS: LLUÏSA
CINC PUNTS: XEXU
QUATRE PUNTS: ALBA, JJMIRACLE i JORDI-DE-TOT
TRES PUNTS: CARME i SALVADOR MACIP
DOS PUNTS: ELFREELANG, EL PORQUET, MIREIA, PONS007 i JPMERCH
UN PUNT: GANXETES, Ma.VICTÒRIA, PUIGMALET, RITS i TU, JO I L’OTIS

Fins demà aproximadament a la mateixa hora!

18 comentaris:

  1. Bé, a primera vista em sembla clar que és una peça de roba o un objecte tèxtil.
    Però, suposo que caldria precisar una mica més. Així que m'ho aniré mirant i si em ve alguna cosa més concreta al cap, ja t'ho vindré a dir. :-))

    ResponElimina
  2. Una costura d'uns texans! La butxaca, o una cosa així...

    ResponElimina
  3. Mmmmm... Això té pinta de costura d'uns texans. La part de la butxaca, potser? No n'estic del tot segur. Dic que és la costura d'uns texans i aviam què passa...

    ResponElimina
  4. Hola, Assumpta, diria que són uns repunts en roba texana; potser en una butxaca d'uns pantalons o bé d'una caçadora.
    Ben mirat, potsr massa fàcil per ser-ho, oi?
    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. això està claríssiiiiim!!! la part del cul d'uns texans! hehehe! Tot i això rumiaré una mica més a veure si se m'acut alguna altra cosa.... :P

    ResponElimina
  6. A mi m'ha semblat un detall d'un drap de cuina, però ves a saber tu!

    ResponElimina
  7. Així, d'entrada, em recorda la trama que fa el teixit de la roba... però vaig del tot perduda, no em suggereix res.

    ResponElimina
  8. Doncs jo crec que és la butxaca d'una peça de roba. Si se'm fa concretar, diré que és pa butxaca (probablement de darrera) d'un pantaló texà. Malgrat el filtre, crec endevinar un color blau fosc de la tela texana, i el més taronjós serien les costures típiques d'aquest tipus de pantalons. Apa, ja ho he dit! Ho he 'vist' tan ràpid que segur que m'equivoco!!!

    ResponElimina
  9. M'ha semblat veure-ho claríssim...

    Els repunts d'una butxaca de texans.

    ResponElimina
  10. Ni idea, però per dir alguna cosa, un somier d´un llit atrotinat i antic, jejje

    Nanit!

    ResponElimina
  11. Sembla la costura de la butxaca d'un texà o podria ser un mocador o quelcom equivalent.

    ResponElimina
  12. Hola!

    Ja hi ha encertants, estic fent el recompte ;-))

    ResponElimina