dijous, 7 de juliol del 2011

Mull Of Kintyre.- Wings

8 comentaris:

  1. Una bonica cançó que, a més, ens arriba al cor als escocesos.
    Mira, ara m'has emocionat. :-)

    ResponElimina
  2. Feia temps que no l'escoltava. Mira, sempre va bé :-)

    ResponElimina
  3. McABEU.- Ahir buscava una cançó que m'agradés molt per posar... buscava un tipus de música concreta i tenia tres o quatre candidates. Finalment em vaig decidir per aquesta, que la trobo preciosa :-)
    I, un cop ja la tenia posada, vaig pensar que a tu t'agradaria!! sí, sí... així que, tot i que hi vaig pensar "a posteriori", doncs res, des d'aquest comentari et dedico la cançó ;-)


    P-CFACSBC2V.- Gràcies Pesé!! ;-)
    La primera vegada que jo vaig sentir aquesta cançó va ser per la ràdio... la vaig gravar amb un aparell de cassette d'aquells que gravaven també tots els sorolls ambientals hehe... però m'agradava moltíssim... d'això fa uns trenta quatre anys... tu encara no havies nascut... però m'ha fet il·lusió que ara t'hagi agradat escoltar-la :-))

    ResponElimina
  4. McABEU.- De res, Mac, un bon escocès com tu, s'ho mereix ;-))

    ResponElimina
  5. doncs crec que no l'havia escoltat mai. dóna fresqueta pensar en terres escocesses, eh!

    ResponElimina
  6. Doncs, jo no sóc escocesa, però aquesta cançó sempre m'ha emocionat. Feia molt que no la sentia i ara la vaig a tornar a posar! Un petonet!

    ResponElimina
  7. RITS.- És que la cançó deuria sortir quan tu eres una bebita molt petitona ;-))
    Qui pogués ser per terres escoceses ara!! Què bé!! :-)


    CARME.- Potser algun avantpassat escocès tinguis ;-)
    Caram, estic molt contenta que també t'agradi tant... Té alguna cosa molt especial aquesta cançó, oi? Petons!!

    ResponElimina

...i moltes gràcies per la visita!!