dilluns, 18 de juliol del 2011

Endevinar el personatge.- Juliol.- Segon dia del joc.- Primeres pistes addicionals

Primer que res, donar-vos les gràcies a tots els que heu anat passant. Fa molta il·lusió cada vegada que arriba un nou comentari i, tot i que la majoria encara no us atreviu a dir res, tan sols la M.Teresa s’arrisca a fer una proposta, cosa que està molt bé doncs també serveix com ajuda.

Bé doncs, anem per feina. Per avui he decidit donar-vos aquestes pistes:

1.- La nostra personatge misteriosa, casada i mare de dos fills, va morir de forma inesperada i sorprenent, fa més de vint anys i menys de trenta.

2.- Aquí tenim com era el seu cabell:



3.- Eliminem els personatges proposats fins ara i que no són el que busquem: Sabem doncs, que no és Muriel Casals.

Fins demà a aquesta hora i gràcies a tots de nou!!

9 comentaris:

  1. Ostres Assumpta, ni la més remota idea! Va morir que jo era un xaval, i no hi caic. Aquest mes em sembla que perdré pistonada!

    ResponElimina
  2. Per provar...¿Montserrat Roig?, tot i que el pentinat no em sona..

    ResponElimina
  3. Ja sé qui és però he de reconèixer que ha sortit per pura sort.
    T'ho vull explicar: Amb la pista dels anys de defunció he anat repassant les entrades de la Wiki de cadascun d'aquests anys, igual que vaig fer ahir amb les dels anys de naixement, clicant els noms de dones que havien nascut i mort en aquells anys per veure si sonava la flauta. Però la flauta no ha sonat perquè la nostra dona misteriosa no consta com "personatge famós" nascut o mort en l'any respectiu, en canvi el que si consta a la pàgina de l'any 1986 és l'accident del Challenger cosa que he vist de passada (i aquí la sort) però que m'ha fet pensar: I si ho fos?, I si, ara que s'han acabat els viatges dels transbordadors espacials, l'Assumpta ho ha volgut recordar?. :-D
    I ha resultat que si, que la nostra dama misteriosa és una de les astronautes que van morir en aquell accident. Més concretament, es tracta de Sharon Christa Corrigan McAuliffe (2 de setembre del 1948 – 28 de gener del 1986). :-))

    ResponElimina
  4. Aquests jocs són molt difícils per a mi. Em quedaré sense el premi.

    ResponElimina
  5. Vaig perduda però aventuro resposta Diana Fossey?

    ResponElimina
  6. Ja veig que en aquest joc tinc les de perdre...

    ResponElimina
  7. Em sembla que directament no la conec...perquè ja havent-li vist mitja cara, no em ve ningú...

    Però no perdo l'esperança, potser demà amb una nova pista...:)

    ResponElimina