divendres, 20 d’abril del 2012

Copa, Lliga i Champions


Benvolguts col·legues catosfèrics, en aquest post de divendres per la tarda, com li agraden a la CARME, vull fer una proposta de ràpida caducitat (menys de 27 hores)

A dia d’avui, el nostre estimat Barça té opcions de guanyar els tres títols que està jugant. Ja és a la final de la Copa del rei, que jugarà contra l’Athletic de Bilbao, és ben viu a la Lliga, jugant-se demà al vespre un important partit i està pendent de la tornada de semifinals de la Champions League contra el Chelsea, amb un resultat al partit d’anada que ho deixa tot obert.

Així doncs, us proposo un petit joc. Es tracta de fer una juguesca, com una mena de “porra” en la que us pregunto què creieu que guanyarà el Barça aquesta temporada (les dues Super-copes i el Mundial de Clubs ja les tenim al sac, però jo sempre penso que són conseqüència de la temporada anterior).

Opcions:

A.- Res.
B.- Un títol, la Copa del rei.
C.- Un títol, la Lliga.
D.- Un títol, la Champions League.
E.- Dos títols, Copa del rei i Lliga.
F.- Dos títols, Copa del rei i Champions League.
G.- Dos títols, Lliga i Champions League.
H.- Tres títols, Copa, Lliga i Champions League.

Així doncs, si no m’he equivocat, aquestes són totes les opcions possibles. Cada blogaire pot dir TAN SOLS UNA OPCIÓ. I només s’acceptaran apostes fins demà a les 19:59, o sigui just abans que comenci el F.C. Barcelona - Real Madrid de Lliga.

Hi haurà premi, és clar... un únic premi (per tant, si hi ha més d’un encertant, es decidirà per sorteig)

Premi: Petit lot blaugrana, del qual no poso foto perquè encara no el tinc fet, consistent en:

- Un clauer samarreta del Barça.
- Una llibreteta folrada en feltre on hi haurà els colors blaugranes.
- Un punt de llibre de feltre a joc amb la llibreteta.
- Un estoig de bolígrafs en feltre a joc amb la llibreteta i el punt.
- Unes arracades culés (de boletes blaugranes).

Sort i a jugar!! :-)


ACTUALITZACIÓ A LES 19:59 DEL DISSABTE. TANCADA L'ADMISSIÓ DE PARTICIPANTS. AIXÍ HAN QUEDAT LES APOSTES:

A.- Res.
Pons.

B.- Un títol, la Copa del rei.
XeXu i Jordi de la Banyera.

C.- Un títol, la Lliga.
---------

D.- Un títol, la Champions League.
Rits.

E.- Dos títols, Copa del rei i Lliga.
--------

F.- Dos títols, Copa del rei i Champions League.
Marta, Lluïsa, Joan Gasull, Montserratqp.

G.- Dos títols, Lliga i Champions League.
Quadern de Mots.

H.- Tres títols, Copa, Lliga i Champions League.
Toni Barnils, McAbeu, Elfreelang, Salvador Macip, Montse, Ferran i Mireia.


I ara, a escoltar el partit per la ràdio... ;-))

23 comentaris:

  1. La F! Dos títols copa del rei, i la Champions, em sembla que no he guanyat mai cap porra. Assumpta no et quedis però una nit sense dormir per preparat el lot que entregues de premi! Endavant Barça!!!! i feliç diada de Sant Jordi!!!

    ResponElimina
  2. Hehehe MARTA!! ;-)) No, no, que encara tinc "seqüel·les" d'aquella nit en blanc!! Tinc els horaris totalment alterats, son de dia i em "despeju" de nit :-P
    Ei, moltes gràcies per jugar!! :-DD

    ResponElimina
  3. Doncs si guanyo em farà moltíssima ràbia, però em sembla que aquest any 'només' ens emportarem la copa del caçador d'elefants...

    ResponElimina
  4. XEXU.- Saps que he estat a punt de posar-ho així? :-)) Sí, sí... "Copa del caçador d'elefants"!! :-P
    Et veig pessimista...
    Jo, si pogués jugar crec que faria la mateixa aposta que la MARTA... tot i que... i si fem triplet? :-DD

    ResponElimina
  5. Hola, no participo mai en aquestes porres però un dia és un dia. Trio.....
    L’opció G (Lliga i Champions). Per dos motius, no m’agrada el blanc i per repartir entre el país amic.

    (aviso, NO guanyo MAI res)

    ResponElimina
  6. Algú ho havia de dir...
    A)Res

    ResponElimina
  7. Quines preguntes de fer !! Doncs els tres titols.

    Força a tots!!

    ResponElimina
  8. QUADERN DE MOTS.- Algun dia ha de ser el primer, dona! A més que has triat una opció molt xula! ;-))


    PONS007.- Bé, em sap greu no poder desitjar-te sort! :-DDDD


    TONI BARNILS.- Uaaaau!! Optimisme al poder!! ;-))

    ResponElimina
  9. Estaria bé que fos l'opció H, sobretot per veure-li la cara a cert entrenador, clar que amb la G també seria un bon espectacle, però honestament, crec que la F, la que trio, encara és possible.

    ResponElimina
  10. M'encanta aquesta porra, que ja enyorava participar-ne en alguna. :-))

    Dieu-me optimista, però si no demanem "a lo grande" com voleu que ens vagin bé les coses?.
    Així que sens dubte, la H, tres títols. Força Barça!!!

    ResponElimina
  11. jo dic la F tot i que penso una mica com en Xexu...però hem de ser optimistes.
    La lliga no la guanyarem perquè ara ja és una qüestió d'estat

    ResponElimina
  12. Per demanar que no quedi tot i sabent que és complicat jo aposto per les tres! la H oi? lliga copa i champions i la cara del morrinyo a la paret

    ResponElimina
  13. La lletra... trrrrrrrrrr B, la Copa del Rei. I em fa ràbia perquè penso igual que en XeXu, vés... La Champions estadísticament no ens toca (i això és fotut perquè vol dir que si no la guanya el Barça la guanyarà el Madrid) i a la Lliga demà suposo que guanyarem, però el Madrid ja ha perdut tots els punts que havia de perdre. Porto dient tota la temporada que trobarem molt a faltar els punts de l'empat contra la Reial Societat a al primera volta. Coi, que guanyàvem 0-2 al descans i fent una exhhibició i vam acabar empatant a 2.

    ResponElimina
  14. LLUÏSA.- Doncs si jo pogués jugar, crec que diria la mateixa opció que tu... La Lliga em fa por que ja sigui massa tard, però les altres dues... per què no? Ara mateix hi signava!! ;-)))


    McABEU.- M'agrada veure que l'optimisme sense mesura segueix present entre l'afició culé!! :-))
    Jo sempre sóc molt optimista però potser no arribo a tant... Ara que... tant de bo l'encerteu els que aposteu per la "H" ;-))


    JOAN GASULL.- Hahaha sí, quina gràcia m'has fet!! És cert, és gairebé qüestió d'estat! Jo apostaria com tots els que dieu la "F"... clar que si ho poguéssim guanyar tot, quina felicitat!! :-DD


    ELFREELANG.- Com m'agradaria que els guanyadors fóssiu aquests mega-optimistes que aposteu pel triplet!! Quina alegria!! :-)))


    JORDI BANYERA.- Una altre cosa en comú que teniu en XEXU i tu és que sou "típics culés pessimistes"... i encara com no feu com en PONS ;-))
    Ja tens raó, ja... aquells dos punts es van escapar, ho recordo com si fos ara...

    ResponElimina
  15. Aquí vaig jo amb dos nassos i dic la H! A veure si neutralitzo tot el "pessimisme".

    ResponElimina
  16. Endavant!!!Aposto per la H guanyarem els tres títols. Amb màgia, força i il·lusió.
    Tos junts compartint un somni,
    Visca els Barça

    ResponElimina
  17. Aposto per la D.

    Raonament? ais, no sé si dir-ho, eh! Sóc del convenciment que en Pep no vol renovar amb el Barça. Xò és clar, tampoc pot marxar si l'equip no guanya algun títol, seria completament incoherent amb ell mateix que marxés quan no surten bé les coses. I per tant, s'ha de guanyar algun títol.
    En canvi, si guanya la champions, la segona champions consecutiva, això és el "no va más", és encara fer més història, doncs segons tinc entés (que potser no és veritat) cap equip ha guanyat dos anys seguits la champions. Seria la bomba! per ser catalogats definitivament com el millor equip de la història. Per tant, crec que és el repte que ara tenim.

    La lliga, ho veig força xungo, tot i que el madrid ha d'anar a Bilbao. Xò crec que la guanyaran.

    I la Copa,... doncs ai, em faria il·lusió que la guanyés el Bilbao, que és el meu segon equip.

    Total que aposto per la D, tot i que en el fons, en el fons, i repernent el primer troç de comentari, potser m'agradaria que no guanyés cap títol i en Pep es quedés (què farem amb ell torrant-se a Qatar?)

    Xò sigui com sigui, avui a gaudir del Barça!! al Camp tots!!! que no em tocava xò a ma germana li han tocat unes entrades del fricandó matiner i per tant tb hi vaig!!!

    ResponElimina
  18. La F, de foc, força, fem (del verb fer),festa....

    ResponElimina
  19. Com estic en fase optimista, jo dic que totes tres competicions. Yeah!

    Molts records, Assumpta :)

    ResponElimina
  20. Posas a jugar que siguin totes tres, no?

    ResponElimina
  21. SALVADOR MACIP.- Que tinguis moltíssima sort!! Amunt l'optimisme ;-))
    Per cert, has pensat en algun personatge com en "Pepe" per fer de destraler en alguna obra teva? :-))


    MONTSE.- Caram, caram, així m'agrada! Quanta gent optimista!! A veure si entre tots fem força!! ;-))


    RITS.- Vols dir que en Pep no vol renovar? Jo crec que si, dona i que si no ho diu és per mirar que la premsa parli d'això i treure pressió als jugadors sobre altres temes :-))
    En tot cas, sí, si guanyem la Champions dos anys seguits, serem els primers en fer una gesta així!!
    I, a més, si tu vas al camp, guanyem segur, que tinc claríssim que li portes sort al Barça!! :-))
    Ui, jo no tinc "segon equip", tot el meu cor és blaugrana!! ;-)))
    Però la teva aposta també m'agradaria moltíssim!!


    MONTSERRATQP.- La F és la mateixa que diria jo si pogués jugar, però jo no puc jugar... hehehe
    Ara bé, m'agradaria tant guanyar també la Lliga! Tan clar que s'ho veien "aquells" :-DD


    FERRAN.- Crec que guanya la gent súper optimista per golejada!! La veritat és que no m'ho pensava pas, no... A veure si hi ha sort!! ;-))


    MIREIA.- Tan de bo els optimistes l'encerteu!! ;-))
    Jo hauria apostat per la "F", que ja és prou bona, però m'encantaria tant que fos un nou triplet i fer callar la "Central Lechera" :-DD

    ResponElimina
  22. El partit a l'Estadi és a punt de començar.
    En aquest moment es tanca l'admissió de participants al joc.


    FORÇA BARÇA!!

    ResponElimina
  23. Bona gent, lamentablement, tots els optimistes que crèiem que avui ens posaríem a un punt ens hem equivocat.

    Per la porra sorteig crec que les opcions es van reduint... Què hi farem, no és pot guanyar sempre
    .

    FORÇA BARÇA!!

    ResponElimina