dimecres, 31 d’octubre del 2012

Què? / Qui?.- Octubre 2012.- Primer dia de Joc.- Imatge inicial.


El gener passat vaig començar un nou joc d’endevinar imatges, una barreja de la “Imatge misteriosa” i del “Personatge Misteriós”: Un mes s’haurà d’endevinar un “QUÈ” i al mes següent un “QUI”.

Però, per fer-ho més emocionant, els “Què” i els “Qui” aniran per parelles de mesos (gener-febrer / març-abril / maig-juny / juliol-agost / setembre-octubre / novembre-desembre) Sis parelles.

Cada encertant d’un Què (imatge) o d’un Qui (personatge), tindrà un punt. Cada persona que encerti un Què i un Qui de la mateixa parella de mesos tindrà un punt extra.

Aquest mes toca encertar un QUI (endevinar el personatge), així que recordo les normes:

- El joc durarà un màxim de quatre dies (si s’encerta abans, doncs s’acaba abans).
- El primer dia poso una imatge, alguna pista i ho deixo un dia sencer.
- El segon dia, post nou. Pista (o pistes) noves, publicació dels comentaris rebuts el primer dia. També s’estarà un dia sencer.
- El tercer dia, post nou. Pista (o pistes) noves... i publicació dels comentaris rebuts el segon dia.
- El quart dia, post nou. Pista (o pistes) noves... i publicació dels comentaris rebuts el tercer dia.
- Durant aquests quatre dies, cada persona podrà donar tantes respostes com vulgui.
- Si al final de les vint-i-quatre hores del quart dia ningú ho ha encertat, doncs no hi ha guanyador. Jo dic el resultat i ja està.
- Hi haurà tants guanyadors com encertants, independentment de qui ho hagi dit primer.
- Els comentaris al blog, durant aquests dies, seran moderats, jo els rebré al correu però els demés no els podreu veure.


Us animeu a jugar? Si? Doncs...

Algú sap QUI ÉS?




Pistes addicionals:
- És un home
- Va néixer al segle XX
- El seu nom i els seus cognoms comencen amb consonant.

Recordeu que les persones que el mes passat van encertar el "QUÈ", o sigui (copio segons l'ordre dels seus comentaris llavors), MIREIA, SALVADOR MACIP, MBOSCH, GALIONAR, JPMERCH, ALBA, YÁIZA, CARME, JORDI, RITS I DRAPAIRE DE MOTS), si encerten aquest personatge tindrien, a més, un punt extra per haver fet la parella de mesos "juliol/agost".


NOTA: 
Reus, 1 de novembre de 2012, 9:30 matí

Potser algú es preguntarà on és la classificació general que sempre poso... Bona pregunta! Jo també me la faig... Resulta que quan es pengen posts a hores intempestives (l'hora que consta com a de sortida del post és falsa, evidentment, era una mica més tard), al matí següent un es pot trobar els efectes secundaris... ehem... Me la vaig carregar! No sé on és!... Imagineu ara quina feinada!! He de tornar-la a fer!! i... ui... I més destrosses que vaig fer, perquè, clar, la vaig esborrar del post on era... i aquell post (el dels resultats del mes passat) ha aparegut fora de data... en fi, un desastre... A veure si ho sabré arreglar.

La sempre vostra anàrquica mental,

Assumpta

Agrair, com tantes vegades, a l'amic MAC, per refer-me la CLASSIFICACIÓ :-) (Ei, que anava primer de veritat, eh? que d'això me'n recordo!!) Gràcies, MAC!!!

NOU PUNTS: McABEU
VUIT PUNTS: YÁIZA
SIS PUNTS: LLUÏSA
CINC PUNTS: ALBA, JORDI-DE-TOT i XEXU
QUATRE PUNTS: CARME, JJMIRACLE i SALVADOR MACIP
TRES PUNTS: JPMERCH i MIREIA
DOS PUNTS: ELFREELANG, EL PORQUET, PONS007 i RITS
UN PUNT: DRAPAIRE DE MOTS, GALIONAR, GANXETES, Ma.VICTÒRIA, MBOSCH, PUIGMALET i TU, JO I L’OTIS


10 comentaris:

  1. Ves a saber perquè el nom que m'ha vingut al cap en veure la foto és el de l'eurodiputat Ramon Tremosa. i mira, les pistes coincideixen.

    ResponElimina
  2. Assumptaaaa!!!! Bon diaaa!!!! Ni p.... idea!!! No rasco bola mai....

    ResponElimina
  3. Que dificil Assumpta!!!! I això que l'ull és ben bonic i es mostra ben clar..... Hi aniré pensant!

    ResponElimina
  4. Quin pressing per encertar-lo!!! un punt extra! xò estic convençuda que no l'encertaré.

    Aquest ull em recorda el Josep Bargalló, conseller del tripartit, xò no crec que ho sigui. Em decanto més per un escriptor,.... xò no se m'acut...
    seguiré pensant.

    ResponElimina
  5. Aquesta vegada no ho tinc gens clar però ho provo igualment. :-)
    Pot ser l'escriptor Jaume Cabré i Fabré (Barcelona, 30 d'abril de 1947)?.

    ResponElimina
  6. l'àvia sempre em deia: "El que a la nit es fa, al dia es veu" o alguna cosa així... hehe.
    sembla que em sona, però esperaré més pistes.

    ResponElimina
  7. Per les ulleres i el color d'ulls m'ha fet pensar en el senyor Jose Cuní, però les celles no s'hi corresponen... ell les té més canoses! Ai, Assumpta, crec que aquests és dels difícils... que o estàs inspirat i el trobes perquè sí, o no tens res a fer.

    ResponElimina
  8. Com que internet avui funciona pèssimament i no puc seguir buscant, faré cas al meu primer instint i mantinc el Cuní, que si més no, compleix totes les pistes!

    ResponElimina
  9. No en tinc ni idea, però segur que a la classificació hi era jo i anava la prime ;)

    Bessets!!

    ResponElimina
  10. En Josep Cuní!!! per dir alguna cosa, vés....... :D

    ResponElimina